Lorentzsluizen, genoemd naar Hendrik Antoon Lorentz, Nederlands natuurkunige en Nobelprijswinnaar. Paar honderd jaar te laat howeverquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee..niet de afsluitdijk zelf, maar de sluizen..
Moet lukken nu
Ja Hijquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Simon Stevin
De sluis ąquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
stevinstraat, staat in eindhoven garant voor een slechte koop
kom maar op met de volgende vraag
gaat niet echt goed vanavondquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Hopelijk is de volgende vraag niet weer zo'n zware bevalling......
Mijn vroegere buurmeisje is nu verloskundige zal ik die even bellen....quote:
ik vroeg me opeens iets af.. hoe kan het dat jij steeds hetzelfde kassameisje hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurmeisje is nu verloskundige zal ik die even bellen....
En flink persen!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurmeisje is nu verloskundige zal ik die even bellen....
Omdat ze elke avond werkt. En ik zo gemeen ben om altijd bij haar in de rij te staan ook al wordt ze dan een beetje zenuwachtig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
ik vroeg me opeens iets af.. hoe kan het dat jij steeds hetzelfde kassameisje hebt?
Wheheh, stalkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ze elke avond werkt. En ik zo gemeen ben om altijd bij haar in de rij te staan ook al wordt ze dan een beetje zenuwachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |