als je nog vragen heb, kan je met beste een sms sturen of via twitter...ik ben morgen ook de hele dag op mn werk en ben pas na 22:00 thuis (koopavond)quote:
quote:
Ontdekking van onze aller vriend Little Steven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef cosmick het volgende:
The Cocktail Slippers?
Klinkt wel grappig.
als ik dat doe ben ik lekgestokenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]PoesO+ geniet er van, dit ligt lekker in de tuin s' avond's
Minder bekendquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Metallica en Lady GaGa zijn razend populair. Prodigy is toch wat meer, tjah, hoe moet ik dit zeggen. Soort van minder bekend? Singles op de radio en tvzenders worden veeeel minder gedraaid als Lady GaGa en Metallica
hij is nog jongquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Minder bekend_!!!
The Prodigy heeft meer hits in Nederland gehad dan Metallica en Lady GaGa samen.
Nee, check wat ik schreef: Tjah, hoe moet ik dit zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Minder bekend_!!!
The Prodigy heeft meer hits in Nederland gehad dan Metallica en Lady GaGa samen.
Als je het aan pubers vraagt,inderdaad ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, check wat ik schreef: Tjah, hoe moet ik dit zeggen.
Als jij nu naar mensen vraag: Lady Gaga of Prodigy zegt waarschijnlijk meer mensen Lady ipv Prodigy.
Dan zijn ze toch bij die doelgroep minder bekendquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je het aan pubers vraagt,inderdaad ja.
Ik heb me geregistreerd. Moet ik de kaarten bij mij thuis laten bezorgen of via mail?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je nog vragen heb, kan je met beste een sms sturen of via twitter...ik ben morgen ook de hele dag op mn werk en ben pas na 22:00 thuis (koopavond)
![]()
Jij gaat er dus vanuit ,dat omdat pubers The Prodigy niet kennen , de kaartverkoop niet zo snel zal gaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch bij die doelgroep minder bekend
wat jij makkelijker vindquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb me geregistreerd. Moet ik de kaarten bij mij thuis laten bezorgen of via mail?
Heb het trouwens ook in mijn mobiel gezet dat ik om 10 uur klaar moet zitten. Dus denk niet dat ik het vergeet. Doe mijn best in ieder geval.
Dan zal de gemiddelde voorverkoop voor Bruce Springsteen ook wel niet zo hard gaan, want die doet het niet best onder pubers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit ,dat omdat pubers The Prodigy niet kennen , de kaartverkoop niet zo snel zal gaan?
ik durf dat risico niet te lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef Sersjee het volgende:
Ze staan in de HMH toch? Daar kunnen 5500 man/vrouw in. Nou, het moet wel heel raar lopen wil dat niet zaterdag al uitverkocht raken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat jij makkelijker vind![]()
en idd doe je best iig![]()
![]()
ik ga heul ff laatste aflevering van 24 afkijken
Hmmm. Zat er nog een luchtje aan toevallig?quote:
Goedkope vrije trap. 1-0 Dani Alves.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm. Zat er nog een luchtje aan toevallig?
*vertrouwt de combi FIFA-Brazilië niet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |