Had niet anders van je verwachtquote:
Mooi vraagje ..ff zoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
En ik had er meer moeten vragen
Zo jong ben ik nou ook weer niet hoorquote:
Yesquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Platina het volgende:
Kus?
jaartje ouderquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zo jong ben ik nou ook weer niet hoor
Dat is waar ^^quote:
Ja, de derde van links schijnt 't met Jantje Smit te hebben gedaan. Zie je hoeveel zij lijkt op zijn zusje Monique?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef qonmann het volgende:
Jantje Smit enzo.., daardoor vooral ook bij de niet doelgroep bekend
Ik weet niet wie de schuinsmarcheerder is: Jan Smit, of de neukertjes met wie hij het gedaan heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, de derde van links schijnt 't met Jantje Smit te hebben gedaan. Zie je hoeveel zij lijkt op zijn zusje Monique?
zowel positie als club.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:31 schreef Rucebo het volgende:
Cristiano Ronaldo: Man U > Real
Zidane: Juve > Real
Kaka: AC Milan > Real
Figo: Barca > Real
Crespo: Parma > Lazio
Buffon: Parma > Juve
Berbatov: Leverkusen > Man U
Nedved: Lazio > Juve
Ferdinand: Leeds> Man U
Robinho: Santos > Real
Helaas naar een PSV fan maar het is niet andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef Rucebo het volgende:
Cristiano Ronaldo: Man U > Real
Zidane: Juve > Real
Kaka: AC Milan > Real
Figo: Barca > Real
Crespo: Parma > Lazio
Buffon: Parma > Juve
Robinho: Real > Man City
Berbatov: Spurs > Man U
Nedved: Lazio > Juve
Ferdinand: Leeds> Man U
Hoe lang volg je het voetbal al danquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Platina het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_(football) die mendieta had ik nog nooi van gehoord.
Die hebben er het meeste verstand van hequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Platina het volgende:
[..]
Helaas naar een PSV fan maar het is niet anders
Dat geldt voor de helft van die lijstquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef ScottTracy het volgende:
Ahja dan kan hetJa Mendieta speelde bij Valencia altijd de sterren van de hemel, maar bij Lazio raakte hij geen pepernoot meer
Ja da's ook waar... al is 't nog wel afwachten hoe Ronaldo en Kaka het gaan doen bij Realquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat geldt voor de helft van die lijst, redelijk wat miskopen of in ieder geval lang niet zoveel geld waard...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |