foei Tijnquote:
hehe ik werd niet tot de orde geroepenquote:
Zo streng ben ik nou toch ook weer nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat komt door jou, met je stoute meisjes gedoe
Sssttttquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe ik werd niet tot de orde geroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Die zin en dan met zo'n smiley erachter... auw.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens ff lekker trekken
Weet jij niks van.... ken wel heeeeeel lekker zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef STING het volgende:
[..]
Die zin en dan met zo'n smiley erachter... auw.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ssstttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ssstttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I cannot help itquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja dat smoesje kan je niet meer gebruiken he Tijn... het is allang afgekoeld buitenquote:
Ik wil het wel een keer uitproberenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Weet jij niks van.... ken wel heeeeeel lekker zijn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer uitproberen
Al is het -30 dan ben ik nog net zo geil.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat smoesje kan je niet meer gebruiken he Tijn... het is allang afgekoeld buiten
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat smoesje kan je niet meer gebruiken he Tijn... het is allang afgekoeld buiten
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Weet jij niks van.... ken wel heeeeeel lekker zijn
Samen was het toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
moet ik weer komen?
en jij, kom jij nog wel is een keer?
nou hier niet echt binnen danquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niet alles. Maar wel veel. Je moet bijna alles een hebben geprobeerd in je leven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij bent ook echt voor alles in he
ohw vertel....quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik hem liever voor andere doeleinden.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat niet maar een koude douche doet wonderen
Ging jij niet naar de kermis om sletjes te versieren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat niet maar een koude douche doet wonderen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ging jij niet naar de kermis om sletjes te versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |