Ik zie niet waar je dat vandaan haalt maar pas als iemand er wat over vraagt ga ik erop in, verder boeit het me ook niet veel of mensen zich wel of niet daarvoor interesseren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist niet. Het triggert mensen en misschien een leuke Single meet. Misschien wil jij geen anderen ontmoeten en/of niet weten waar anderen heen gaan om te feesten, soit. Maar anderen willen weer niet weten hoe jij je Civic pimpt en daar vertel je ook over.
Laten leven. Mooi principe.
nou zeker topkwaliteitquote:
En daar gaat het fout... Je bent hier namelijk niet alleen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet waar je dat vandaan haalt maar pas als iemand er wat over vraagt ga ik erop in, verder boeit het me ook niet veel of mensen zich wel of niet daarvoor interesseren.
jaa hoorquote:
Mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
En daar gaat het fout... Je bent hier namelijk niet alleen...
Laat het dan maar lekker in de OP staan zolang de lijst niet te groot word en er meer dan een single naar toe gaat is het een meetquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet waar je dat vandaan haalt maar pas als iemand er wat over vraagt ga ik erop in, verder boeit het me ook niet veel of mensen zich wel of niet daarvoor interesseren.
Mafkees heeft helemaal gelijk. En gezien de instemming van de dames (o.a. Carooltje79) zijn er meer positief ingestelden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Lekker doe mij er ook eentjequote:
Doe mij er maar eenquote:
Volgens mij moet je even leren lezen, het ging namelijk over het punt of iemand wel of niet wat aan mij vroeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Lekker laten roepenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bed roept!
Carooltje? Succes met de mannen
haha tnx meis!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bed roept!
Aangezien ik niet van dance zou ik niet aanwezig bij die meets. Maar als er iets anders wordt georganiseerd dan zal ik zeker komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mafkees heeft helemaal gelijk. En gezien de instemming van de dames (o.a. Carooltje79) zijn er meer positief ingestelden.
Helemaal eens met TS. NIet topicstarterquote:
Mijn wekker gaat om 6.15 en ik "moet" nog even een aflevering van GA kijkenquote:
ej ej laat mij er ff buiten... dit is jullie discussie... krijg ik zometeen weer met dequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mafkees heeft helemaal gelijk. En gezien de instemming van de dames (o.a. Carooltje79) zijn er meer positief ingestelden.
Weltrustenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bed roept!
Ja je kan geen GA missen slaaplekker meisiequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6.15 en ik "moet" nog even een aflevering van GA kijken
Naar Rammstein komen ook mooie vrouwen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ik niet van dance zou ik niet aanwezig bij die meets. Maar als er iets anders wordt georganiseerd dan zal ik zeker komen.
quote:
Ik had het niet tegen julliequote:
Alsof jij daar nee tegen zegt, sletje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ej ej laat mij er ff buiten... dit is jullie discussie... krijg ik zometeen weer met devan Sedan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ej ej laat mij er ff buiten... dit is jullie discussie... krijg ik zometeen weer met devan Sedan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik had het niet tegen jullie
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naar Rammstein komen ook mooie vrouwen...
Weet ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan pak zelf wel een biertjequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik had het niet tegen jullie
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof jij daar nee tegen zegt, sletje.
Jij onder anderequote:
quote:
quote:
Ik ook niet. Ik ben al ergens anders.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:51 schreef mafkees01 het volgende:
Toevallig dat hier meer mensen komen.
Ik kom toch ook niet naar parkpop? Moet ik daarom maar een discussie starten met het feit of alles er wel in kan of niet?
Daar gaat het toch niet om. Welk punt wil je nou bereiken s95sedan?
slaap lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:52 schreef mafkees01 het volgende:
Ach, we PMen anders wel een keer verder!
Ik ben weg. Presentatie heeft even prioriteitHopen op een goede afloop met mooi weer en veel bier
![]()
Trusten popjes
Omdat het geen "singles meets" zijn. Kan ik de lokale honda meets hier in de buurt er ook wel allemaal op gaan zettenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:51 schreef mafkees01 het volgende:
Toevallig dat hier meer mensen komen.
Ik kom toch ook niet naar parkpop? Moet ik daarom maar een discussie starten met het feit of alles er wel in kan of niet?
Daar gaat het toch niet om. Welk punt wil je nou bereiken s95sedan?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een van de mooie vrouwen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Mij maakt het niet uit wat erin staat, maar die smileys achter de nickname vind ik overdreven
Trustequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef STING het volgende:
Slaap lekker allemaal!![]()
Hou het hier een beetje netjes enzo.
Sterkte. Afstudeerze.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:52 schreef mafkees01 het volgende:
Ach, we PMen anders wel een keer verder!
Ik ben weg. Presentatie heeft even prioriteitHopen op een goede afloop met mooi weer en veel bier
![]()
Trusten popjes
quote:
Kloptquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet je niet GA kijken
jaa maar het blijft leukquote:
trustequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Oh en nog iets over de agenda. Ik ben het gedeeltelijk met Sedan eens (jaja). Die agenda was meer voor de échte Singlemeets, maar goed; als er meerdere mensen naar zo'n feest komen, dan is het een beetje een Single meet, dus dan kan het er wel in staan
Het is gewoon waarquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Oh en nog iets over de agenda. Ik ben het gedeeltelijk met Sedan eens (jaja). Die agenda was meer voor de échte Singlemeets, maar goed; als er meerdere mensen naar zo'n feest komen, dan is het een beetje een Single meet, dus dan kan het er wel in staan
Hehe. Wil je mij weghebben ofzo?quote:
haha ik zou me er niet mee bemoeien hoor auto.. laat ze het maar lekker uitvechtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Doe eens liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ga nou maar snel GA kijken en je bedje in
Dan gooien we het toch gewoon op dat het kutnewbies zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik zou me er niet mee bemoeien hoor auto.. laat ze het maar lekker uitvechtenhaha
Thnx, jij ook mopquote:
Ik houd je niet tegen. Van mij mag je hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het geen "singles meets" zijn. Kan ik de lokale honda meets hier in de buurt er ook wel allemaal op gaan zetten
Dat komt in september. Ik moet nu mijn laatste projecten presenteren en goedkeuren. Morgen een fail is dus geen afstuderen. Morgen eenquote:
Je kan inderdaad niet genoeg complimentjes krijgenquote:
quote:
quote:
Succes! Wel een apart tijdstip om in september af te studerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef mafkees01 het volgende:
Dat komt in september. Ik moet nu mijn laatste projecten presenteren en goedkeuren. Morgen een fail is dus geen afstuderen. Morgen eenis in september wel afstuderen
Bye
Soms wel hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar trek jij je toch niks van aan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:56 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Thnx, jij ook mop![]()
[..]
Ik houd je niet tegen. Van mij mag je hoor!Dan is het letterlijk een single meet
[..]
Dat komt in september. Ik moet nu mijn laatste projecten presenteren en goedkeuren. Morgen een fail is dus geen afstuderen. Morgen eenis in september wel afstuderen
Bye
Zeg ik het toch gewoon nog een keerquote:
Wat ben jij toch een lieverdquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeg ik het toch gewoon nog een keerwat ben jij een mooie vrouw
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes! Wel een apart tijdstip om in september af te studeren
[..]
Soms wel hoor
neequote:
Ik zie een huwelijk opdoemen...quote:
Slaap lekker Tijn en have funquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga slapen
Weltrusten![]()
En tot na graspop
ssssssst wat moeten mensen wel niet denkenquote:
quote:
Een platonische seksrelatie dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik doe niet aan trouwen... been there.. done that
Ben nooit veder dan verloving gekomen en is ook ver zatquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik doe niet aan trouwen... been there.. done that
quote:
same here ik had eigenlijk 8 augustus op de planning staan maar in november liep het toch net andersquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben nooit veder dan verloving gekomen en is ook ver zat
quote:
hmmz notices sarcasmequote:
*knuffel*quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
same here ik had eigenlijk 8 augustus op de planning staan maar in november liep het toch net anders
Ik ook niet. De seks doet aan mij.quote:
blijft heeeel veel over hoor.. lekker knuffelen.. lekker zoenen.. lekker tegen elkaar aanhangenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan blijft er maar weinig over
Hahaha nee dat hoopte jijquote:
ja das beter dan aan elkaar hangen dan rekken zaken zo uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
blijft heeeel veel over hoor.. lekker knuffelen.. lekker zoenen.. lekker tegen elkaar aanhangen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
blijft heeeel veel over hoor.. lekker knuffelen.. lekker zoenen.. lekker tegen elkaar aanhangen
shhhhquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet. De seks doet aan mij.
Hahahaha bijdehandquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja das beter dan aan elkaar hangen dan rekken zaken zo uit
quote:
spontaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
datumpje prikken of zo maar spontaan
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* haal de deur van het slot
hehe is hier standaard van het slot you never knowquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* haal de deur van het slot
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]vanaaf?? dat kan toch helemaal niet
slimquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe is hier standaard van het slot you never knowlol
ja helaasquote:
ja je weet nooit of er een mooie vrouw je hart komt stelen ja tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
slimheb ik ook altijd.. just in case
vanaf weet ik het zekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja je weet nooit of er een mooie vrouw je hart komt stelen ja toch
ja pciesquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja je weet nooit of er een mooie vrouw man je hart komt stelen ja toch
*pakt de stratengids*quote:
bijna iedereenquote:
quote:
Ik sta net mijn dochter te besnijden, dus ff niet storen asjeblief.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
joehoe jullie zijn er nog![]()
wat zijn jullie aan het doen..... dat jullie zooo stil zijn...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
ja dusss ik ook hoorquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta net mijn dochter te besnijden, dus ff niet storen asjeblief.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta net mijn dochter te besnijden, dus ff niet storen asjeblief.
hahaha je het kost wel moeite maar ik kan mijn aandacht goed verdelen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dusss ik ook hoor
maja mannen kunnen niet meerdere dingen tegelijk he.... dan raken ze van streek
Kan wel iets zegen zo van zat net je fotoboek te bekijken en werd er stil vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dusss ik ook hoor
Voetbal kijken en bier drinken tegelijk gaat me anders zeeeeeer goed af...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dusss ik ook hoor
dat is wel lief om te zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan wel iets zegen zo van zat net je fotoboek te bekijken en werd er stil van
ja je hebt altijd uitzonderingen op de regel hequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voetbal kijken en bier drinken tegelijk gaat me anders zeeeeeer goed af...
quote:
Ben ik ook heel niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha je het kost wel moeite maar ik kan mijn aandacht goed verdelen hoorwees maar niet bang
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval
dat was ik aan het doen
hehehequote:
hahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval
dat was ik aan het doen
Staat als screensaver in gesteld heb fotoboek niet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Staat als screensaver in gesteld heb fotoboek niet nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pfffquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
iemand nog iets leuks gedaan? of iets te melden?
Te wachten op jouquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
hahahaha nee hoor mag heus wel iets anders zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
pfffwil je nog een keer horen hoe mooi je bent
jij en wachten op mij?! geloof er niks vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij en wachten op mij?! geloof er niks vanOh nee hoor, wat denk je wel niet van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaha nee hoor mag heus wel iets anders zijn
ja belachelijk he.. dat gezeurquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
Zucht, laat iemand ajb een bom gooien op die aandachtshoer...
'Sterrenmeisje' spant kort geding aan tegen tatoeëerder
Lijkt wel of het al gedaan is een ontploft inkt potjequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
Zucht, laat iemand ajb een bom gooien op die aandachtshoer...
'Sterrenmeisje' spant kort geding aan tegen tatoeëerder
jaaa er klopt niks van johquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:33 schreef Sp00k13 het volgende:
ik dacht dat ze al toegegeven had dat ze het zelf wilde?? vaag hoor
Had ze ook...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:33 schreef Sp00k13 het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:33 schreef Sp00k13 het volgende:
hahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zegen zoveel vrouwen maar als het dan kpuntje bij paaltje komt
Heej!quote:
het was een natte boelquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker met water gespeeld
oehh Sedan tochquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
iemand nog iets leuks gedaan? of iets te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik heb lekker lopen barbecueën op het balkon.
Gezelliequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
is dat niet lastig omdraaien als je ermee heen en weer loopt??quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Flena het volgende:
ik was echt zeiknat man...al die kinderen deden me nat gooien![]()
en...nu vanavond..kwam een vriendin me helpen behang eraf halen..je raad nooit wat er gebeurde..durf het bijna niet te zeggen...
Wat voor kleur broek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nouja!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
en...nu vanavond..kwam een vriendin me helpen behang eraf halen..je raad nooit wat er gebeurde..durf het bijna niet te zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe doe je dat??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kan dat nou met je godelijke lichaam
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
je had toch continu erachter aan moeten lopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja!
En dan nodig je me niet eens uit?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
je had toch continu erachter aan moeten lopen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe doe je dat??
nou..hij was in de droger geweest...en toen zat ie iets te strak zeg maar...dus ik klim het krukje op...en toen was het krrrrrrrrrrrrrt hoppa broek kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T_S jij hebt een bril nodig want ik heb geen goddelijk lichaam
Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Flena het volgende:
[..]
nou..hij was in de droger geweest...en toen zat ie iets te strak zeg maar...dus ik klim het krukje op...en toen was het krrrrrrrrrrrrrt hoppa broek kapot![]()
Vlieg je daarvoor over dan?quote:
Uhuh! Veel te veel gegeten.quote:
Nee hoor, vuurvaste handen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
is dat niet lastig omdraaien als je ermee heen en weer loopt??
Paste niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja!
En dan nodig je me niet eens uit?
Dus de les is: altijd rokjes dragen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Flena het volgende:
[..]
nou..hij was in de droger geweest...en toen zat ie iets te strak zeg maar...dus ik klim het krukje op...en toen was het krrrrrrrrrrrrrt hoppa broek kapot![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
je had toch continu erachter aan moeten lopen
zie je het voor je...in een rokje op een krukje staanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de les is: altijd rokjes dragen.
Ja, tis maar goed dat het balkon niet in de fik kan want ik ben echt een meisje op dat gebied.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh dat waren die rook signalen
haha ja dat is zo lekker handig als je op een ladder staatquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de les is: altijd rokjes dragen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, tis maar goed dat het balkon niet in de fik kan want ik ben echt een meisje op dat gebied.
houd zich wijselijk stilquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef Flena het volgende:
[..]
zie je het voor je...in een rokje op een krukje staan
oja...de mannen zien dat voor zich natuurlijk
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat zo lekker handig als je op een ladder staat![]()
** voor de mannen om te gluren dan he
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
houd zich wijselijk stil
*mompelt iets over scheurende strings en wat daar de oplossing voor is*
vertel vertel vertel... wat is de oplossing ohw wijze manquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
houd zich wijselijk stil
*mompelt iets over scheurende strings en wat daar de oplossing voor is*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
2 zielen 1 gedachte hequote:
*fluit*quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vertel vertel vertel... wat is de oplossing ohw wijze man
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vertel vertel vertel... wat is de oplossing ohw wijze man
Ja, is ook veel beter joh. Al die ongemakkelijke kleding, dat schuurt en knelt alleen maar af. Voel je vrijer zonder!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staan![]()
hahahaha
de raadgever geeft raad
We moeten je het wel heeel makkelijk maken hequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staan![]()
hahahaha
de raadgever geeft raad
nou ja makkelijk zie het als een extra stimulatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We moeten je het wel heeel makkelijk maken he
ja moest er nog es bijkomen dat we naakt moesten gaan klussenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou ja makkelijk zie het als een extra stimulatieje mag het rokje toch gewoon dragen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staan
hahahaha
de raadgever geeft raad
.quote:
hahaha kunnen er geen verf vlekken op je kleding komen tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja moest er nog es bijkomen dat we naakt moesten gaan klussen
nou beetje lingerie maakt het toch juist spannend.... niet gelijk alles blootgevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou ja makkelijk zie het als een extra stimulatieje mag het rokje toch gewoon dragen
Wie had het over klussen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Flena het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ik verander me nickname in behang okquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
krijg toch gedachte 2vrouwen behang aftrekken
daar is het rokje voor moet dan wel net lang genoeg zijn en net kort genoeg dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou beetje lingerie maakt het toch juist spannend.... niet gelijk alles blootgeven
jaaa maar zolang ze dat behang aan het trekken zijn hebben ze geen tijd voor jouquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
krijg toch gedachte 2vrouwen behang aftrekken
hahhaaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik verander me nickname in behang ok
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
daar is het rokje voor moet dan wel net lang genoeg zijn en net kort genoeg dus
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa maar zolang ze dat behang aan het trekken zijn hebben ze geen tijd voor jou
ik laat mijn fantasie eens de vrije loopquote:
quote:
Je begon er zelf overquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Flena het volgende:
ik kom hier en gelijk gaat het over aftrekken enzo he...ligt dat aan mij?
dat zullen we dan nog wel zien hequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik laat mijn fantasie eens de vrije loophet zou je goed staan anders
*zoekt snel een locatie*quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekker ding![]()
![]()
Het wordt steeds leuker hier![]()
kunnen we met dit clubje geen lekkere geile orgie organiseren
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekker ding![]()
![]()
graagquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat zullen we dan nog wel zien he
Ola mevrouwkequote:
Orgie? Waar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekker ding![]()
![]()
Dat bedoelde ik ook kan het ook niet helpen dat het ui z'n verband getrokken wordquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:56 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaa...maar ik had het over behang er af trekken...niet over aftrekken
haha nee hoor meid, de heren gooien het op het weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Flena het volgende:
ik kom hier en gelijk gaat het over aftrekken enzo he...ligt dat aan mij?
effe verbeterdquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook kan het ook niet helpen dat er getrokken word
Ik geloof dat S95Sedan over de meets in de OP gaat, maar voel je vrij...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekker ding![]()
![]()
Moet je eens in OUD komen, daar verstaan ze iets heel anders onder klussen.quote:
oooh gelukkig maar...ik begon me al te schamenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor meid, de heren gooien het op het weer
Je deelt toch nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekker ding![]()
![]()
quote:
veranderen we het toch gewoon in een gangbang ipv orgie??quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
sorry heren.. zonder haar gaat het hele feest niet door
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Voor mij al een reden om niet te gaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Zullen wij wat klussen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Moet je eens in OUD komen, daar verstaan ze iets heel anders onder klussen.
hmmm gangbang.... maar had juist zooo zin in een orgiequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:58 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
veranderen we het toch gewoon in een gangbang ipv orgie??
ach je kan zo maar het middelpunt zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmmm gangbang.... maar had juist zooo zin in een orgie
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof dat S95Sedan over de meets in de OP gaat, maar voel je vrij...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:00 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ach je kan zo maar het middelpunt zijnin meerdere opzichten
Als je daarmee bedoelt dat je m'n verwarming gaat repareren, graag!quote:
Ligt eraan, whats in it for me?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat je m'n verwarming gaat repareren, graag!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:03 schreef getl0st het volgende:
Ik heb alweer genoeg gelezen hier
Orgies worden afgelast.. ik ben weg![]()
Met betaling in naturaquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat je m'n verwarming gaat repareren, graag!
doei doeiquote:
Zat de politie achter je aanquote:
hoooi noukquote:
Een blije Sinceria die geen kou hoeft te lijden aankomende winter?quote:
hahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef Sinceria het volgende:
"Wat ga jij doen vanavond?''
"Ik ga een orgie houden met mensen die ik ken van internet."
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef Sinceria het volgende:
trustequote:
Heb dat een keer op mijn oude werk gedaan. Wat gaan jullie doen vanavond? De een ging naar de bios, de ander een verjaardag, en een ander ging stappen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef Sinceria het volgende:
trustequote:
Ik betaal uit in hondenkoekjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Met betaling in natura
Doei doei.quote:
das toch niet zo vreemdquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb dat een keer op mijn oude werk gedaan. Wat gaan jullie doen vanavond? De een ging naar de bios, de ander een verjaardag, en een ander ging stappen.
Ik zei doodleuk; ik ga een avondje paddo's doen met m'n vriendin.
Je had die koppen moeten zien.![]()
Daar zijn wel andere oplossingen voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een blije Sinceria die geen kou hoeft te lijden aankomende winter?
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
nu gaan we lekker schudden in die korte rokjes
![]()
![]()
hahaha jaa en dan heeel serieus vertellen das funnyquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb dat een keer op mijn oude werk gedaan. Wat gaan jullie doen vanavond? De een ging naar de bios, de ander een verjaardag, en een ander ging stappen.
Ik zei doodleuk; ik ga een avondje paddo's doen met m'n vriendin.
Je had die koppen moeten zien.![]()
Schot voor open doel natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zijn wel andere oplossingen voor
Wil je met me dansenquote:
haha ja vanavond moet je oppassen hoor...de mannen hebben een beetje last van het "weer"quote:
Ben al warm van me zelfquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja vanavond moet je oppassen hoor...de mannen hebben een beetje last van het "weer"
Slaap zachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:10 schreef Flena het volgende:
ik gaat ook eens slapen...truste allemaal en tot morgen ofzo
latersss
Ahh, je vraagt het zo lief.quote:
Ze worden zwart en gaan stinken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja vanavond moet je oppassen hoor...de mannen hebben een beetje last van het "weer"
Trusten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:10 schreef Flena het volgende:
latersss
Slaap lekker meidquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:10 schreef Flena het volgende:
latersss
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahh, je vraagt het zo lief.
Dat lijkt me geen probleem. Mueva tu cuerpo... Laat dat rokje maar schudden...
quote:
Ow, das beter dan waar ik aan zat te denken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]neee ze worden geil en gaan gekke dingen zeggen
Worden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]neee ze worden geil en gaan gekke dingen zeggen
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als die mooieer mee stopt doe ik het ook maar welterusten mensen
![]()
hier schudden ze ook aardigquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
nu gaan we lekker schudden in die korte rokjes
![]()
![]()
jaa ok sommige zijn en doen dat altijd... das waarquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:16 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hier schudden ze ook aardig
let wel op de piep bij het testbeeld in het begin heb ik al klachten over gehad
shhhhhhhhquote:
Waaat?? ik zeg niksquote:
hehehequote:
hehe singles in de online discoquote:
Er is niks leukers dan lekker muziekie op en lekker dansenquote:
quote:
ja was net wel ff anders hehehequote:
haha jah maar again... ik heb iedereen weer weggejaagdquote:
ff mijn glasverzekering checkenquote:
nee denk dat het door het gepraat over orgies en gangbangs kwamquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jah maar again... ik heb iedereen weer weggejaagd![]()
![]()
ja doe dat zeker!! ik hou van bleren hoorquote:
hier is het gelukkig stuk afgekoeld... heb zelfs vestje aangetrokkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:30 schreef Ofresca het volgende:
Ik merk het. Heb het veel te warm om te kunnen slapen...
hahaha nou ik ben helemaal erg volgens mij hahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja doe dat zeker!! ik hou van bleren hoorhaha
en als ik dacht dat ik goed kon zingen.. had je me wel in idols gezienhaha
ohw dieee is goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:32 schreef Sp00k13 het volgende:
en deze past dan ook wel in de stijl van het topic mbt het gepraat over vunzige dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |