En trouwens sting... ik heet helemaal geen carolienquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ja
Is ook nog eens m'n sterrenbeeld.
Spooky
Nou, je kan haar leuk vinden, je kan haar aardig vinden, onaardig, lelijk, vrolijk, chagrijnig. Je kunt zoveel van een vriendin vinden.quote:
I knowquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja te vroegen das inderdaad ook nog te vroeg
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hij staat nergens goed bij.. allemaal anders geschreven
Ervan uitgaande dat je Carola heet:quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik welquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
trek het je toch niet zo aan
Oke dan heb jij gewoon een unieke naam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa maar hij staat er niet tussen, alleen carole of carolquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je Carola heet:
Carola is een meisjesnaam. De naam is, evenals bijvoorbeeld Carolien, afgeleid van de jongensnaam Karel, een Germaans woord voor "man" in de betekenis "vrij maar niet van adel". Het Nederlandse Kerel heeft dezelfde oorsprong. Carola is de vrouwelijke vorm van de Latijnse vorm Carolus.
quote:
scherp +1quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
bewaar dat trekken voor iemand anders, egoist
Laat mij nou ook eens ff lekker trekkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
bewaar dat trekken voor iemand anders, egoist
Zal de webmaster een berichtje sturen dit kan toch niet schandaligquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa maar hij staat er niet tussen, alleen carole of carolsnik snik
ik wilde ook eens in een lijstje staan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens ff lekker trekken
En wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, je kan haar leuk vinden, je kan haar aardig vinden, onaardig, lelijk, vrolijk, chagrijnig. Je kunt zoveel van een vriendin vinden.
zo het is afgekoeld zeker.. je bent zo lief inenequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal de webmaster een berichtje sturen dit kan toch niet schandalig
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zo het is afgekoeld zeker.. je bent zo lief inene
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens ff lekker trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |