Ga op jezelf wonen manquote:Op maandag 30 maart 2009 14:37 schreef Ypmaha het volgende:
Omdat ik "teveel was" heb, mag TS na zijn examens zijn eigen was gaan doen.Kan ik het helpen dat er gewoon niet vaak genoeg gewassen wordt zodat het veel lijkt
Dat jij mee moet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Ypmaha het volgende:
Klacht3: Wat zal de volgende stap zijn?
Betrek ff lekker niet posts uit andere topics hierbij binnen twee minuten?quote:
Relevante achtergrondinformatie jeweetz.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Betrek ff lekker niet posts uit andere topics hierbij binnen twee minuten?Ik twee keer die OP lezen want ik kon die qoute echt niet plaatsen.
het zijn echte katholieken, die ouders van jequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:09 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
4 zussen en een broer zijn me al voorgegaan
Zodra ik de kans krijg vertek ik
Dacht het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:08 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor de stiekeme video die TS gaat maken!
nog 1 broerquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:11 schreef Aestivate het volgende:
4 zussen en een broer.Typisch weer gelovigen. Nog meer broertjes en zusjes waarschijnlijk?
Goed lezen kan blijkbaar ook niet iedereenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:22 schreef muay-toy het volgende:
Jezus TS, wat een ouderwetse ouders! Ze zijn zeker al in de 70?Dat betekend dat jij in de 40 bent, en nog op fok zit
en thuis woont
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Goed lezen kan blijkbaar ook niet iedereen![]()
Ik heb 4 zussen en 2 broers. De oudste is 30. Vanaf daar gaat het naar beneden met ongeveer twee jaar per familielid. Ik ben dus 18![]()
Maar dat ze 70 zijn heb je goed(mijn vader trouwens alleen)
ben je zelf nog te redden, van je hippie refo opvoeding?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Ypmaha het volgende:
Mijn ouders en hun vriendenkring dus![]()
Ze hebben elke woensdagavond "bijbelkring". Wat voor eeuwenoude rituelen ze daar uitvoeren weet ik niet, hoef ik ook niet te weten, maar zorg dan niet dat ik gestoord wordt terwijl ik op mijn kamer zit door keihard liedjes te gaan zingen over Jezus, begeleidend met blokfluit en gitaar!![]()
Klacht1: Ik heb ouders
Klacht2: Ze spelen en zingen veel te hard
Waar haal je die onzin nou weer vandaan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
Doe mee met de bijbelstudie. De bijbel is leerzaam.
Uit de Bijbel natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin nou weer vandaan?
Klachten onterecht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Ypmaha het volgende:
Mijn ouders en hun vriendenkring dus![]()
Ze hebben elke woensdagavond "bijbelkring". Wat voor eeuwenoude rituelen ze daar uitvoeren weet ik niet, hoef ik ook niet te weten, maar zorg dan niet dat ik gestoord wordt terwijl ik op mijn kamer zit door keihard liedjes te gaan zingen over Jezus, begeleidend met blokfluit en gitaar!![]()
Klacht1: Ik heb ouders
Klacht2: Ze spelen en zingen veel te hard
Nee dank je, ik lees geen sciencefiction.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
Hij heeft Elly en Rikkert ouders man! Zelfs los van het geloof is dat gewoon ronduit zielig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:53 schreef Barachem het volgende:
[..]
Klachten onterecht.
Hun huis, hun regels.
Staat het je niet aan kun je ze erop aanspreken.
Goeie kans dat ze zeggen om je niet aan te stellen.
Anders verhuis je maar, lutser.
Sommige mensen die het eens zijn, zijn het vast alleen eens omdat het gelovigen betreft.
Als zijn ouders luidruchtige klaverjasavonden zouden organiseren, geheid dat TS en en genoeg anderen hier weinig zouden makken.
TS, je hebt je kamer om in te schuilen als een bange autist, maak er gebruik van.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee dank je, ik lees geen sciencefiction.
Dus JIJ bent hun voorganger!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:53 schreef Barachem het volgende:
[..]
Klachten onterecht.
Hun huis, hun regels.
Staat het je niet aan kun je ze erop aanspreken.
Goeie kans dat ze zeggen om je niet aan te stellen.
Anders verhuis je maar, lutser.
Sommige mensen die het eens zijn, zijn het vast alleen eens omdat het gelovigen betreft.
Als zijn ouders luidruchtige klaverjasavonden zouden organiseren, geheid dat TS en en genoeg anderen hier weinig zouden makken.
TS, je hebt je kamer om in te schuilen als een bange autist, maak er gebruik van.
Je vader heeft op zijn tweeënvijftigste nog een kind verwekt? De oude snoeperdquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Goed lezen kan blijkbaar ook niet iedereen![]()
Ik heb 4 zussen en 2 broers. De oudste is 30. Vanaf daar gaat het naar beneden met ongeveer twee jaar per familielid. Ik ben dus 18![]()
Maar dat ze 70 zijn heb je goed(mijn vader trouwens alleen)
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
Mensen die niet eens doorhebben hoeveel zij persoonlijk, en de gehele westerse beschaving, van de bijbel geleerd hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]. Wat kan je dan leren van de bijbel?
Of gewoon common sense die bijna elk geloof in hun boekjes hebben opgenomen toepassen... We hebben idd veel geleerd van de Bijbel. Onder andere dat ze vroeger ook van fantasy hielden en over de corruptie van mensen dat ze elk middel aangrijpen om macht te kunnen hebben of behouden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensen die niet eens doorhebben hoeveel zij persoonlijk, en de gehele westerse beschaving, van de bijbel geleerd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |