Bij mij was dat een stukje onaangeraakt vel met goosebumpsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, raar. Bij mij was dat niet zo. Waarschijnlijk omdat ik al een nieuwe huidlaag had aangemaakt daaronder.
Wees blij dat je geen koningin bent.quote:Ik ken dat gevoel trouwens wel van bloedblaren op mijn hand. Als het velletje eraf is getrokken en je zwaait even met je handen, dan doet de lucht al ontzettend pijn.
Ow sorry, in mijn enthousiasme dat ik dacht een plaatje te kennen, meteen maar gaan roepen.quote:
Waarom? Is je teennagel er af? Herinnert de dood van Michael je aan het verdriet dat je had om prinses Diana? Vindt je zoon z'n nieuwe naam niet mooi? Of is het iets wat pyl gezegd heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef Tokay het volgende:
Ik had even een binnenhuilmomentje, Scrut.
(Dat is het tegenovergestelde van een binnenpretje.)
Nee joh gekkie, je zit er vier keer helemaal naast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom? Is je teennagel er af? Herinnert de dood van Michael je aan het verdriet dat je had om prinses Diana? Vindt je zoon z'n nieuwe naam niet mooi? Of is het iets wat pyl gezegd heeft?
Nu weten we nog niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, je zit er vier keer helemaal naast.
Daar kan jij niet tegen, hè?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weten we nog niks![]()
Ik geloof dat ik I want you back van The Jackson Five het mooiste vond.
Hoi Tongquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Michael Jackson zijn trouwens uit elkaar.
Hijquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij
Ik dacht dat Michael Jackson een band was.
Hoe kun je The Jackson five dan in vierendelen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]Hij was onderdeel van de Jacksons.
Met staartdelingen had je toch ook altijd restjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kun je The Jackson five dan in vierendelen ?
Michael Jackson had geen paardenstaart dat was zijn zus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met staartdelingen had je toch ook altijd restjes?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Jackson had geen paardenstaart dat was zijn zus.
Magere Hein heeft deze dag tot een droevige gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |