Ja en een Israelische Premier die al een poosje aan het slapen is ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er heet ook nog een Uranus-maan Ariel, maar dat terzijde
God jah, is die nou al eens eindelijk een keer echt dood of wat??quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en een Israelische Premier die al een poosje aan het slapen is ook.
Ja maar Dr_Flash wil de domoren van de briljante geesten scheiden hier in dit spel. Daarom hoopt hij met dit soort vragen intellectueel Nederland hier te krijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef Aishlin het volgende:
Ik kon het niet laten en heb het opgezocht, ik had het nooit geraden moet ik zeggen
Nou nou nouquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar Dr_Flash wil de domoren van de briljante geesten scheiden hier in dit spel. Daarom hoopt hij met dit soort vragen intellectueel Nederland hier te krijgen.
Nou ja, dan ben ik maar niet intellectueel, daar kan ik wel mee levenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar Dr_Flash wil de domoren van de briljante geesten scheiden hier in dit spel. Daarom hoopt hij met dit soort vragen intellectueel Nederland hier te krijgen.
Beetje sarcasme mag niet meer?quote:
Ik moet misschien smillies erbij doen als ik zoiets zeg.quote:
Helemaal primaquote:
Christiaan Huygensquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:
Wiskunde (minder gebruikelijk: mathematiek, mathematica of mathesis) is een van de oudste wetenschappen en heeft bijgevolg een lange en rijke geschiedenis
In de meeste talen (Engels: mathematics, Duits: Mathematik, Frans: mathématiques) is het woord voor wiskunde afgeleid van het Griekse woord μάθημα (máthèma), dat wetenschap, kennis of leren betekent. Het Nederlandse woord wiskunde is doorin de 17e eeuw als wisconst (kunst van het gewisse of zekere) aan deze wetenschap verbonden.
..en het heeft stand gehouden..
Wie was![]()
Persil?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is trouwens een afkorting. Voor: Frente Popular de Liberación de Saguía el Hamra y Río de Oro. Wauw
Neen, wijsbegeerte is ook een vondst van hem die heeft standgehoudenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Erasmus?
Hij slaat nog bij elke klokslag een bladzijde om hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
In de 17e eeuw was onze Rotjeknorse vriend reeds lang ten Hemelen gevaren.
Wauw, ik ben nu toch wel erg benieuwd of dit niet een ontzettende "Oh jaaaa"-erlebnis gaat opleveren..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
Nog wat info over de man die we zoeken:
(Brugge, 1548 – Den Haag of Leiden, 1620) was een Vlaams toegepast wiskundige, natuurkundige en ingenieur. Hij vond het decimale stelsel voor breuken uit en gaf de vestingbouw een wiskundige grondslag. Hij leverde als pionier vele bijdragen aan theorie en praktijk in wiskunde en natuurkunde en toegepaste wetenschappen als waterbouwkunde en landmeetkunde. Het Nederlands kreeg dankzij
eigen wetenschappelijke woorden zoals "wiskunde" en "wijsbegeerte".
Erasmus is het al niet, blijft Caland overquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vermoed dat hij een eigen plaats heeft in Ommoord.......
Dat is de metro.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erasmus is het al niet, blijft Caland over
Nee..niet de afsluitdijk zelf, maar de sluizen..quote:
Lorentzsluizen, genoemd naar Hendrik Antoon Lorentz, Nederlands natuurkunige en Nobelprijswinnaar. Paar honderd jaar te laat howeverquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee..niet de afsluitdijk zelf, maar de sluizen..
Moet lukken nu
Ja Hijquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Simon Stevin
De sluis ±quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
stevinstraat, staat in eindhoven garant voor een slechte koop
kom maar op met de volgende vraag
gaat niet echt goed vanavondquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Hopelijk is de volgende vraag niet weer zo'n zware bevalling......
Mijn vroegere buurmeisje is nu verloskundige zal ik die even bellen....quote:
ik vroeg me opeens iets af.. hoe kan het dat jij steeds hetzelfde kassameisje hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurmeisje is nu verloskundige zal ik die even bellen....
En flink persen!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurmeisje is nu verloskundige zal ik die even bellen....
Omdat ze elke avond werkt. En ik zo gemeen ben om altijd bij haar in de rij te staan ook al wordt ze dan een beetje zenuwachtig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
ik vroeg me opeens iets af.. hoe kan het dat jij steeds hetzelfde kassameisje hebt?
Wheheh, stalkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ze elke avond werkt. En ik zo gemeen ben om altijd bij haar in de rij te staan ook al wordt ze dan een beetje zenuwachtig.
Ooooh daar gaat geneukt wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ze elke avond werkt. En ik zo gemeen ben om altijd bij haar in de rij te staan ook al wordt ze dan een beetje zenuwachtig.
Nee, beetje pesten omdat ik weet dat ze mij leuk vind.quote:
Jah maar ik kan niet op de naam komen,quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooooh daar gaat geneukt worden![]()
Nog iets over Pluto te melden?
Ja dat het een van de weinige Duckstadinwoners is die niet kan praten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooooh daar gaat geneukt worden![]()
Nog iets over Pluto te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |