Taco' zijn taco's en burrito's burrito's. En Sloppy Joe's zijn sloppy joe's maar die worden wel gemaakt van restjes....quote:
Een ....... gevuld met kliekjesquote:
Nee.quote:
Nee, taco/burrito restjes(kan ook chili of spaghettisaus zijn) op een ....... geserveerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Aishlin het volgende:
Oh zo.. een soort koek gevuld met kliekjes
Ja een broodje met warm vlees en saus. Meestal dus wat overblijft van de taco's van de dag ervoor.quote:
Geeft niet. Je mag een nieuwe stellen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:30 schreef Aishlin het volgende:
Ja klopt, ik wist niet dat ie pas langs gekomen was
Do It Yourself, klussen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:31 schreef Aishlin het volgende:
Nieuwe vraag: Wat houdt de DIY houding in? En bij wat voor cultuur kom je dit tegen?
Dat is die pot die dat spierballen gebaar maakt toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:31 schreef Aishlin het volgende:
Nieuwe vraag: Wat houdt de DIY houding in? En bij wat voor cultuur kom je dit tegen?
In de Lesboscene.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is die pot die dat spierballen gebaar maakt toch?
na het eten volgt drinken have funquote:
Ja spa blauw.quote:
geen cricketquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:52 schreef ScottTracy het volgende:
Cricket?
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef ScottTracy het volgende:
Honkbal? Ik gok maar wat hoor
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef Burnett het volgende:
volleybal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |