Omdat ze op een leuke maar zeer grove manier kritiek leveren op de Amerikaanse (westerse) samenleving.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik weet ook niet waarom niet trouwens
Ik ken mensen die het grootste gedeelte van hun algemene kennis opgedaan hebben uit Southpark.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik weet ook niet waarom niet trouwens
Fantastische episode. Michael Jackson wordt aan de ene kant vreselijk in de zeik genomen maar de Amerikaanse politie, justitie , media en samenleving mogelijk nog meer en dus is het eigenlijk ook wel weer een soort tribute aan de man. Heel apart.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het grootste gedeelte van hun algemene kennis opgedaan hebben uit Southpark.
Got your nosequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fantastische episode. Michael Jackson wordt aan de ene kant vreselijk in de zeik genomen maar de Amerikaanse politie, justitie , media en samenleving mogelijk nog meer en dus is het eigenlijk ook wel weer een soort tribute aan de man. Heel apart.
Ik steek er af en toe ook wel iets van op, bijvoorbeeld over Mormonen, dumb. dumb, dumb. dumb, dumb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom voel ik me aangesproken....
Twan is ook nog te jong voor SP.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, soms trekt je een serie wel aan soms niet...
Enjoyquote:Ik loop even de stad in![]()
En dat hippies alleen maar vage praatjes hebben.... begrijp ineens waarom Diaan en Peace niet kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik steek er af en toe ook wel iets van op, bijvoorbeeld over Mormonen, dumb. dumb, dumb. dumb, dumb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan maar weer gauw op je rug liggen met je benen omhoog. Klinkt dat schunnig of niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef wyccie het volgende:
Gisteren wat gelopen en gewerkt. Ik voelde het wel wat trekken. Gauw moe bij staan.
quote:Het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, totdat jij het zei.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga dan maar weer gauw op je rug liggen met je benen omhoog. Klinkt dat schunnig of niet?![]()
De teennagel.quote:Het?
Ik ben een viespeukquote:
Wees blij. Bij mij is twee keer de nagel van m'n grote teen verwijderd. FH, wat deed dat pijnquote:[..]
De teennagel.
Ontzettendquote:
Daar krijg je toch standaard een verdoving voor?quote:Wees blij. Bij mij is twee keer de nagel van m'n grote teen verwijderd. FH, wat deed dat pijn
Yep, plaatselijke verdoving. Maar als ie eraf is en je gaat met een watje over daar waar de nagel zat, zak je door de grond van de pijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:22 schreef wyccie het volgende:
Daar krijg je toch standaard een verdoving voor?
Hmm, raar. Bij mij was dat niet zo. Waarschijnlijk omdat ik al een nieuwe huidlaag had aangemaakt daaronder.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, plaatselijke verdoving. Maar als ie eraf is en je gaat met een watje over daar waar de nagel zat, zak je door de grond van de pijn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dat hippies alleen maar vage praatjes hebben.... begrijp ineens waarom Diaan en Peace niet kijken.
Bij mij was dat een stukje onaangeraakt vel met goosebumpsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, raar. Bij mij was dat niet zo. Waarschijnlijk omdat ik al een nieuwe huidlaag had aangemaakt daaronder.
Wees blij dat je geen koningin bent.quote:Ik ken dat gevoel trouwens wel van bloedblaren op mijn hand. Als het velletje eraf is getrokken en je zwaait even met je handen, dan doet de lucht al ontzettend pijn.
Ow sorry, in mijn enthousiasme dat ik dacht een plaatje te kennen, meteen maar gaan roepen.quote:
Waarom? Is je teennagel er af? Herinnert de dood van Michael je aan het verdriet dat je had om prinses Diana? Vindt je zoon z'n nieuwe naam niet mooi? Of is het iets wat pyl gezegd heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef Tokay het volgende:
Ik had even een binnenhuilmomentje, Scrut.
(Dat is het tegenovergestelde van een binnenpretje.)
Nee joh gekkie, je zit er vier keer helemaal naast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom? Is je teennagel er af? Herinnert de dood van Michael je aan het verdriet dat je had om prinses Diana? Vindt je zoon z'n nieuwe naam niet mooi? Of is het iets wat pyl gezegd heeft?
Nu weten we nog niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, je zit er vier keer helemaal naast.
Daar kan jij niet tegen, hè?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weten we nog niks![]()
Ik geloof dat ik I want you back van The Jackson Five het mooiste vond.
Hoi Tongquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Michael Jackson zijn trouwens uit elkaar.
Hijquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij
Ik dacht dat Michael Jackson een band was.
Hoe kun je The Jackson five dan in vierendelen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]Hij was onderdeel van de Jacksons.
Met staartdelingen had je toch ook altijd restjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kun je The Jackson five dan in vierendelen ?
Michael Jackson had geen paardenstaart dat was zijn zus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met staartdelingen had je toch ook altijd restjes?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Jackson had geen paardenstaart dat was zijn zus.
Magere Hein heeft deze dag tot een droevige gemaakt.quote:
Ik zie 'm ook. Ik blijf erbij dat ik het vroege materiaal van The Jackson 5 het mooiste vind.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog wakkerben documentaire over MJ aan het kijken.
Dat is ook erg mooi, maar Off the Wall is ook wel erg goed. Ik merk dat ik toch wel heel veel ken van MJ,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook. Ik blijf erbij dat ik het vroege materiaal van The Jackson 5 het mooiste vind.
Mijne ook.quote:
Ik vind het vaak moeilijk om keuzes te maken... vooral om favorieten te kiezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, ik hou sowieso niet zo van muziek.
Niet de mijnequote:
Dat kan en mag uiteraard. Ik vind het een geweldige, unieke plaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet de mijneZo'n drumtrack, boem-tsjak, daar kan ik slecht tegen.
Miles Davis speelde die ookquote:
Dat valt niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef peaceman het volgende:
Hij was en is een icoon in de popmuziek.
Ow werkelijk?? Wist ik niet...quote:
Ja die is ook mooi. Maar we kunnen bijna wel een heel topic vullen met mooie nummers denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze is ook mooi en heel bekend Amerika kwam belangeloos opdraven.
Leuke clip.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze is ook mooi en heel bekend Amerika kwam belangeloos opdraven.
Volgens mij de enige clip waarin zoveel mensen in de entertainmentbranche bijeen waren.quote:
Ik luister ze nu allemaal tegelijk. Dan valt-ie toch een beetje tegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die is ook mooi. Maar we kunnen bijna wel een heel topic vullen met mooie nummers denk ik
Je moet ze ook niet allemaal tegelijk luisteren... dat is nooit goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister ze nu allemaal tegelijk. Dan valt-ie toch een beetje tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |