Nou ja, om nou direct te beweren dat je wel kan rijden is ook wat overdreven. Anders had je dat paaltje nooit geraaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gaaf! Plausibele verklaring! Ik kan dus wel rijden. Moet gewoon voortaan onthouden dat paaltjes niet weg kunnen lopen.
Ohja, het paaltje kwam met de schrik vrij. Ik zelf mijn collega en mijn dochter die achterinzaten maken het ook goed
			
			
			
			quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ligt aan de bestuurders van die hokken. De Honda Hybrid is trager dan de Prius, maar die kom je vaak zat op de linkerbaan tegen duwende tegen een Q7 of groter. Zo van *ZOOOMZOOOM* *pep-pep* get the hell out of the way, I'm eco-fucking-friendly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
En door die laatste zin en de spoiler: POEF, weg geloofwaardigheid![]()
			
			
			
			Nouquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, om nou direct te beweren dat je wel kan rijden is ook wat overdreven. Anders had je dat paaltje nooit geraakt
			
			
			
			quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh, laat mijn man gewoon een vroege midlife doormaken. Heb die kerel ook wat te doen in zn vrije uren
			
			
			
			Jups bio-plastic.quote:
			
			
			
			Klopt helemaal, hoewel er wel minstens 1 uitzondering is. Tijdens mijn vaste woon-werk-route kom ik regelmatig een Prius tegen die wel stevig doorrijdt (>140). Een goud-kleurige.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ligt aan de bestuurders van die hokken. De Honda Hybrid is trager dan de Prius, maar die kom je vaak zat op de linkerbaan tegen duwende tegen een Q7 of groter. Zo van *ZOOOMZOOOM* *pep-pep* get the hell out of the way, I'm eco-fucking-friendly!
			
			
			
			Bij iedere auto van tegenwoordig zijn de bumpers van plastic. En het complete interieur. Dus wat bedoel je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Jups bio-plastic.
Er zit erg veel bio-plastic verwerkt in het koetswerkt van de Prius. Heel wat millieuvriendelijker dan al die blikken delen waar conventionele auto's mee worden gebouwd.
			
			
			
			Nee. niet.quote:
			
			
			
			Nee, duh.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Die stroom reed allemaal zo'n 130 met héle kleine gaten er tussen van hooguit 10 meter...
Dan kan ik desondanks ik pas 3 jaar mijn rijbewijs heb toch wel inschatten dat je met een Aygo niet van 90 naar 120 of 130 kan optrekken met die kleine ruimte
			
			
			
			Al die paaltjes van tegenwoordig, die zomaar overstekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. niet.
Ik weet zeker dat ik goed kan rijden. Ik kan ook enorm goed inparkeren enzo![]()
Dit was gewoon een domme fout. En dat dat paaltje daar op de stoep staat is nog dommer.
Overigens was ik niet de 1e die dat overkwam wist mijn collega mij te vertellen.
			
			
			
			
			
			
			
			Ja inderdaad. Dat zoiets kan in Nederland!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al die paaltjes van tegenwoordig, die zomaar overstekenVerboden zou het moeten worden
			
			
			
			Ach, de dame die ik vanmorgen bumperkleefde en die daarna mij ging bumperkleven (quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
Sta ik net even te roken buiten, staat er op de parkeerplaats, juist ja: een PRIUS !!
De horror
Hij was ook silver/grijs net als die van vanmorgen
			
			
			
			Precies, lang leve het eigen risicoquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat zoiets kan in Nederland!
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken. Ben blij dat het met de prius was. Schade was mooi voor leasebedrijf. Mijn eigen auto is kleiner en daar ik wel over de motorkap heen kijken.
			
			
			
			hebben jullie toen ook een potje staan bumperkleven in de lift? Zo van heel dicht bij elkaar gaan staan enzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, de dame die ik vanmorgen bumperkleefde en die daarna mij ging bumperkleven () stond ineens naast me in de lift
			
			
			
			Wat zei je ? " Ik zit gewoon graag op iemands 'lip(en)' "quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, de dame die ik vanmorgen bumperkleefde en die daarna mij ging bumperkleven () stond ineens naast me in de lift
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
Tevens een schouderklopje voor mij, mijn eerste KLB topic meteen een succes, alhoewel het gedeeltelijk gekaapt is door een vrouw die niet kan autorijden
			
			
			
			Wat is daar nieuw aan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
Tevens een schouderklopje voor mij, mijn eerste KLB topic meteen een succes, alhoewel het gedeeltelijk gekaapt is door een vrouw die niet kan autorijden
			
			
			
			Veilig en een zware deur zijn niet aan elkaar gekoppeld. Bij veiligeheid speelt het koetswerk geen enkele rol. De veiligheidskooi die moet de klap opvangen en die is in de aygo goed geregeld. In de Prius ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
Geeft een veilig gevoel, of niet?![]()
De deuren van mijn auto zijn echt zwaar, die moet je echt dicht gooien, anders vallen ze niet goed in het slot
			
			
			
			Bij de Prius wat meer dan de bumpers en interieur. Percentage weet ik niet maar zou me niets verbazen als meer dan de helft (koetswerk) uit bio-plastic is opgebouwd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
Bij iedere auto van tegenwoordig zijn de bumpers van plastic. En het complete interieur. Dus wat bedoel je?
			
			
			
			Je vergeet spuuglelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:12 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
Veilig en een zware deur zijn niet aan elkaar gekoppeld. Bij veiligeheid speelt het koetswerk geen enkele rol. De veiligheidskooi die moet de klap opvangen en die is in de aygo goed geregeld. In de Prius ook.
De Toyota IQ is nog kleiner dan de Aygo en krijgt ook 5 sterren van NCAP.
http://www.euroncap.com/tests/toyota/iq.aspx
Die is qua bouw niet heel anders dan de Aygo en heeft een stevige kooiconstructie om de inzittenen te beschermen.
Toyota begint meer en meer de image van de oude Volvo te krijgen. Saai, betrouwbaar en oerdegelijk. Dan te bedenken dat in de lijst van de 500 meest innoverende bedrijven (bedrijven die het meeste geld in R&D stoppen) maar 1 autobedrijf staat: Toyota. Technisch staat Toyota al een tijdje bovenaan en ik denk op basis van R&D zal het ook wel zo blijven. Bij mijn weten is Toyota ook het enige autobedrijf die zelf accu's bouwt en dan ook nog eens in NiMH cellen die vele malen millieuvriendelijker zijn dan LiON.
			
			
			
			quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
hebben jullie toen ook een potje staan bumperkleven in de lift? Zo van heel dicht bij elkaar gaan staan enzo?
Nee, ze keek nog steeds boosquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat zei je ? " Ik zit gewoon graag op iemands 'lip(en)' "?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |