Niemand die nieuwe X-men film gezien?quote:
Natuurlijk niet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niemand die nieuwe X-men film gezien?
En zo'n boekje heb je zeker ook nooit ingekeken?quote:
Bleken later geloof ik geimplementeerde herinneringen te zijn....quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef Robbiev85 het volgende:
ja, ik weet dat hij met sabretooth samen op d-day hebben gevochten, daarom operation overlord
maar de naam van het programma ben ik vergeten
Zijn daar boekjes van dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En zo'n boekje heb je zeker ook nooit ingekeken?
Bijna.... Geheime wapens......quote:
Aeque +1quote:
Storm en Professor X?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef aeque het volgende:
Welke 2 andere X-Men Origins titels staan gepland?
Ik maakte een grapje en Dr_Flash reageerde daar nogal boos op.quote:
Yesh indeed!quote:Deadpool en Magneto?
Beetje strikvraag ivm deadpool geen member is van X-men.quote:
quote:
Als 't met bewegen van doen heeft, heeft ons "ongeleide projectiel" duidelijk een voorsprong op Duck en mij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:Het is eigenlijk allemaal tot nog toe heel erg fout. Denk aan bewegen...
Ik geef het nog even, tot 15.10 uur...dan beslis ik.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Als 't met bewegen van doen heeft, heeft ons "ongeleide projectiel" duidelijk een voorsprong op Duck en mij.
Niks met geluid ofzo te makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Toondoof?
Ik inmiddels niet meer, omdat ik even gezocht heb.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]maar je kunt nog je best doen om het punt te verdienen...
Je zit dicht erbij, maar nog niet helemaal...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
slappe spieren? Dystrofie is een spierziekte en ze meten wel eens mijn spiertonus....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ga jou het punt geven, jij kwam het kortst in de buurt:
Dystonie is een vrij zeldzame neurologische aandoening die zich kenmerkt door motorische stoornissen, aanhoudende samentrekking van spieren of spiergroepen en/of herhaalde bewegingen. Schrijverskramp bijvoorbeeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |