Ga op jezelf wonen manquote:Op maandag 30 maart 2009 14:37 schreef Ypmaha het volgende:
Omdat ik "teveel was" heb, mag TS na zijn examens zijn eigen was gaan doen.Kan ik het helpen dat er gewoon niet vaak genoeg gewassen wordt zodat het veel lijkt
Dat jij mee moet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Ypmaha het volgende:
Klacht3: Wat zal de volgende stap zijn?
Betrek ff lekker niet posts uit andere topics hierbij binnen twee minuten?quote:
Relevante achtergrondinformatie jeweetz.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Betrek ff lekker niet posts uit andere topics hierbij binnen twee minuten?Ik twee keer die OP lezen want ik kon die qoute echt niet plaatsen.
het zijn echte katholieken, die ouders van jequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:09 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
4 zussen en een broer zijn me al voorgegaan
Zodra ik de kans krijg vertek ik
Dacht het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:08 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor de stiekeme video die TS gaat maken!
nog 1 broerquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:11 schreef Aestivate het volgende:
4 zussen en een broer.Typisch weer gelovigen. Nog meer broertjes en zusjes waarschijnlijk?
Goed lezen kan blijkbaar ook niet iedereenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:22 schreef muay-toy het volgende:
Jezus TS, wat een ouderwetse ouders! Ze zijn zeker al in de 70?Dat betekend dat jij in de 40 bent, en nog op fok zit
en thuis woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |