Nee, maar je zit wel gratuite nonsens te vertellen over dat het allemaal grijs is. Ik kan je verzekeren, als je hangt met een touw om je nek, dan is er geen ruimte meer voor grijs-nuances. Het vermoorden van mensen is ook niet 'niet netjes', het is moord.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Nogmaals: ik heb nergens gezegd dat ik graag in Iran zou willen leven.
Er is ongetwijfeld veel nieuws in Iran, alleen komt het niet naar buiten omdat de dictator en zijn beul de persvrijheid nu helemaal hebben afgeschaft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp dat er weinig nieuws uit Iran is?
Toch knap, dat recht lullen wat krom is. Je bagataliseert de situatie, je balanceert op het randje van de ontkenning, maar je laat wel heel subtiel achterwege dat mensen in Iran worden gestenigd en worden opgehangen, en dat een eerlijk proces niet bestaat in Iran.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:17 schreef Klopkoek het volgende:
Niet het zijn van homo is strafbaar, maar het praktiseren ervan. Wat dat betreft volgen ze gewoon een klassieke Westerse lijn dat je iig niet voor je gedachten vervolgd mag worden.
Ook kunnen mensen met homosexuele neigingen hulp ontvangen, het is niet dat ze meteen in quarantaine worden gesteld en verkettterd. Dat één van de uitvloeisels een gender-change is, daar walg ik uiteraard van.
Want paranoide denkbeelden die gestoeld zijn op een afkeer van een economisch model zijn altijd een goede leidraad om de realiteit in te schatten en te presenteren.quote:De enige reden waarom iedereen in het westen hem steunt (de mainstream media, de westerse leiders, de multinationals) is omdat hij kapitalistische marktprincipes wil doorvoeren.
Nou waarom vertrek je dan niet naar het wonderland Iran? Blijkbaar is het hier in Nederland zo verschrikkelijk, blijkbaar vind jij het een veel beter systeem waar mensen worden gestenigd en worden opgehangen. Waar alcohol verboden is, en waar je niet je eigen geloof mag kiezen, laat staan veranderen als dat niet in lijn ligt met wat de religieuze leider van het land toestaat.quote:Hopelijk zal dat regime aanblijven. Zo erg is het allemaal niet (in vergelijking met het Westen).
http://englishrussia.com/?p=3015#more-3015quote:The granny, old house owner says that she is missing the old times too and likes the parties.
Jij leeft zeker niet in de 21ste eeuw. Je zou eens moeten weten hoe vaak beelden worden gebruikt om te liegen en te bedriegen in een oorlog. En al die hollywood films zullen wel echt zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Tokamak het volgende:
Mensen:
BBC: Inside Iran
Natuurlijk is dit ook een wat eenzijdige docu, maar beelden liegen niet.
Zo beter?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Mhh ik zie niet veel.
Daarnaast, een heel land in 1 beeld samenvatten...
Als je die achter het stuur van die auto zet klopt het helemaal.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Py het volgende:
[..]
Zo beter?
Is gesjopt natuurlijk. Maar in de foto zie ik Ahmedinejad in de machtige positie en het volk staat nu tegenover hem en zegt: "Fuck you !". Alleen Khamenei ontbreekt, maar die zit ook achter de schermen, dus dat klopt dan weer.
Zelfs dat is passend gelet op het feit dat de dictator en zijn beul ook nogal van fotoshoppen en vervalsen houden.quote:
Pardon? Hèt volk? Waar zijn die andere 79 miljoen Iraniërs?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Py het volgende:
[..]
Zo beter?
Is gesjopt natuurlijk. Maar in de foto zie ik Ahmedinejad in de machtige positie en het volk staat nu tegenover hem en zegt: "Fuck you !". Alleen Khamenei ontbreekt, maar die zit ook achter de schermen, dus dat klopt dan weer.
In die setting past het plaatje al helemaal bij de Westerse berichtgeving. Al even vals, stemmingmakend en suggestief. Een gouden huwelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zelfs dat is passend gelet op het feit dat de dictator en zijn beul ook nogal van fotoshoppen en vervalsen houden.
Opgesloten of vermoord. Ze is nog alleen overquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Pardon? Hèt volk? Waar zijn die andere 79 miljoen Iraniërs?
Allemaal kapot en deaud, maar de overheid verzwijgt alles. Het land is niet meer. De boeven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Py het volgende:
[..]
Opgesloten of vermoord. Ze is nog alleen over
Ja, "het volk" staat nu tegenover hem, want er heeft niemand op hem gestemd. Zie hoe je jezelf voor de gek houdt. Zelfs de foto is gefotoshopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Py het volgende:
[..]
Zo beter?
Je bent een hypocriet en praat bovendien ook nog eens over zaken waar je geen enkel weet van hebt. Je mening gebaseerd op basis van een LLiNK documentaire.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Nogmaals: ik heb nergens gezegd dat ik graag in Iran zou willen leven.
Je was me voor, maar inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik denk een piepkleine minderheid, gebaseerd op de huidige berichtgeving. Het land functioneert momenteel gewoon. Dat zou niet zo zijn als de meerderheid, of zelfs een substantieel deel ervan, in oproer zou komen.
Piepkleine minderheid? Zeg maar gerust: het overgrote merendeel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik denk een piepkleine minderheid, gebaseerd op de huidige berichtgeving. Het land functioneert momenteel gewoon. Dat zou niet zo zijn als de meerderheid, of zelfs een substantieel deel ervan, in oproer zou komen.
http://abc.az/eng/news_24_06_2009_36091.htmlquote:Power and opposition in Iran start mass money export from country
Baku, Fineko/abc.az. Political crisis in Iran has led to mass outflow of capital from the country.
La Stampa, citing Italian intelligence service, reports that Iranian large banks started active money transfer from the country. Money are leaving both banks which are under control of Islamic Leadership of Iran and those relating to Rafsanjani that stands behind opposition presidential nominee Mir Hossein Musavi who has refused so far to admit his defeat in elections.
Reconciliation between supporters and opponents of Makhmud Ahmadinejad is already impossible. Both sides are preparing for decisive fight following which anybody of them will have to flee from Iran.
According to La Stampa’s data, over the last 48 hours banks Saderat, Bank-e Melli, Bank-e Sepah and Melat have started transferring finances to Turkey, Malaysia, Pakistan, Indonesia and UAE. Money are transferred by not large tranches up to $10 million. According to Italian intelligence service, finances transferred abroad belong to different non-governmental funds submitted to Islamic Leadership of Iran.
Activity of the Iranian Fund of Repressed and Invalids of War, the Fund of Martyrs, the Homeyni Fund and other similar organizations are under close control of western intelligence services, considering that precisely through these funds Tehran finances such terrorist groups abroad as Hezbollah and HAMAS.
Ze kijken denk ik de Iraanse staatstelevisie. Niets aan de hand mensenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Piepkleine minderheid? Zeg maar gerust: het overgrote merendeel.
Je bent er weerquote:
Wat is het gevolg hiervan? De overheid werkmiddelen wegnemen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:20 schreef Py het volgende:
Zag dat Disana het ook al opgepikt had, artikel over het wegsluizen van geld uit Iran.
[..]
http://abc.az/eng/news_24_06_2009_36091.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |