Ja eerst stond er aanrijding met persoon en later defecte trein... Maarja of daartussen nog wat gereden heeft weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel eens weten. Aanrjding met persoon staat normaliter ongeveer 2 uur voor. Kan een half uurtje uitlopen okee. Maar de HELE dag? Er moet meer geweest zijn.
Pas ettelijke uren na 16:30 bedoel je.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:39 schreef James1988 het volgende:
Als ik NSvertragingen.nl moet geloven, kwam de eerste melding rond 11.03... pas na 16.30 was de boel weer normaal. Dat is 5,5 uur wat inderdaad absurd lang is t.o.v. de normale 2 - 2,5 uur.
* James1988 was net niet snel genoeg dus
Maar wat is een acp nou weer?
Ik heb ergens gelezen dat er een defect bij de betreffende VIRM optrad, waardoor alles uitliep.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel eens weten. Aanrjding met persoon staat normaliter ongeveer 2 uur voor. Kan een half uurtje uitlopen okee. Maar de HELE dag? Er moet meer geweest zijn.
Dat is met geen enkel weer leuk lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Lijken ruimen van het spoor met dit weer
Mijn excuses, ik bedoelde vrijgegeven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas ettelijke uren na 16:30 bedoel je.
Dat is al best vlot ook nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:59 schreef TommyGun het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erste+HSL-trein.aspx
In de televaag staat:quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:59 schreef TommyGun het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erste+HSL-trein.aspx
quote:DEN HAAG - De eerste rechtstreekse treinen op het hsl-traject tussen Amsterdam en Rotterdam gaan, als de laatste testen goed verlopen, op 7 september rijden.
Wellicht problemen met een kruising bij Dld o.i.d.? Ik ken de exacte ligging van de treinen niet op dat traject.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke mongool bedacht heeft dat er niet gewacht werd, weet ik niet, maar die mag echt weleens goed gaan nadenken over waar hij in GODSnaam mee bezig is. Spoorcapaciteit was bepaald niet dwingend in Amf, en of je voor het kopmaken richting Gvc in Ut nou 8 of 5 minuten hebt, tijd zat is het toch. Idioot.
Enige ongehoorzaamheid en eigen initiatief is altijd goed.quote:Maar bedankt veldcrew
HC 142 heeft geknokt voor zijn aansluitingen, en de baas van de 570 heeft in weerwil van alles toch wel gewacht. Chapeau!
En drie op een rijquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Overigens ligt de volgende springer intussen bij Boxtel op het spoor.
Mensen die dat doen zijn geen egoïsten maar zijn gewoon heel erg ziek*.quote:
Ben ook geen fan van de Televaag, maar dit klopt gewoon en dat Televaag meer auto fan is dan OV fan lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat de Televaag door de autolobby gesteund wordt zal me niet verbazen.
Hoe 'n egoïst moet je zijn, om het leven van een ander verwaarloosbaar te achten vergeleken met het op tijd rijden van jouw trein?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen die egoïsten voor de verandering thuisblijven en zichzelf een O.D. toedienen?
Dan wordt het leed alleen geleden binnen de eigen familie, en niet ook door passagiers en personeel.
In een Tweede Wereldland werd er gewoon gebouwd, zonder gezeik. Het was een Vooruitgang voor Het Volk onder inspirerende leiding van de Grote Wijze Leider. Denk dat jij een Derde Wereldland bedoelt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Het HSL-zuid project in NL is iets waar voor je dood moet schamen, we lijken wel een 2de wereldland.![]()
"Huuuu, ik weet het allemaal veel beter dan die domme ingenieurs!"quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef James1988 het volgende:
Nederland regelland, dat is één van de problemen met die hele HSL. We willen teveel te snel, een beveiligingssysteem in beta gebruiken zonder backup is gewoonweg niet slim.
De eigenlijke lijn was in 2006 al opgeleverd, wat een bouwtijd van 6 jaar betekent. Dit is op zich redelijk voor een dergelijk project, ook wanneer je rekening houdt met allerlei protestgroepen enzo.
Dat er daarna nog eens bijna 3 jaar nodig was voor een beveiligingssysteem is gewoon ultieme faal... men had ook het Franse TVM430 of het Duitse LZB ernaast moeten leggen, dan had er nu allang materieel gereden terwijl men rustig de ERTMS kon afronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |