Aan een raam open heb je geen fluit als het niet kan tochten en er weinig wind staat, als is het buiten niet warm meer, sommige kamers warmen snel op en koelen langzaam afquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:31 schreef Geerd het volgende:
Zo warm is het toch niet meer, raam los en ff zwaaien met de tokes.
.. En .. ? Was het een succes ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:35 schreef delano.888 het volgende:
Flesje water uit de koelkast over je hoofd heen gieten terwijl je in bed ligt.
Vervolgens is het bed koud en nat.
(echt gedaan vorige zomer)
quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:46 schreef P8 het volgende:
ok, ik heb het koffieapparaat al klaargezet.
Tijd voor poging twee. Weltrusten mensen
Wil je soms bij mij komen slapen? heb hier ook nog wel wat te doen!! kunnen we morgen samen op het strand liggen als het huis schoon isquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:44 schreef tonja het volgende:
Pff, kan ook niet slapen. Heb mijn nagels gelakt, een maskertje gedaan, gestofzuigd, de keuken weer eens schoongemaakt Southpark gekeken, eten bij Freddy Flamingo besteld nog een keer gestofgezogen en ik ben nog niet moe. Naja, morgen wel vrij gelukkig.
Ervaring ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:05 schreef F04 het volgende:
Zwaar spul hoor, temazepam. Alleen gebruiken in noodgevalletjes.
Ik wel. Ik gebruik het naast imigran injecties als ik een migraine aanval heb. Het is gewoon drugs, voelt erg lekker.quote:
Hoe voelt het dan ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wel. Ik gebruik het naast imigran injecties als ik een migraine aanval heb. Het is gewoon drugs, voelt erg lekker.
Het verdoofd stress. Als ik een aanval heb dan heb je een soort van angstig gevoel omdat je weet hoe ziek je ongeveer gaat worden. Dat weerhoudt mij ervan in slaap te vallen. Met zo'n pil wordt die onrust opgelost en val je in slaap.quote:
Ooh, maar het werkt dus alleen bij stress? Als je je gewoon "normaal" voelt heeft het niet dat effect ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Het verdoofd stress. Als ik een aanval heb dan heb je een soort van angstig gevoel omdat je weet hoe ziek je ongeveer gaat worden. Dat weerhoudt mij ervan in slaap te vallen. Met zo'n pil wordt die onrust opgelost en val je in slaap.
Een soort van tevreden rustig dempend gevoel.
Jawel, het is sowieso een lekker verdoofd gevoel. Heel ontspannend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, maar het werkt dus alleen bij stress? Als je je gewoon "normaal" voelt heeft het niet dat effect ?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Het verdoofd stress. Als ik een aanval heb dan heb je een soort van angstig gevoel omdat je weet hoe ziek je ongeveer gaat worden. Dat weerhoudt mij ervan in slaap te vallen. Met zo'n pil wordt die onrust opgelost en val je in slaap.
Een soort van tevreden rustig dempend gevoel.
Oh ok, had er nog nooit van gehoord eigenlijk ..quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Jawel, het is sowieso een lekker verdoofd gevoel. Heel ontspannend.
Dat dan weer wel ja. Gevaarlijk spul.quote:
Maar je gebruikt het ook gewoon voor het lekkere gevoel toch ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Gevaarlijk spul.
Ik kreeg eerst 10 pillen per recept, totdat mijn huisarts vond dat ik teveel nam. Sindsdien op rantsoen gezet. Ben ik achteraf wel blij om, en ben ook niet gaan zeuren om meer.... maar ik was inderdaad destijds op weg om de pillen recreatief te gebruiken zeg maar.
Eerst wel, maar omdat de spoeling dunner is geworden doe ik het nu alleen maar als ik een migraine aanval heb. En ook vaak niet, ik wacht tegenwoordig eerst af hoe erg de aanval wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je gebruikt het ook gewoon voor het lekkere gevoel toch ?Zo komt het iig wel over!
Zo heel erg lekker vind ik het nu niet meer klinken :pquote:Op donderdag 25 juni 2009 03:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst wel, maar omdat de spoeling dunner is geworden doe ik het nu alleen maar als ik een migraine aanval heb. En ook vaak niet, ik wacht tegenwoordig eerst af hoe erg de aanval wordt.
Als ik niet kan slapen (zoals vanavond) neem ik ze niet. Hoe lekker het ook op dat moment is, je bent wel de volgende dag heel wollig, wazig en niet alert.
Het is gewoon drugs. Drugs is lekker maar de nadelen zijn er ook, of de dokter het nu voorschrijft, of je je spullen op de illegale markt haalt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo heel erg lekker vind ik het nu niet meer klinken :p
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 25 juni 2009 03:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is gewoon drugs. Drugs is lekker maar de nadelen zijn er ook, of de dokter het nu voorschrijft, of je je spullen op de illegale markt haalt.
Uiteindelijk word je er alleen maar slechter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |