Was dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef McLaura het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst een oedeembeen, maar aan één kant. Wat een rotgevoel
oedeem = vochtquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Was dat dan?
En huup: gewoon kruitvat? Zie je, hier moet het via de apotheek..miss dat het daarom zoveel duurder is?
En hoelang doe je daar dan mee? Want 84 tabletten voor 12¤ vink nog wel ok...daar kan ik de rest van de zwangerschap mee doen. (als 1 per dag tenminste genoeg is..)quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oedeem = vocht
euh ja ik dacht kruidvat, ik heb het hier bij kruidvat zien staan in elk geval. Nu ik eraan terugdenk heb ik mijn doosje bij Etos gehaald. Maar gewoon bij de drogist dus.
Als ik me goed herinner kostte het iets van 9 euro nog wat? Ff terug zoeken hoor.
eh met de pillen... zitten 84 pillen in, 3 maal daags, dus 28 dagen, een maandje dus.quote:
haha ik ook hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Linda2205 het volgende:
Dan kan ik het beter bij mn eigen tabletten en een broodje appelstroop houden...3x per dag...pfft...ik vergeet die ene zelfs al, alsme niet helpt herinneren
ohw maar das toch juist niet goed? als je lang wacht wordt t juist allemaal harder enzo en gaat t moeizamer dacht ik. Nouja, zolang je er zelf niet al teveel last van hebt zal het wel loslopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef Linda2205 het volgende:
ik wacht altijd net zo lang tot ik echtechtecht moet...wat kan betekenen dat ik rustig anderhalve week niet ga... Dus alles wat daar geen 2 of 3 weken van maakt is al top
Niet bij hema te koop, maar van Anita heb je meegroeibeha's met beugel, lekker stevig en er zijn ook met een leuk bloemetje zag ik online. Maar ik vermoed dat ze ook wat duurder zijn dan die hema dingen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Incantrix het volgende: Moet ik nu toch aan van de lelijke meegroei-BH's? Die hebben helemaal geen beugel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |