abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70377423
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef McLaura het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst een oedeembeen, maar aan één kant. Wat een rotgevoel
Was dat dan?

En huup: gewoon kruitvat? Zie je, hier moet het via de apotheek..miss dat het daarom zoveel duurder is?
Lotte!
Noah!
pi_70377495
Ja floradix kan je daar gewoon kopen inderdaad. in alle vormen en maten.
En ik weet dat de 2 andere drogisterijen hier op het wc het ook heeft.
pi_70377650
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Was dat dan?

En huup: gewoon kruitvat? Zie je, hier moet het via de apotheek..miss dat het daarom zoveel duurder is?
oedeem = vocht

euh ja ik dacht kruidvat, ik heb het hier bij kruidvat zien staan in elk geval. Nu ik eraan terugdenk heb ik mijn doosje bij Etos gehaald. Maar gewoon bij de drogist dus.
Als ik me goed herinner kostte het iets van 9 euro nog wat? Ff terug zoeken hoor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70377753
vandaag eeste echo gezien
ben me eigen account kwijt
pi_70377807
Leuk kloon mooi?

Linda hier vind ik deze prijzen, http://www.drogisterij.net/Floradix er staat mij iets bij van 9 euro maar ik kan me dus ook vergissen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70377808
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oedeem = vocht

euh ja ik dacht kruidvat, ik heb het hier bij kruidvat zien staan in elk geval. Nu ik eraan terugdenk heb ik mijn doosje bij Etos gehaald. Maar gewoon bij de drogist dus.
Als ik me goed herinner kostte het iets van 9 euro nog wat? Ff terug zoeken hoor.
En hoelang doe je daar dan mee? Want 84 tabletten voor 12¤ vink nog wel ok...daar kan ik de rest van de zwangerschap mee doen. (als 1 per dag tenminste genoeg is..)
Lotte!
Noah!
pi_70377865
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En hoelang doe je daar dan mee?
eh met de pillen... zitten 84 pillen in, 3 maal daags, dus 28 dagen, een maandje dus.
Drankje weet ik niet die gebruik k niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70377953
Dan kan ik het beter bij mn eigen tabletten en een broodje appelstroop houden...3x per dag...pfft...ik vergeet die ene zelfs al, als me niet helpt herinneren
Lotte!
Noah!
pi_70378155
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Linda2205 het volgende:
Dan kan ik het beter bij mn eigen tabletten en een broodje appelstroop houden...3x per dag...pfft...ik vergeet die ene zelfs al, als me niet helpt herinneren
haha ik ook hoor
maar ik word hier ook gevoerd door lief, die staat 's morgens met mn vitamientjes en floradix en die vochtdingen klaar

ik moet wel zeggen dat het me wel wat waard is om maar geen staalpillen te hoeven slikken. Moeizame stoelgang enzo lijkt me nmlk echt rampzalig dus daar zit ik niet om te springen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70378284
naja, dat heb ik sowieso al door spastische darmen, maar door die bloeding laatst, zei de vk dat het beter was om zo min mogelijk druk uit te oefenen...maar ik eet al kommetjes volkoren muesli met vruchtjes en kiwi's enzo...ze had het wel nog over een smaakloos poedertje dat ik door de muesli kon doen...weet ff niet meer hoe het heet. Dus dat kan ik dan ook nog wel proberen!
Lotte!
Noah!
pi_70378544
ik oefen nooit druk uit, ik ga altijd gewoon een uur zitten boekje dr bij enzo haha

nee maar serieus, als je al gevoelige darmen hebt dan is dat wel verstandig ja. Maar echte staalpillen zijn best een aanslag op je darmen eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70378615
ik wacht altijd net zo lang tot ik echtechtecht moet...wat kan betekenen dat ik rustig anderhalve week niet ga... Dus alles wat daar geen 2 of 3 weken van maakt is al top
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:03:23 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70378749
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef Linda2205 het volgende:
ik wacht altijd net zo lang tot ik echtechtecht moet...wat kan betekenen dat ik rustig anderhalve week niet ga... Dus alles wat daar geen 2 of 3 weken van maakt is al top
ohw maar das toch juist niet goed? als je lang wacht wordt t juist allemaal harder enzo en gaat t moeizamer dacht ik. Nouja, zolang je er zelf niet al teveel last van hebt zal het wel loslopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70378780
Anderhalve week Halleluja
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70380268
Mja, i know, i know...slecht! Maar das dus het kloterige van spastische darmen. Een maand lang ga je miss 4x en dan ga je in een week 4x en dan weer een hele tijd niet enzo...

tenzij je niet koppig bent en medicijnen neemt en zemelen enzo als ontbijt eet, maarja...
Lotte!
Noah!
pi_70381982
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Incantrix het volgende: Moet ik nu toch aan van de lelijke meegroei-BH's? Die hebben helemaal geen beugel!
Niet bij hema te koop, maar van Anita heb je meegroeibeha's met beugel, lekker stevig en er zijn ook met een leuk bloemetje zag ik online. Maar ik vermoed dat ze ook wat duurder zijn dan die hema dingen.
Fake it till you make it...
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 06:52:01 #192
5428 crew  miss_sly
pi_70384496
Linda, ook belangrijk voor de opname van ijzer is dat je bijvoorbeeld geen glas melk drinkt bij je eten. Dat maakt de opname van ijzer in je bloed moeilijker, dus dan kun je wel de juiste voedingsmiddelen eten, maar heb je er weinig aan. Melk dus als apart tussendoortje, en nergens bij.

Ow ja, toevoeging: en juist wel jus d'orange bij je eten en groenten met vitamine C eten, want dat bevordert de opname van ijzer dan weer.

[ Bericht 20% gewijzigd door miss_sly op 26-06-2009 07:35:21 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70384794
3x per dag ijzertabletten.... Ik heb mijn vitamine met foliumzuur al tegen mijn tandenborstel aanstaan omdat ik hem anders vergeet

Linda anderhalve week Ik zou ontploffen!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:52:56 #194
100412 mefke79
komt goed!
pi_70384833
Goedemorgen dames...nou mocht ik uitslapen, ben ik al weer wakker! Ach ja, moet spullen inpakken voor ons weekendje zee, dus dat doe ik dan maar als het nog niet te warm is.
Gisteravond ook echte vochtpootjes hier en voor het eerst ook boven mijn enkel. Geen fijn gevoel, maar gelukkig trekt het nog goed bij na een nachtje. Hier gaat de stoelgang gelukkig beter dan in het begin, al begint onze Driekus nu ook af en toe letterlijk dwars te liggen. Ach ja, zolang ik er geen anderhalve week van maak. Tjemig Linda, vraag je huisarts of vk om zo'n poedertje! Echt, dat werkt als een trein, ik gebruik het zelf niet, maar in mijn omgeving wel een aantal mensen die inderdaad een spatische darm hebben.
Ik had het trouwens eens even aan mijn moeder gevraagd en ik blijk zelf vroeger ook zo'n uk te zijn geweest die op heel gemene plekjes stampte. En geen idee of het er mee te maken heeft, maar ook mijn moeder had een naar achter gekantelde baarmoeder, misschien kan ie daardoor ook beter schoppen op een bepaald plekje?

Nou dames, ik ga even ontbijten en wat spullen inpakken...beetje wakker worden. Succes aan iedereen die vandaag wel moet werken!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:55:07 #195
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70384851
Goodmorning! Oh man, wat ben ik blij dat ik maar een halve dag hoef, en ik heb nu het gevoel dat zelfs dat te veel is gevraagd.. Laat staan vanmiddag in de hitte nog naar Limburg rijden.. Bwuh.. Maar ik heb wel superduper veel zin in ons weekendje weg! Kweenie of ik er vanmiddag nog ff ben, anders iedereen een súperfijn weekend Ohja, vanmiddag als het goed is nog wel even een buikenfoto

Poppedein, lekker huilen als het moet hoor, ik heb het ook.. Ik heb telkens al moeite wanneer er op mijn werk weer een bericht komt over onze collega (van de leeftijd van mijn schoonzus) met borstkanker, laat stáán nu.. Nou, het maakt me niet uit, ik ga lekker zitten janken hoor, kan mij het schelen.. voor jou!

Kloon, dat klinkt leuk Ik blijf dat wat vinden, die echo's? Was alles goed? Hartje gehoord? Ennuhm, kun je een foto laten zien?

Nijna! Dankdankdank, da's een fijne tip! Zit nu al op DD, dat lijkt me echt zó niet fijn met zonder beugel Ik ga meteen kijken vanmiddag (als ik nog tijd heb), wat extra betalen vind ik niet zo erg en als ze ook nog léuke hebben..
3!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:56:12 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70384860
Dát zijn veel smileys zeg..
3!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:58:35 #197
100412 mefke79
komt goed!
pi_70384884
Oja, die Anitabh's. Ik heb het welgeteld een week of 8 uitgehouden met de hemagevallen in een maatje groter en toen ging het niet meer, nou is mijn cupmaat niet eens zo groot, maar de omvang dus wel. Daarna op aanraden van hier op zoek gegaan naar een anita en jaja, zelfs 2 bh's zonder beugel gescoord. Zitten erg lekker moet ik zeggen, je mist de beugel niet. En daarna heb ik dus nog een voedingsbh van Anita gekocht, die zit ook prima. Ik bedenk me net...1 voedingsbh is natuurlijk weer een beetje weinig, dus ik denk dat ik die nog maar eens eentje moet gaan scoren...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:04:49 #198
100412 mefke79
komt goed!
pi_70384929
Incantrix, tipje: die bh's van anita zijn ook online te krijgen, prijs maakte niet eens zoveel uit dus ik zou effe in een winkel gaan kijken en ze laten aanmeten, van mijn maat klopte ook echt niets meer. Oja, en ze hebben ze dus niet overal, maar ze kunnen ze vaak wel bij Anita bestellen! Succes ermee!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:35:43 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70385250
Goodmorning

hier ook mn bed uitgedreven, bah. Geen lekkere start van de dag. En stiekem baal ik een beetje van t weer. Heel onredelijk eigenlijk maar ik heb het nu al zo warm en benauwd en mn voetjes doen nu wel een beetje zeer. Muh

Over bh's, voorlopig heb ik godzijdank de mazzel dat ik het nog af kan met een cupmaat groter, dus ik heb 3 extra bh's gehaald. (van die 5 euro gevallen van Primark ) Ik draag altijd bh's met beugel en ook van die voorgevormde, omdat ik dat mooier vindt staan. Dus ik werd dan ook niet zo blij van het aanbod voedings of meegroeimodellen
Heb er inmiddels wel 2 gekocht, meegroeivoedingsgevallen bij de Hema, zonder beugels of wat dan ook. Moest volgens de kraamuitzetlijst.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70385360
Jemig wat een nacht, wat je zegt huup, het bed uitgedreven.

Ik heb 1 voedingsbh gekocht, mijn borsten zijn nog niet zo heel erg gegroeid dus ik ben bang dat als ik er nu meer koop ze straks met borstvoeding niet meer passen.
Huup ik heb bij de v&d een voorgevormde voedingsbh gekocht zonder beugel! Ik vind dat ook altijd net iets mooier dan een niet voorgevormde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')