trustequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Oh en nog iets over de agenda. Ik ben het gedeeltelijk met Sedan eens (jaja). Die agenda was meer voor de échte Singlemeets, maar goed; als er meerdere mensen naar zo'n feest komen, dan is het een beetje een Single meet, dus dan kan het er wel in staan
Het is gewoon waarquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Oh en nog iets over de agenda. Ik ben het gedeeltelijk met Sedan eens (jaja). Die agenda was meer voor de échte Singlemeets, maar goed; als er meerdere mensen naar zo'n feest komen, dan is het een beetje een Single meet, dus dan kan het er wel in staan
Hehe. Wil je mij weghebben ofzo?quote:
haha ik zou me er niet mee bemoeien hoor auto.. laat ze het maar lekker uitvechtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Doe eens liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ga nou maar snel GA kijken en je bedje in
Dan gooien we het toch gewoon op dat het kutnewbies zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik zou me er niet mee bemoeien hoor auto.. laat ze het maar lekker uitvechtenhaha
Thnx, jij ook mopquote:
Ik houd je niet tegen. Van mij mag je hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het geen "singles meets" zijn. Kan ik de lokale honda meets hier in de buurt er ook wel allemaal op gaan zetten
Dat komt in september. Ik moet nu mijn laatste projecten presenteren en goedkeuren. Morgen een fail is dus geen afstuderen. Morgen eenquote:
Je kan inderdaad niet genoeg complimentjes krijgenquote:
quote:
quote:
Succes! Wel een apart tijdstip om in september af te studerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef mafkees01 het volgende:
Dat komt in september. Ik moet nu mijn laatste projecten presenteren en goedkeuren. Morgen een fail is dus geen afstuderen. Morgen eenis in september wel afstuderen
Bye
Soms wel hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar trek jij je toch niks van aan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Thnx, jij ook mop![]()
[..]
Ik houd je niet tegen. Van mij mag je hoor!Dan is het letterlijk een single meet
[..]
Dat komt in september. Ik moet nu mijn laatste projecten presenteren en goedkeuren. Morgen een fail is dus geen afstuderen. Morgen eenis in september wel afstuderen
Bye
Zeg ik het toch gewoon nog een keerquote:
Wat ben jij toch een lieverdquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeg ik het toch gewoon nog een keerwat ben jij een mooie vrouw
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes! Wel een apart tijdstip om in september af te studeren
[..]
Soms wel hoor
neequote:
Ik zie een huwelijk opdoemen...quote:
Slaap lekker Tijn en have funquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga slapen
Weltrusten![]()
En tot na graspop
ssssssst wat moeten mensen wel niet denkenquote:
quote:
Een platonische seksrelatie dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik doe niet aan trouwen... been there.. done that
Ben nooit veder dan verloving gekomen en is ook ver zatquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik doe niet aan trouwen... been there.. done that
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |