En voor diegenen die een paar dagen niet zijn geweest: Hier vind je de laatste roddels.
------------------
Groetjes,
Jane
...and in the end, the love you take, is equal to the love you make...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 07 Februari 2000).]
quote:
op 02-08-2000 om 11:45 AM schreef Is2Funky het volgende:
Zozo... weer in de kroeg Bixi? haha!
Nou doe maar twee koffie of wat sterkers Bix?
nee een dubbele koffie lijkt me prima! goed idee is2f!
Oh, en Isje1, jammer dat ik je gisteravond net gemist heb. Ik hoop dat je snel weer eens langskomt.
------------------
Groetjes,
Jane
...and in the end, the love you take, is equal to the love you make...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 08 Februari 2000).]
He Bixis! Yep, dat APM artikel moet ik in mijn eentje vol te zien maken... FYI: mijn eerste internationale publicatie was ook in dat tijdschrift (in 1995), als eerste auteur met twee co-auteurs...
quote:
op 02-08-2000 om 07:03 PM schreef kaya het volgende:
Geef mij maar een fles whisky danNu de baas toch weg is!!!
Een hele fles? Laat eerst je fake-ID maar eens zien. Ikzelf neem een Heineken, ja het is nog vroeg, maar als bareigenaar merkt toch niemand het verschil. Oja, Jane, dank je voor het waarnemen gisteravond en vanmiddag. Maar je had wel even de asbakken mogen legen!
* Machiel roept naar sunnie.
zet maar op de rekening!
quote:
op 02-08-2000 om 09:25 PM schreef Mark het volgende:
[MArk graait een zak borrelnoten uit de handen van een verraste Bixis, tapt zichzelf en Doc een biertje en roept: "Zet ook maar op Machiel's rekening!"]
Zet dat kratje Grolsch dan even terug aub!
Doe mij ook eens een flesje !
Hee Mark, ik denk niet dat ik naar DOA ga - hoewel het feit dat het inderdaad in de buurt is (zo ongeveer halverwege onze woonplaatsen) het wel wat aantrekkelijker maakt -. Maar ik hou niet zo van festivals. Heb ik het al eens eerder over gehad in een ander topic. Ik hou meer van een concert in een zaal (en het liefst niet een te grote zaal). Weet je trouwens meer over de ThinLizzy tour? Daar wil ik dus eigenlijk wel echt naar toe...
dusse... je komt ook naar ontmoet&groet??!! leuk!
quote:
op 02-09-2000 om 05:59 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik begin behoorlijk verkouden te wordenKan zijn dat ik ineens in bed lig (aan de rechterkant) met een uitgeperste citroen.
't is natuurlijk de vraag hoe lekker dat zoent...
quote:
op 02-09-2000 om 06:03 PM schreef bixister het volgende:
't is natuurlijk de vraag hoe lekker dat zoent...
Erg zuur. Het zoent wel, maar niet lekker.
quote:
op 02-09-2000 om 06:30 PM schreef bixister het volgende:
bye allemaal, ik moet ervan door
(ga zwemmen - tegen al dat borrelnotenvet)beterschap sunchaser!
Mogen we allemaal een keer mee Bixis, of is het alleen senioren dameszwemmen op woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |