eh neequote:
zo'n senseo latte zou ik ook wel willen! nog beter: gewoon een starbucks hier in de stad. bij gebrek aan beide heb ik zojuist een nescafe latte caramel in mijn starbucks mok gedronkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Vicky het volgende:
whaha jij blijft verzetten Innepin!
ik lust ook geen koffie maar sidns we de Senseo Latte hebben neem ik af en toe een latte macciato..
ik eet die bijna wekelijksquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Frikandel speciaalDa's héél lang geleden, maar ik krijg er ineens vreselijk veel zin in!
Geeft niks, het is heet!quote:
* Pandora73 lust er ook wel eentjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Frikandel speciaalDa's héél lang geleden, maar ik krijg er ineens vreselijk veel zin in!
Mja van 20 juni '09 naar 20 maart 2010 naar 23 april 2010 naar 18 juni 2010quote:
'Werken'quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef skadhd het volgende:
En uhm....wat doen jullie allemaal achter de pc met dit mooie weer! foei!
Wat een blijdschapquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef aeque het volgende:
Woei nieuw bankje *gaat op het enige mannenplekje zitten*
Zonder maar denk ikquote:
Wil je een stuk watermeloen hebben ET?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef E.T. het volgende:
Gaan jullie het een beetje over frikadellen hebben als ik op dieet ben
Heb je wel een officiële uitnodiging?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef skadhd het volgende:
Welke datum had Fee nou voor dr trouwen? Ik ga die party crashen namelijk...en wil dan wel weten op welke dag ik dat moet doen....
ik zou denken dat je fruit altijd wel mag eten, maar niet dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef E.T. het volgende:
ik denk dat watermeloen nog wel te verantwoorden valt, Bar
eigenlijk zit ik al aan mn fruittax vandaag
Nee joh...een mix en een nog ergere mixquote:
nu ik wat verder kijk hebben ze iets te kleine oren, maar ze kunnen er toch voor doorgaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef Linda2205 het volgende:
Dan kan ik mooi zeggen dat Belana zei dat het Noorse Boskatten zijn, als iemand over vuilnisbakjes begintEn zij heeft er verstand van, lekker pûh
![]()
![]()
nou ben je met naald en draad zo creatief...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Kleurdoos het volgende:
tvp
Pastasalade!!! Vicky postte laatst een hele lekkere, met rucola, kerstomaatjes, kip en ehh.. nou ja, heel erg lekker en niet ongezondquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef MamsX het volgende:
pffff ik heb met dit weer echt geen zin om uitgebreid te gaan koken...Mijn keuken is een sauna.
Maar pizza voor X vind ik gewoon niet echt fijn. (al is het wel een ham en broccoli pizza)
staat op de site van bertolli!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Wampi het volgende:
[..]
Pastasalade!!! Vicky postte laatst een hele lekkere, met rucola, kerstomaatjes, kip en ehh.. nou ja, heel erg lekker en niet ongezond
ik wou net zeggen: kom op met dat receptquote:
Maar das iig korter dan als je aardappels-groente-vlees oid moet koken. Of iets gezonds laten bezorgen? Of bestaat dat nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:56 schreef MamsX het volgende:
Nee ik wil wel warm eten eigenlijk, maar niet koken
ik kan wel gekookte eieren met kaas op brood doen, of gebakken maar ja dan moet ik de sauna wel in.
welke heb je genomen? ik vond de spaanse niet zo heel erg lekker. de provencaalse daarintegen vind ik echt vreselijk lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:01 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben zo'n braadzakkip van AH in de oven staan met aardappeltjesEn ik twijfel of ik er gewoon een komkommersalade bij zal maken of toch nog iets van groenten...
Zal een leuk gezicht zijn geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef freecell het volgende:
oehoi!
Was lekker in het park
Ik had mijn lange doek mee en twee kruipertjes die allebei een kant opgingen en toen heb ik ze maar aan elkaar geknoopt![]()
Allebei een uiteinde van de doek om het middel
Werkte prima.
tuurlijk wel. dikke negerinnen lopen er ook in, dus moeten ze bestaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet er eik of er ook leggings xl bestaan? Voor onder een rok.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
tuurlijk wel. dikke negerinnen lopen er ook in, dus moeten ze bestaan
(nou zeg ik niet dat jij een dikke negerin bent)
in het recept staat hrt niet maar ik doe er nog kip door. 1 kipfiletje in hele kleine stukjes snijden, olijfolie in de pan, wat grof zeezout erin en dan de kip bakkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wou net zeggen: kom op met dat recept
ga zo eens kijken,
Dat klinkt echt vet gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef PM-girl het volgende:
Goedzo ET en Owlet
Ik zit hier lekker op het kleedje, met de laptop! S-mannetje speelt lekker in het badje en het zwarte zand![]()
En we eten ook nog frietjes, dus echt vakantie!
Daar was ik al bang voor. Ik eet het dan ook maar 4x per jaar ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef freecell het volgende:
Shoarma is van zichzelf gewoon vrij vet en calorierijk vlees. Dat je meestal praktisch alléén vlees eet helpt ook niet mee.
Ik drink het vaak bij hete curry.quote:Mango lassi
In various parts of India, mango lassi is a cold drink consisting of sweetened kesar mango pulp mixed with yoghurt, cream, or ice cream. It is served in a tall glass with a straw, often with ground pistachio nuts sprinkled on top. Mango lassi is most commonly found in Pakistan/India; it is widely available in Malaysia and Singapore, due to the sizable Indian minority, and in many other parts of the world.
ik ben jaloersquote:
Ja hè? De jumbo heeft echt tof veel toko dingenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef fIoortje het volgende:
allebei. Bij de jumbo hebben ze vaak al heel veel, de rest bij de toko![]()
dan heb je geluk. de jumbo hier een paar dorpen verder op is echt bagger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:27 schreef MamsX het volgende:
Ja de jumbo heeft heel veel toko dingen, en zoveel lekkere sauzen.
Maar de jumbo waar ik vlakbij woon is echt heel groot.
Receptje? Nog een idee om mn boterhammetje op te leuken? wat is lekker bij makreel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef fIoortje het volgende:
Ik maak wel eens makreelpate. Dat is wel heel lekker!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pepertjes als in rode peper, jalapeno en dat soort dingen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef fIoortje het volgende:
Ik maak wel eens makreelpate. Dat is wel heel lekker!![]()
De jumbo hier in de buurt is echt groot, dus dat is fijn! Ze hebben zelfs iets van 8 verschillende soorten pepertjes![]()
.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef skadhd het volgende:
En kan iemand mij hierbij helpen...Klinkt alsof je van de UWV 70 of 80% krijgt en de rest niet van je werkgever... ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg andere dingen te doen toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Poppejans het volgende:
De tvzenders knallen er hier net allemaal uit, bij mn ouders een plaats verderop ook.
Dat gaat Ganzeborden worden vanavondWij hebben echt nooit de tv aan, ja af en toe een DVD, maar daar heb je geen TV zenders voor nodig
![]()
Gezellig, dan kom ik ff meedoen want hier is het ook geen signaal meer. Geen radio ook trouwens. Bah.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Poppejans het volgende:
De tvzenders knallen er hier net allemaal uit, bij mn ouders een plaats verderop ook.
Dat gaat Ganzeborden worden vanavond
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef skadhd het volgende:
En kan iemand mij hierbij helpen...Zoals ik het lees is de hoofdlijn dat je bij ziekte etc 70% van je loon krijgt doorbetaald gedurende de eerste 104 weken (2 jaar dus) maar in het eerste jaar moet dat wel tenminste het minimumloon zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel CAO's vullen dat in het eerste jaar echter aan tot 100% van je loon, zodat je er niks van merkt als je ziek wordt. Tenminste, financieel dan. Maar kennelijk vindt jouw baas het belangrijk om in je contract expliciet te melden dat het niet wordt aangevuld.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
Nou nooit.... Als er een ramp gebeurtquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef Vicky het volgende:
Nooit de tv aan free? Hier staat ie bijna nooit uit
Ik dacht ok even 'hmmmmmmquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is de hoofdlijn dat je bij ziekte etc 70% van je loon krijgt doorbetaald gedurende de eerste 104 weken (2 jaar dus) maar in het eerste jaar moet dat wel tenminste het minimumloon zijn.
Veel CAO's vullen dat in het eerste jaar echter aan tot 100% van je loon, zodat je er niks van merkt als je ziek wordt. Tenminste, financieel dan. Maar kennelijk vindt jouw baas het belangrijk om in je contract expliciet te melden dat het niet wordt aangevuld.
jepquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef Wampi het volgende:
[..]
pepertjes als in rode peper, jalapeno en dat soort dingen?
Dus je houdt altijd minimumloon? ook al wordt het niet aangevuld?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is de hoofdlijn dat je bij ziekte etc 70% van je loon krijgt doorbetaald gedurende de eerste 104 weken (2 jaar dus) maar in het eerste jaar moet dat wel tenminste het minimumloon zijn.
Veel CAO's vullen dat in het eerste jaar echter aan tot 100% van je loon, zodat je er niks van merkt als je ziek wordt. Tenminste, financieel dan. Maar kennelijk vindt jouw baas het belangrijk om in je contract expliciet te melden dat het niet wordt aangevuld.
dan moet ik jumbo maar tot 'thuissupermarkt' maken..quote:
In het eerste jaar wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef skadhd het volgende:
[..]
Dus je houdt altijd minimumloon? ook al wordt het niet aangevuld?
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe proeftijd is trouwens niet rechtsgeldig bij een voortzetting van dienstverband.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef skadhd het volgende:
[quote]Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt alsof je van de UWV 70 of 80% krijgt en de rest niet van je werkgever... ofzo
[..]
Das dan toch zoals het ongeveer altijd gaat?
Het staat er misschien alleen heel stom.
Ook staat er een proeftijd van 2 maanden in, terwijl ik er al vanaf oktober werk. Zonder getekend contract weliswaar maar als de markt in die 2 maanden nog meer naar beneden keldert wil ik niet op straat staan daardoor..Al is het voor mij wel handig misschien omdat ik dan nog even naar een betere baan kan zoeken....
hmmz
ben je gek? eentje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:27 schreef Linda2205 het volgende:
Dat hobbelschaap zou ik pontificaal midden in de woonkamer zetten iedere keer als ze op bezoek komt, vanaf week 37 van je zwangerschap ongeveer. Is nu al helemaal hip voor je meisje hoor
Mag ik er dan daarna 1 hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben je gek? eentje?
over een week of 3 komt lief zn hele familie langs voor een bbq en zijn ouders ook.
Ik denk dat ik 20 van die beesten koop en ze verspreid door t huis zet![]()
hooooo rustig... breng dr niet op ideeen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef MamsX het volgende:
Nou leuk zijn schoonloeder.
En waarom ben jij degene die moet verhuizen als ZIJ dichter bij je wilt zijn?
De provencaalsequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welke heb je genomen? ik vond de spaanse niet zo heel erg lekker. de provencaalse daarintegen vind ik echt vreselijk lekker
Deze is het.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:34 schreef Pandora73 het volgende:
Welk hobbelschaap?
* Pandora73 leest nog niet zo lang mee hier en het op gaan zoeken in oudere topics is niet echt een goed idee denk ik...
Nog niet huupje, NOG niet...op deze manier kan het snel gaan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hooooo rustig... breng dr niet op ideeen...
@Linda, welnee ze heeft helemaal geen reden om zo te denken. Het zijn ook gewoon de verse-oma-hormonen denk ik. Vroeger (vroegah) was ze altijd heul blij met me enzo, nu vast ook nog wel hoor, maar ze heeft op 1 of andere manier ineens het beeld in haar hoofd dat alle dochters altijd enorm naar hun moeder toetrekken en hun schoonmoeder haten enzo. En dat is hier helemaal niet het geval. Echt helemaal niet
![]()
ik gok dat ik dan gewoon helemaal nergens meer naartoe trekquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nog niet huupje, NOG niet...op deze manier kan het snel gaan...
Die staat drie meter verder!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:55 schreef snoopy het volgende:
Pm mafkees! Waarom heb je dan ook geen aardbeienplant staan. Morris heeft vanmiddag alle aardbeien vanuit zijn zwembadje opgegeten
heb 6 jaar frans gehad, ben een hoop vergeten maar er is wei IETS blijven hangen... Pourqoui?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:00 schreef PM-girl het volgende:
O heerlijk! Frambozen!![]()
Lois, wat sneu! En met dit weer!
Vicky, jij spreekt goed frans, of niet? Je toverde het gisteren althans zo uit je mouw!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n aaaaalebessenstruik is leegaan de aardbeienplant hangt niets rijps meer en de bramenstruik zit vól met bloemetjes. Fruit in overvloed hier
Huup je schoonmoeder is gekIk zal d`r wel ff bitchslappen de 11e
O, gewoon. Het viel me op! C'est ca!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb 6 jaar frans gehad, ben een hoop vergeten maar er is wei IETS blijven hangen... Pourqoui?
voor vertalingen moet jd bij huupje zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
O, gewoon. Het viel me op! C'est ca!
Tof! Dat maak ik niet vaak meequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je bent wel groter dus dat moet goedkomen
Nee, maar toch bedankt!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tof! Dat maak ik niet vaak mee
1.54m schoon aan de haakquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tof! Dat maak ik niet vaak mee
Dan moet je m`n schoonzus eens zien, die is 1.49quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan moet je m`n schoonzus eens zien, die is 1.49
Steeds als zij langskomt struikel ik over dat klote kruiwagentje van d`r
ik ben ook 1.68quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef PM-girl het volgende:
Maar 1.65 is toch niet heel klein? Ik ben 1.68 en ik ben toch niet zelden groter dan iemand.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben ook 1.68en ik moet zeggen dat ik me nooit echt klein heb gevoeld ofzo.
Ik voel me zelfs erg vaak lang
maar dat komt meer omdat mn lief ook 1.68m is en ik overdag voornamelijk met Chinezen werkdan voel je je vanzelf wel lang
Huup, wat een gedoe joh. Probeer er maar niet te veel bij stil te staan, hopelijk zijn het inderdaad oma-hormonen en draait ze wel bij als de kleine er is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Zo huup, dat lijkt me op zijn zachtst gezegd niet tof om te horen!![]()
Dat (schoon)ouders dingen denken, is nog tot daar aan toe, maar om het zo uit te spreken vind ik altijd nog een stapje verder! Overigens snap ik ook niet wat er verkeerd is aan teveel kleertjes kopen?![]()
Rewimo, waarvoor heb je extra ijzer nodig?
Nouja, biefstuk eten om de smaakpapillen tevreden te houden is ook een goede reden!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat werkt niet. Al gaat die biefstuk er evengoed wel in hoorMijn spijsvertering is te kort, alles vliegt erdoorheen
Ook de goeie stoffen.
Soeplepel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
In mijn team voel ik me ook de grootste, op een na dan, die is dan ook meteen 1.85.
Ik vind dit een ideale lengte hoor, alleen bij het pakken van spullen uit de bovenste kastjes is het soms wat lastig. Maar daarvoor heeft men soeplepels uitgevonden
Je zou denken dat het meevalt. Blijkbaar is in de omgeving iedereen lang(er) ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef PM-girl het volgende:
Maar 1.65 is toch niet heel klein? Ik ben 1.68 en ik ben toch niet zelden groter dan iemand.
Ja, maar ik heb begrepen dat die medewerkster er niet altijd is. En ik wil graag morgen reactiequote:Op
donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
Je snapt wel dat ze Nederlands ook kunnen lezen hah, als ze het je terugschrijven?
zelfs jij bent groter!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ook langer dan mij hoor mous, ik ben 1.56.
Euh, zo t is duidelijk wel lang geleden merk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef PM-girl het volgende:
Soeplepel ja! Die haak je achter de vaas/bak/whatever die je nodig hebt, schuif hem tot aan het randje en dan kan ik erbij!
Maar, franse taalkundigen: hoe vertaal ik deze zin:
kunt u mij het bedrag laten weten dat ik moet betalen?
Zoiets als: voulez-vous m'ecrire quel montant je doit payer?
Oja, dat is toch de beleefdheidsvorm, pourriez?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Euh, zo t is duidelijk wel lang geleden merk ik
ik zou zeggen "pourriez-vous me dire combien ça fait en total?
eh geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oja, dat is toch de beleefdheidsvorm, pourriez?
Merci beaucoup!!<----- frans mannetje
Zo'n ding hebben wij ook. Is geloof ik het enige Ikea-ding dat de goedkeuring vanquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef huuphuup het volgende:wij hebben dr hier twee. En ze worden intensief gebruikt
Rewimo dat klinkt als best veel gedoe inderdaad. Kan dat niet dichter bij waar je woont?
jeetje mous! zorgt dat niet voor problemen? Bijv, heel stom, het aanrecht? Dat is of voor hem veels te laag of voor jou veels te hoog... En je kan je vent alleen zittend kussenquote:
Oh ja tuurlijk geeft dat eeuwig gezeik, de commode, kinderwagens, de autostoelen! Hij loopt altijd te janken als ik in zijn auto heb gereden, stoel helemaal naar voren, dan moet hij de auto aantrekken ipv instappen, dat soort dingen en idd spontaan kusje geven is haast onmogelijk. Of ik loop altijd en eeuwig te jammeren dat hij de pannen niet boven op de keukenkastjes mag zetten, want dan moet ik eerst naar buiten, trap pakken.. ik heb dus ook standaard een keukentrapje uitgeklapt in de keuken staan, anders kan ik nergens bij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
jeetje mous! zorgt dat niet voor problemen? Bijv, heel stom, het aanrecht? Dat is of voor hem veels te laag of voor jou veels te hoog... En je kan je vent alleen zittend kussen
Welnee; Het stinkt hier, je moet je zak wassen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Linda2205 het volgende:
dat zou ik inderdaad ook niet leuk vinden...daar is ook helemaal niks positiefs aan te bedenken! Ik zou in een onbewaakt moment weglopen![]()
Maar dan valt hun bier niet om...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Welnee; Het stinkt hier, je moet je zak wassen!
Doet het goed genoeg om ze zelf weg te laten lopen
Ik ben nog jong genoeg om alle middelbare school uitdrukkingen te kunnen herinneren... helaasquote:
HEEEEEEEEEEEEEEE MILF!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben nog jong genoeg om alle middelbare school uitdrukkingen te kunnen herinneren... helaas
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Linda2205 het volgende:
"wacht even schat, even mn krukje pakken"
Ik ben straks ook een MILF hah? Ja toch? TOCH?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef MamsX het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEE MILF!!!!!!!!!!!!![]()
En als je dan niet reageert noemen ze je een PLORK.
Zeker wetenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ben straks ook een MILF hah? Ja toch? TOCH?
IPH = Ideale Pijp Hoogtequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik blijf maar googlen voor de afkortingen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef MamsX het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
![]()
Als ze mij zo al een aantal keer per week noemen dan hoor jij niet anders.![]()
En dan hebben ze nog gelijk ook.
Wat tof Vicky! Waarheen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef Vicky het volgende:mijn paps heeft een vakantie "gewonnen" op vakantieveilingen!! Ik ga met mams en kids een weekie op vakantie in septrmber
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Linda2205 het volgende:
En nu ben je weer helemaal op de hoogte Ingrid! Alvast voor als Kim op de middelbare zit
leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef Vicky het volgende:mijn paps heeft een vakantie "gewonnen" op vakantieveilingen!! Ik ga met mams en kids een weekie op vakantie in septrmber
pipodorp, ligt bij assenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat tof Vicky! Waarheen?
En nu ben je weer helemaal op de hoogte Ingrid! Alvast voor als Kim op de middelbare zit
*nieuw voordeel bedacht*quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef moussy het volgende:
[..]
leuk
óók zoiets, in vakantiehuisjes whatevah kan ik nérgens bij!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
*nieuw voordeel bedacht*
Je ligt nooit met je voeten buiten bed! (aan het voeteneinde, that is..)
wij zaten gister nog in dubio of we zouden boeken vior dit weekend... 10 euroquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef moussy het volgende:
[..]
leuk
óók zoiets, in vakantiehuisjes whatevah kan ik nérgens bij!
Ik met mijn 1.75 ook niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
*nieuw voordeel bedacht*
Je ligt nooit met je voeten buiten bed! (aan het voeteneinde, that is..)
nu niet, zit op de iphonequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef Linda2205 het volgende:
Ok, dat klinkt dan wel weer grappigHeb je een link?
Ik met mijn 1.75 welquote:
tis hier vies! Ik wil eigenlijk slapen maar mijnlijf plakt aan alle kantenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo warm in huis?
1.73 en m. is net zo groot.quote:
En mn voeten warmen in zn kruisquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik met mijn 1.75 wel![]()
En Vicky, ik ga even google-en!
En Mous, je kan altijd met je hoofd op zn borst liggen zonder koude voetjesDas toch ook leuk, ipv onverwachte kusjes!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef moussy het volgende:
[..]
En mn voeten warmen in zn kruis
*(%$*(#*()#
"Als je van mij houdt, hou je ook van mn koude voeten!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:43 schreef Linda2205 het volgende:
Agos, arme Mous-man! Dan heb je niks meer aan je IPH, meer aan een vergrootglas
iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef moussy het volgende:
[..]
*(%$*(#*()#
"Als je van mij houdt, hou je ook van mn koude voeten!
Ik wil eenbed over de hele breedte van mijn kamer.. Heb nu een bed van 1.40 en dat is echt te klein voor z'n 4-ejquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
ik wil zo'n bed van 1.80 breed dan passen lief en ik er allebei overdwars in![]()
en hier ook vies warm ja... bah.
Hier ookquote:
ik ben heul geen 1.85quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef innepin het volgende:
[..]!
Waar is Kleurdoos trouwens? Leuk voor het evenwicht hier, even madame 1.85 ofzo tussen alle kleine dames
Vind je dat niet onwijs irritant, dat gelijk dat de ventilator? mn ex wilde dat ding altijd aan 's nachts..dan wachtte ik tot hij sliep en dan deed ik 'm snel uit..wat een herrie maakt dat zeg!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:54 schreef fIoortje het volgende:
ik ga de ventilator nasst mn bed zetten en ook een poging tot slapen doen.
Ohhh ben jij maar 1.80! Da's niks johquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben heul geen 1.85-5cm
en naast mn vent lijk ik 1.50
ik heb hier ook wel ns de ventilator aan als het warm isquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vind je dat niet onwijs irritant, dat gelijk dat de ventilator? mn ex wilde dat ding altijd aan 's nachts..dan wachtte ik tot hij sliep en dan deed ik 'm snel uit..wat een herrie maakt dat zeg!
waarvan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef PM-girl het volgende:michael jackson zou een hartaanval hebben gehad!
met zijn gestel... nu pas?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef PM-girl het volgende:michael jackson zou een hartaanval hebben gehad!
dat zag ik ook ja. Hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Farrah Fawcett is wel overleden zie ik. Ahhw
Minitaart klinkt wel heel ergquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een bed van 1.80 breed en 2.10 lang. Ik kan verdwalen in bed
En het is hier nu nog 27 graden in huis. Finse sauna yay
Heb minitaart maar uit de slaapzak gepeld, die ligt nu in alleen een romper
Nog niet bevestigd door CNN nee, maar TMZ was de eerste die het meldde dat ie in het ziekenhuis lag. En nu hiermee het eerste. Kan best waar zijn.quote:
Ja krijg je over een tijd allemaal topics met "waar was jij toen je hoorde dat Michael Jackson dood was?"quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef huuphuup het volgende:
And he's left the building.
http://www.tmz.com/
toch gek dat dit later zo'n geschiedenis-momentje is net als met Elvis enzo.
TMZ is redelijk up-to-date en betrouwbaar met hun nieuws voor zover ik weet. Maar goed, morgen weten we vast meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd door CNN nee, maar TMZ was de eerste die het meldde dat ie in het ziekenhuis lag. En nu hiermee het eerste. Kan best waar zijn.
Jeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |