quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef o.us het volgende:
Dat vind ik zo raar. In België hebben ze bijvoorbeeld ook andere woorden dan hier: pinnen is daar bancontact en een slagerij is daar een beenhouwer.()
Het heeft natuurlijk te maken met een accent/dialect maar wanneer je de moeite steekt om de originele taal te leren (Nederlands Nederands, Brits Engels), is het nooit goed!![]()
Klacht: Lees OP.
belgen hequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
bancontact?![]()
![]()
wat voor faalwoord is dat.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
American football![]()
mietjes zijn dat zeg.. rugby is pas mannelijk
American football![]()
American football![]()
Mannen die constant met zn allen op elkaar duiken, vind ik nou niet echt hetero.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
American football![]()
een sport die ze met de handen spelen, alleen de amerikanen kunnen het dan football noemenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
American football![]()
En alweer is weeral! En vast en zeker is zeker en vast! Daar zouden ze 'eens en voor altijd' mee moeten stoppen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef o.us het volgende:
Dat vind ik zo raar. In België hebben ze bijvoorbeeld ook andere woorden dan hier: pinnen is daar bancontact en een slagerij is daar een beenhouwer.()
Ze spelen het ook met de voetquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
een sport die ze met de handen spelen, alleen de amerikanen kunnen het dan football noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |