Dan is het toch naakt?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef sexstier het volgende:
valt wel mee met dat naakt van dat meisje hoor aleen haar tiete zijn wat te zien
Naakt is toch. geheel zonder kledijquote:
[/quote]quote:Op donderdag 3 september 2009 09:47 schreef sexstier het volgende:
naakt zie ik tog meer als en wat meet te zien is hoor dan ben ik en mijn vrouw wel erg veel naakt
[..]
Dan is het toch naakt?
Ik vimnd het gewoon een mooie foto, maar dat mag natuurlijk niet. Iemand die zo'n foto plaatst wordt meteen gedegradeerd tot een attention whore.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef RacerDKB het volgende:
Nooit van een attention whore gehoord?
Niks mis mee. Is toch niets te zien? Gewoon een mooie sexy foto. Maar ja, meisjes van 15 mogen in deze maatschappij niet meer sexy zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef leipeshitouwes het volgende:
Dan zal ik je nog even wat vertellen.
15 en dan sta je zo op de foto.
[ afbeelding ]
Pedo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:24 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Is toch niets te zien? Gewoon een mooie sexy foto. Maar ja, meisjes van 15 mogen in deze maatschappij niet meer sexy zijn natuurlijk
Wat je zegt ben je zelf.quote:
dat is een professioneel naaktmodel, raar he dan zulke foto'squote:Op zaterdag 7 november 2009 08:02 schreef fokker2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel meer is hier te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |