Hoe gaan ze dat managen? Een aantal ICE 3's ombouwen? Of gaan ze toch ICE 2's inzetten.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aangezien je voor de ICE's toeslag moet betalen en voor de pimpel niet, aangezien die gewoon als een IC in Nederland rijdt. Dan lijkt het me sterk dat een ICE als IC word gebruikt.
Op de wikipedia van ICE 3 staat het volgende: "DB bestudeert de mogelijkheid om vanaf 2009 de verbinding Amsterdam - Hengelo - Berlijn door ICE's te vervangen."
Ja dat heeft zinquote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aangeven bij Veolia. Die Franse hufters mogen niet wegkomen met dit incident!
Die Bahn heeft toevallig onlangs een paar nieuwe meersysteems-ICE's besteld. Zouden in 2011 beschikbaar moeten zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat managen? Een aantal ICE 3's ombouwen?
Dat kan nietquote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef ReisT het volgende:
Als Amsterdam-Berlijn een ICE wordt kan dat trouwens ook best wel eens via Utrecht-Arnhem-Duisburg worden: zelfde reistijd (kleine omweg maar meer HSL) maar geeft wel meteen een uurdienst Amsterdam-Ruhrgebiet.
Eventueel vergezeld met duizenden verzonnen klachten.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heeft zinIk meld het wel bij de concessieverlener
Al jááren. Maar...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:41 schreef MetalMike het volgende:
[..]
[..]
Het laatste bericht dat de IC Amserdam CS - Rotterdam CS vanaf de ingebruikname van de HSL (in 2052) via Haarlem gaat, was toch al bekend?
Nee hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Eventueel vergezeld met duizenden verzonnen klachten.
Er is er eentje, maar dan zou het al een spooraannemer moeten zijn geweest ofzo: kilkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef hooibaal het volgende:
[..]
-edit- Oh, en wat ik me nu ineens bedenk: er zou dus een aanrijding zijn met een bestelbusje. De treinen naar Tiel reden echter wel. Maar tussen de aansluiting bij Elst en station Nijmegen liggen geen overwegen. Kan iemand mij die uitleggen?
Arnhem is slechts een kleine omweg en nog steeds is het maar 1 overstap als je naar Utrecht wiltquote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan nietIk heb niet voor niks net een huis gekocht in Deventer
Kapotte bovenleiding op Utrecht-Geldermalsen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een gefaal op het spoor vandaag. Nou had ik zelf nergens last van, maar mijn collega'tje heeft over Houten - Utrecht vice versa meer van een uur gedaan. Zowel op de heenweg als de terugweg.
I know. Behoorlijk balen als je het 's ochtends ook al voor je kiezen hebt gehad.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kapotte bovenleiding op Utrecht-Geldermalsen.
Ken wel weze, maar waarom moet Amsterdam een uurdienst met het Ruhrgebiet hebben terwijl Hilversum, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer en Twente wordt afgesneden, net terwijl ze onlangs de frequentie op die as verdubbeld hebben? Nee hoor, ga maar lekker ICE's rijden over Amf - Hglquote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arnhem is slechts een kleine omweg en nog steeds is het maar 1 overstap als je naar Utrecht wilt
Alzheimer zei je? Hmmmquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef ReisT het volgende:
mooi met een trein, maar wel historisch onverantwoord. Zit er zo'n 7700-dieselloc voorop terwijl het in 1995 speelt. Die dingen bestonden toen helemaal nog niet.
Dat was om Almelo verdiept te billijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken wel weze, maar waarom moet Amsterdam een uurdienst met het Ruhrgebiet hebben terwijl Hilversum, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer en Twente wordt afgesneden, net terwijl ze onlangs de frequentie op die as verdubbeld hebben? Nee hoor, ga maar lekker ICE's rijden over Amf - Hgl
Ik ben eensch, dan koop ik lekker een dozijn toeslag kaartjes in en rijdt ik lekker vanaf Enschede via Deventer naar Zutphen, heb je tenminste nog beenruimte en lekkere stoelen en geen oorverdovend getril van de motoren die onder toeren draaienquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken wel weze, maar waarom moet Amsterdam een uurdienst met het Ruhrgebiet hebben terwijl Hilversum, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer en Twente wordt afgesneden, net terwijl ze onlangs de frequentie op die as verdubbeld hebben? Nee hoor, ga maar lekker ICE's rijden over Amf - Hgl
Lintje Zp - Hgl, morgen weer eens in de planning voor mijn kwartaal-afsluit-avond-rondjequote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ik ben eensch, dan koop ik lekker een dozijn toeslag kaartjes in en rijdt ik lekker vanaf Enschede via Deventer naar Zutphen, heb je tenminste nog beenruimte en lekkere stoelen en geen oorverdovend getril van de motoren die onder toeren draaien
Als je graag in een bus wilt zitten ...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lintje Zp - Hgl, morgen weer eens in de planning voor mijn kwartaal-afsluit-avond-rondje
Geen hakken-en-zagen gepland hoor. En al zijn er wel treinigere treinen, het teltquote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je graag in een bus wilt zitten ...
En dan gewoon NOG voor elkaar krijgen dat je het openen van de beugdeuren niet ziet ookquote:
Welles, nog net in de hoekquote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En dan gewoon NOG voor elkaar krijgen dat je het openen van de beugdeuren niet ziet ook
Lol het is alsof je een 16/17/1800 hoort optrekken (jankende fans bij het optrekken)quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welles, nog net in de hoekJankerd
maar dat was wel jammer ja.Ik wist niet hoe het zou gaan.
Waarom moet ik nou weer aan Michael Jackson denken?quote:
Zelfde bron meldt inmiddels al 13 doden...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:26 schreef thats-me het volgende:
Doden door explosie gastrein Italië 30-06-09
Bron: http://www.connexxion.org/ongevalhalfweg.htmlquote:Het IVW en de Spoorwegpolitie doen onderzoek naar de oorzaak. Zoals het er nu uitziet (op basis van de eerste getuigen verslagen) was een aantal bussen bezig de overweg over te steken. Opeens moest de hele rij vol in de remmen omdat een taxi vooraan ineens stil ging staan. Arriva laat uiteraard alle camera beelden uitlezen om de werkelijke toedracht te achterhalen.
Vijftien....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfde bron meldt inmiddels al 13 doden...
Vlotte IVW hebben ze daarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Menselijk falen.
Een aantal faalhazen bij het cargobedrijf was nalatig in het onderhoud van de tankwagons.
Afbeelding werkt nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:34 schreef dennistd het volgende:
Iemand nog een 6400-loc nodig?
http://robvanderwoude654.fotopic.net/p59272464.html
Ik heb liever die e-loc die ervoorhangt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:34 schreef dennistd het volgende:
Gehehe. Zag vorige week ook al 5 64/6500's rijden als LLT door Utrecht richting Rotterdamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:34 schreef dennistd het volgende:
Dan ga je me vast vertellen waar je conclusie "Menselijk falen" WEL op gebaseerd isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, de IVW is daar nog trager dan stront omhoog of ze houden publicaties geheim.
De Italianen zijn haast failliet om hun materieel accuraat te onderhouden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je me vast vertellen waar je conclusie "Menselijk falen" WEL op gebaseerd is
Correctie: Dordrecht - Leiden Centraal - Schiphol - Hilversum -Utrecht Centraalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef greavy het volgende:
Weet iemand sinds wanneer er sprinters op het traject Dordrecht Centraal - Den Haag centraal en terug rijden?
Sprinters rijden wel beter![]()
Waren altijd die oude treintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |