eh neequote:
zo'n senseo latte zou ik ook wel willen! nog beter: gewoon een starbucks hier in de stad. bij gebrek aan beide heb ik zojuist een nescafe latte caramel in mijn starbucks mok gedronkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Vicky het volgende:
whaha jij blijft verzetten Innepin!
ik lust ook geen koffie maar sidns we de Senseo Latte hebben neem ik af en toe een latte macciato..
ik eet die bijna wekelijksquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Frikandel speciaalDa's héél lang geleden, maar ik krijg er ineens vreselijk veel zin in!
Geeft niks, het is heet!quote:
* Pandora73 lust er ook wel eentjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Frikandel speciaalDa's héél lang geleden, maar ik krijg er ineens vreselijk veel zin in!
Mja van 20 juni '09 naar 20 maart 2010 naar 23 april 2010 naar 18 juni 2010quote:
'Werken'quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef skadhd het volgende:
En uhm....wat doen jullie allemaal achter de pc met dit mooie weer! foei!
Wat een blijdschapquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef aeque het volgende:
Woei nieuw bankje *gaat op het enige mannenplekje zitten*
Zonder maar denk ikquote:
Wil je een stuk watermeloen hebben ET?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef E.T. het volgende:
Gaan jullie het een beetje over frikadellen hebben als ik op dieet ben
Heb je wel een officiële uitnodiging?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef skadhd het volgende:
Welke datum had Fee nou voor dr trouwen? Ik ga die party crashen namelijk...en wil dan wel weten op welke dag ik dat moet doen....
ik zou denken dat je fruit altijd wel mag eten, maar niet dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef E.T. het volgende:
ik denk dat watermeloen nog wel te verantwoorden valt, Bar
eigenlijk zit ik al aan mn fruittax vandaag
Nee joh...een mix en een nog ergere mixquote:
nu ik wat verder kijk hebben ze iets te kleine oren, maar ze kunnen er toch voor doorgaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef Linda2205 het volgende:
Dan kan ik mooi zeggen dat Belana zei dat het Noorse Boskatten zijn, als iemand over vuilnisbakjes begintEn zij heeft er verstand van, lekker pûh
![]()
![]()
nou ben je met naald en draad zo creatief...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Kleurdoos het volgende:
tvp
Pastasalade!!! Vicky postte laatst een hele lekkere, met rucola, kerstomaatjes, kip en ehh.. nou ja, heel erg lekker en niet ongezondquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef MamsX het volgende:
pffff ik heb met dit weer echt geen zin om uitgebreid te gaan koken...Mijn keuken is een sauna.
Maar pizza voor X vind ik gewoon niet echt fijn. (al is het wel een ham en broccoli pizza)
staat op de site van bertolli!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Wampi het volgende:
[..]
Pastasalade!!! Vicky postte laatst een hele lekkere, met rucola, kerstomaatjes, kip en ehh.. nou ja, heel erg lekker en niet ongezond
ik wou net zeggen: kom op met dat receptquote:
Maar das iig korter dan als je aardappels-groente-vlees oid moet koken. Of iets gezonds laten bezorgen? Of bestaat dat nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:56 schreef MamsX het volgende:
Nee ik wil wel warm eten eigenlijk, maar niet koken
ik kan wel gekookte eieren met kaas op brood doen, of gebakken maar ja dan moet ik de sauna wel in.
welke heb je genomen? ik vond de spaanse niet zo heel erg lekker. de provencaalse daarintegen vind ik echt vreselijk lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:01 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben zo'n braadzakkip van AH in de oven staan met aardappeltjesEn ik twijfel of ik er gewoon een komkommersalade bij zal maken of toch nog iets van groenten...
Zal een leuk gezicht zijn geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef freecell het volgende:
oehoi!
Was lekker in het park
Ik had mijn lange doek mee en twee kruipertjes die allebei een kant opgingen en toen heb ik ze maar aan elkaar geknoopt![]()
Allebei een uiteinde van de doek om het middel
Werkte prima.
tuurlijk wel. dikke negerinnen lopen er ook in, dus moeten ze bestaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet er eik of er ook leggings xl bestaan? Voor onder een rok.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
tuurlijk wel. dikke negerinnen lopen er ook in, dus moeten ze bestaan
(nou zeg ik niet dat jij een dikke negerin bent)
in het recept staat hrt niet maar ik doe er nog kip door. 1 kipfiletje in hele kleine stukjes snijden, olijfolie in de pan, wat grof zeezout erin en dan de kip bakkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wou net zeggen: kom op met dat recept
ga zo eens kijken,
Dat klinkt echt vet gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef PM-girl het volgende:
Goedzo ET en Owlet
Ik zit hier lekker op het kleedje, met de laptop! S-mannetje speelt lekker in het badje en het zwarte zand![]()
En we eten ook nog frietjes, dus echt vakantie!
Daar was ik al bang voor. Ik eet het dan ook maar 4x per jaar ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef freecell het volgende:
Shoarma is van zichzelf gewoon vrij vet en calorierijk vlees. Dat je meestal praktisch alléén vlees eet helpt ook niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |