nog geen bevestiging over maar waarschijnlijk welquote:
quote:
C4 +1quote:
Hoe kom je er bij?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Thriller?
Wie?quote:is geboren in Memphis, Tennessee als de dochter van ... en zijn vrouw ..., precies 9 maanden na haar ouders' bruiloft (1 mei 1967). Tot haar ouders' scheiding (9 oktober 1973) woonde ze op Graceland. Na de scheiding van haar ouders woonde ze gedeeltelijk bij haar vader en zijn vriendin Linda Thompson op Graceland of met haar moeder in Beverly Hills, Californië. Na haar vaders dood (16 augustus 1977) woonde ze bij haar moeder in Beverly Hills.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Lisa Marie Presley
Stand #1622quote:
Cobra4 +1quote:
Chroestsjov?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:27 schreef Cobra4 het volgende:overleed op 4 mei 1980. Hij ging de geschiedenis in als de communistische leider die de Russische opmars naar het westen een halt wist toe te roepen.
Wie was
Ik dacht ook Nikita Chroetsjov, maar omdat er mensen me voor zijn: Tito? Die is toch ergens die dagen van ons heen gegaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:27 schreef Cobra4 het volgende:overleed op 4 mei 1980. Hij ging de geschiedenis in als de communistische leider die de Russische opmars naar het westen een halt wist toe te roepen.
Wie was
Ja, nu ga je natuurlijk lekker doorgokken... Maar alles wat er staat klopt, er mist alleen nog wat.quote:
En het toch wat treurige puntje gaat vandaag naar....quote:
Heeft hij wel verdient, hij was het meest creatiefquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
En het toch wat treurige puntje gaat vandaag naar....
aeque +1
Wordt natuurlijk in de komende jaren wel overschaduwd maarja het is wel goed!quote:
Nou ik denk dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk in de komende jaren wel overschaduwd maarja het is wel goed!
quote:
Stand #1622quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef Burnett het volgende:
ono?
Ah..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:52 schreef en_door_slecht het volgende:
Ah, kut, ik snapte niet dat het de geboortestad was.Ik zat aan de achternaam te denken.
5 qonmannquote:
Jupquote:
25 juni plaatselijke tijd, 26 juni hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Maar hij is toch gestorven op 25 juni, of niet?
Dat antwoord had ik niet verwacht maar het ik reken het wel goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Alfons de Ridder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |