abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:21:09 #101
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70359076
Panda of je nou in week 36 of week 37 zit, het kan gewoon nog tot week 42 (of in jouw geval 43 ) duren tot de baby komt. Wil je dan echt al die tijd nog binnen blijven zitten? Ga lekker naar buiten. Mocht het beginnen dan heb je vaak nog alle tijd om naar huis te gaan
pi_70359223
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Stiemie het volgende:
Panda of je nou in week 36 of week 37 zit, het kan gewoon nog tot week 42 (of in jouw geval 43 ) duren tot de baby komt. Wil je dan echt al die tijd nog binnen blijven zitten? Ga lekker naar buiten. Mocht het beginnen dan heb je vaak nog alle tijd om naar huis te gaan
Mijn uitgerekende datum ligt in week 40 hoor.
Dus in week 42 dan moet ik als laatste bevallen want meer dan 2 weken te laat kan niet.
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:26:11 #103
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70359254
nee je kan uiterlijk bevallen als je 42 weken zwanger bent of als je zoals jij rekent in je 43e week zit

En je baby heeft geen kalender hoor daarbinnen. Slechts 4% komt op de uitgerekende datum
pi_70359346
Panda, als je 28 jaar bent, dan zit je in je 29ste levensjaar.. Zo werkt dat met weken van je zwangerschap ook.. Je bent nu (ruim) 35 weken zwanger, dus zit je in de 36ste week van je zwangerschap. Straks ben je 36 weken zwanger, dus zit je in de 37ste week. Als je in de 38ste week zit ben je dus pas 37 weken zwanger en vanaf dan zou je pas mogen bevallen normaal. Je hebt dus nog een ruime week de tijd voordat je je ook maar ergens druk over zou hoeven maken En dan nog, als je vliezen zouden breken heb je gemiddeld zo'n 10 uur denk ik om thuis te komen voordat de persweeen beginnen Lekker buiten genieten van het weer dus
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:32:18 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70359462
Dat gebeurt niet bij heel veel vrouwen, meen ik. Dat vliezen spontaan *splatsch* breken. Er gaat meestal gedruppel aan vooraf (zo begon het bij mijzelf ook )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70359487
Mini-Sorbo is volgens mij aan het trainen voor de babylympics! Ze breekt de tent af in mijn buik!
pi_70359528
Het lijkt mij wel lachen eigenlijk, zo'n lekker filmcliché als begin van je bevalling
*PLONS!*

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70359594
En dat dan in de supermarkt bij de kassa zou helemaal leuk zijn, al was het alleen maar omdat er zo vaak caissières zijn die bang zijn dat je bij de kassa gaat liggen bevallen
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:37:51 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70359671
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef innepin het volgende:
Het lijkt mij wel lachen eigenlijk, zo'n lekker filmcliché als begin van je bevalling
*PLONS!*

Maar dan ook graag zo'n ander filmcliché erbij: 10 minuten weeen, 2 keer persen et voila: Baby
.... met gevoel voor drama....
pi_70359719
EN je haar en make-up blijft uiteraard perfect zitten. Alleen wat gezonde blosjes erbij op je wangen
pi_70359728
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Maar dan ook graag zo'n ander filmcliché erbij: 10 minuten weeen, 2 keer persen et voila: Baby
Mja, of in elk geval bij de domst uitziende caissière doen alsof het echt zo gaat Whehehe.

*PLONS*
"OH NOES! Ik ga bevallen! Meteen hier! Au! Ohjee!"

donderdag 25 juni 2009 @ 14:41:04 #112
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70359780
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:43:38 #113
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70359861
Gister trouwens de film (over) Marie-Antoinette gekeken.
Zij lag tijdens de bevalling in d'r eentje in een groot bed met he. halve hof aan d'r voeteneind, inclusief d'r man. Jemig, da's toch ook horror
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:44:36 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70359897
Stiemie, jammer dat je rustiger aan moet doen. maar met dit weer ook geen straf, uiteraard
moet je mss minder gaan werken?
Panda, wat je kan doen, is een extra (losse) onderbroek aantrekken, en daar een maandverband indoen. dat schuurt niet rechtstreeks tegen je onderkant (droogt dus niet uit), en mochten je vliezen wel *plons* breken, vangt het maandverbandje een heleboel op. ik had bij mijn bevalling onderweg in de auto naar het zkh een maandverband ingedaan (wel super maxi nachtding van always, dus groot, maar ja, ik was al bevallende en om nou alsnog de bekleding van manlief te besmeuren met vruchtwater als mn vliezen halverwege de rit breken is ook zoiets ) en toen mijn vliezen braken (wel *plons* ) had ik maar een paar kleine vlekken op mn broek, de rest zat in het maandverband. en ik had veel vurhctware bij de laatste controle volgens de vlos.
dus op die manier zou je nog wel nar buiten kunnen zonder dat je broek heel erg vies wordt als je vliezen toch breken.
Babylimpics
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70360156
Het is echt een dagtaak om bij te lezen hier...

Ymme, fijn dat je echo goed ging en dat je snel weer mag! Wel geruststellend, zeker? Lijkt mij ook wel fijn, maar ik moet nog wachten tot de 11e week... (nu 7e)

Ik heb me vandaag maar ziek gemeld, ik ben zoooooooo moe... Ik moet er ook steeds uit 's nachts om te plassen, hebben jullie daar ook last van (gehad)? Maarja, ik klaag niet te veel want ik ben niet misselijk *klopt af* dus er zijn hier meiden die het moeilijker hebben!
pi_70360312
mijn hemel, t is hier echt niet bij te benen als je 2 daagjes niet online bent geweest!

Hoe graag ik ook zou willen, het lukt me niet om op iedereen te reageren...sorry daarvoor
Miss_sly, wat ontzettend rot dat t nu toch weer anders lijkt te lopen dan je zo graag wilde en probeerde voor jezelf! Zoals je t vertelt lijkt t alsof je wel helemaal duidelijk is wat nu t plan van aanpak is, ik hoop voor je dat dat ook zo is en dat je in ieder geval een beetje weet waar je aan toe bent! Heel jammer dat je je zwangrschap niet als zo fijn kunt ervaren als je graag zou willen, maar hoe cliché dan ook, elke dag is er 1 dichter bij Senna in je armen!

Chan, wat jammer dat je nu toch over moet naar de gyn, gelukkig is alles goed in te plannen qua afspraken, maar toch wel heel vervelend dat t nodig is je zo goed in de gaten te houden! Gelukkig ben je daar op de goeie plek om je kleine kaboutermeneer nog even een paar fijne laatste weekies in je buik te geven!

Vingerverf gefeliciteerd! En Ymme, gefeliciteerd met t prachtig kloppende hartje op de echo, heerlijk joh!

Verder een hele dikke voor iedereen die niet helemaal lekker is, pijntjes heeft of juist gewoon alleen maar happy zwanger is!!

Ik raak vertrut... Ik ben ineens helemaal aan t naaien geslagen.. Vanochtend werd ik om 05.15 al wakker van een feestje in mn buik en daarna kon ik niet meer slapen, ik heb me uiteindelijk tot M's wekker om 06.00 ging kunnen bedwingen om niet weer achter de naaimachine te kruipen en verder te gaan met t jurkje waar ik op t moment mee bezig ben.
Verder vandaag een emo-dagje, een echte hormonale, want t slaat steeds nergens op! Vanochtend even naar mn omaatje gereden, ik zie dr helaas veel te weinig met de slechte smoes dat ik steeds zo druk ben en t best een eindje rijden is voor alleen een bakkie koffie (uurtje). Toen ze me zag met mn dikke buik moest ze al in de deuropening huilen en riep maar met dr gevouwen handen voor dr mond "och wichie wat ben je mooi, wat ben je mooi".. *huil*... Op de terugweg langs Assen, waar dit weekend de TT is, werkelijk wel honderden motoren tegengekomen met als gevolg een huilbui in de auto omdat ik t motorrijen zo mis en vervolgens "boos" op mezelf dat ik iets echt zo mis, terwijl ik er zo iets fijns voor terugkrijg! Bij thuiskomst lag er een geboortekaartje, mijn laatste proefdrukje. We waren er eigenlijk al helemaal uit, ik had een kaartje ontworpen ergens online en die zou t worden. Maar van de week kreeg ik de kriebels, want t was m toch niet, niet nét niet, maar gewoon helemaal NIET! Toch weer aan t freubelen geslagen en nu lag ie op de mat... precies zoals ik m hebben wilde, ik ben dr zoooo blij mee *huil*

Oh en ik voel me een lekkere schijnheil, hahhaha.. Er was iets misgegaan met de aanmelding voor de blije doos, waardoor ik per ongeluk van de week nog een oproep kreeg om een doos op te halen. Rasechte nederlander als ik ben heb ik die vanochtend speciaal in een andere stad opgehaald omdat ik natuurlijk geen nee zeg tegen 2x kortingsbonnen etc

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 25-06-2009 15:47:00 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:51:37 #117
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70362235
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef judes het volgende:
Ik heb me vandaag maar ziek gemeld, ik ben zoooooooo moe... Ik moet er ook steeds uit 's nachts om te plassen, hebben jullie daar ook last van (gehad)? Maarja, ik klaag niet te veel want ik ben niet misselijk *klopt af* dus er zijn hier meiden die het moeilijker hebben!
Ik ga voor ik ga slapen nog even naar het toilet, dan wordt ik meestal om 4 uur wakker om te plassen en dan als ik om kwart over 6 opsta ook gelijk weer. Dat is goed te doen.

Hier ook mega moe en ook nog eens misselijk, maar ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om me nu al ziek te melden. Zal ik het verloop van de zwangerschap nog vaak genoeg afwezig zijn, dus hou het vol totdat het echt echt echt niet meer gaat.

ben wel wat minder productief, maar da's altijd nog veel meer dan helemaal niets

Hahahah Poppedien, heerlijk hormonaal emo als ik het zo lees
pi_70362807
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:39 schreef DaviniaHR het volgende:

Ymme, fijn dat alles gode zit! Last van je schouders? Ook lekker dat je nog vaker mag gluren! Waarom eigenlijk?

Om mezelf meer rust te geven.
Alles is perfect. En de VK vond de vrucht heel mooi (hij zij dat, dat ook nog wel eens wilt verschillen).
Hij maakt zich geen zorgen, maar ik mag om de 2 weken komen, omdat ik een miskraam heb gehad.
Om door de 'moeilijke' periode heen te komen zeg maar.

Ontzettend blij met onze VK. Blij dat ik overgestapt ben.
pi_70363227
Mwuahaha al die vruchtwater-plons verhalen

Poppedeinske hihi lekker toegeven aan t huildagje of weekje en het zijn zo te lezen geen abnormaal onredelijk hormonale dingen dat scheelt

Oeh wij hebben net een box gekocht en stof voor het gordijntje en ik realiseerde me dat dat echt het laatste was wat ik echt nog moest doen verder is alles af en klaar enzo!
Shit... moet ik nu gaan poetsen?

oh en mn voeten booooh je doet er niets aan en het geeft ook niet want het kan weinig kwaad, maar ik vind het zo lellik en ik voel me zo'n lollefant
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70363246
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef happyme28 het volgende:

[..]
Hier ook mega moe en ook nog eens misselijk, maar ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om me nu al ziek te melden. Zal ik het verloop van de zwangerschap nog vaak genoeg afwezig zijn, dus hou het vol totdat het echt echt echt niet meer gaat.
Is ook niet zo dat ik me 'zomaar' ziek meld, hoor, maar onze kat is deze week ook al ziek geweest en veel aan het mauwen geweest 's nachts, en ik ben ook nog eens erg verkouden. Vanmorgen was het echt alsof er een wolk in mijn hoofd hing, helemaal duizelig en hoofdpijn enzo... Dus ik zag het even niet zitten!

Wanneer vertellen jullie het eigenlijk aan anderen? (of wanneer heb je het verteld) Wij zijn half van plan om het dit weekend aan onze naaste familie te vertellen, maar ik vind het wel spannend. Het is dan pas 7 weken, voor mijn gevoel nog best kort. Ben toch ook wel bang dat het nog mis gaat. Maarja, als het mis gaat en niemand weet er iets van, zit je er helemaal alleen mee...
pi_70363456
Wij gaan het vertellen rond de 10de week.
Dan hebben we zoveel feestjes, dat we het wel moeten vertellen.

Ik hou me nu overal een beetje schuil, maar als mensen mij zien, en ze zien dat ik niet meer rook, weten ze het al.
ja verfijnde roker (die nu nog niet eens snacht naar z'n vieze peuk) Vind het nu echt vies gewoon.
pi_70363458
Judes wij hebben het ook met zes weken en een beetje verteld aan de families enzo. Ik wilde zelf eigenlijk liever wachten, ik ben nmlk niet zo van het delen van verdriet van een mk bijvoorbeeld. Wel van het delen maar niet met mn familie haha hoe krom het ook mag klinken maar zij gaan daar heel anders mee om.

Wij vertelden het met Kerst en omdat dat zo'n mooi moment was hebben we dus besloten t met 6 weken al te vertellen ipv langer te wachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70363580
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef huuphuup het volgende:

oh en mn voeten booooh je doet er niets aan en het geeft ook niet want het kan weinig kwaad, maar ik vind het zo lellik en ik voel me zo'n lollefant
Ja, maar Huupie...das toch helemaal niet erg om daar op te lijken? Kijk hoe lief

En dat ben jij dan (Jouw woorden hah, niet slaan )

Ik was vandaag bij de gyn, maar 6 ons aangekomen in 3 weken En nu heb ik sindsdien al honger...net of ik me 3 weken heb ingehouden ofzo
Lotte!
Noah!
pi_70363584
och Huup. Je bent volgens mij echt een bikkel, zulke voeten wordt je toch echt niet blij van....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_70363728
Ohhh huup Het wordt echt steeds erger he

Poppedein, ook jij mag wel eens een baaldag/emodagje hebben hoor! Je komt hier altijd over als de Vrolijkheid Zelve, altijd enthousiast en lief enzo, maar jij mag ook best gewoon last van je hormonen hebben zoals de rest van ons

Judes, wij hebben het heel vroeg verteld, met een week of 7. Was gewoon handig omdat in die week de hele familie bij elkaar kwam voor Sinterklaas en de verjaardag van m'n vriend. ohhhh zó lang geleden alweer niet voor te stellen
pi_70363905
Hahaha Linda lollefanten zijn ook lief ja
Oh en zo droog van die 6 ons aangekomen maar hahaha. Wel netjes hoor! Absoluut
maar idd ghehe alsof je lijf denkt van omg nu mag het eindelijk weer... foooood!!

Innepin, mja het wordt wel steeds erger ja. Ik dacht een dag of twee geleden dat het ietsje was afgenomen, maar inmiddels heb ik zelfs worst-tenen en het vocht zit echt als een soort bult bovenop mn voeten? Zo'n charmante richel erin haha.
Nouja het doet geen zeer dat scheelt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70363964
Owja, dat wilde ik ook nog doen, een voor Poppedein! Maar in ieder geval fijn dat je positief in tranen uitbarstte om het kaartje
Lotte!
Noah!
pi_70363989
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Linda lollefanten zijn ook lief ja
Oh en zo droog van die 6 ons aangekomen maar hahaha. Wel netjes hoor! Absoluut
maar idd ghehe alsof je lijf denkt van omg nu mag het eindelijk weer... foooood!!

Innepin, mja het wordt wel steeds erger ja. Ik dacht een dag of twee geleden dat het ietsje was afgenomen, maar inmiddels heb ik zelfs worst-tenen en het vocht zit echt als een soort bult bovenop mn voeten? Zo'n charmante richel erin haha.
Nouja het doet geen zeer dat scheelt.
Dit vraagt natuurlijk om foto's
pi_70364062
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Dit vraagt natuurlijk om foto's
die staan er
post 119, in het blauw

Trouwens Poppedein, ik ben wel heel benieuwd naar je oude kaartje nu! Does PMen? En je nieuwe ook? aaaah toe? *pretty please?*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:42:51 #130
190853 RockabeIIa
pi_70364076
Oh huup je poodies omhoog die handel en niet meer hele dagen lopen!
pi_70364714
Huup, in water dobberend kan je nóg beter je pootjes omhoog doen hè
pi_70364773
Omg Huup je voeten! Gelukkig maar dat het niet zeer doet.
pi_70364814
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef innepin het volgende:
Huup, in water dobberend kan je nóg beter je pootjes omhoog doen hè
jaaaaa <3 ik wilde eerst dit weekend voorstellen om te dobberen maar nu heeft mn zusje besloten haar verjaardag eerder te vieren dus kan k niet

Doe ns een datum roepen met mooi weer? Ik heb een hoop tijd geloof ik komende tijd
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70365005
Huupke je Voetsels
Het wordt wel steeds erger hè?
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:24:41 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70365281
Zo, je voeten Huup!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:29:13 #136
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70365410
Zal ik dan ook maar?

Whaaaaaaa wat een voeten Huup!
Doe ze maar goed omhoog en nouja, als je er maar geen last van hebt he. Is je bloeddruk verder nog wel ok?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:46:42 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70365862
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef judes het volgende:

[..]

Is ook niet zo dat ik me 'zomaar' ziek meld, hoor, maar onze kat is deze week ook al ziek geweest en veel aan het mauwen geweest 's nachts, en ik ben ook nog eens erg verkouden. Vanmorgen was het echt alsof er een wolk in mijn hoofd hing, helemaal duizelig en hoofdpijn enzo... Dus ik zag het even niet zitten!

Wanneer vertellen jullie het eigenlijk aan anderen? (of wanneer heb je het verteld) Wij zijn half van plan om het dit weekend aan onze naaste familie te vertellen, maar ik vind het wel spannend. Het is dan pas 7 weken, voor mijn gevoel nog best kort. Ben toch ook wel bang dat het nog mis gaat. Maarja, als het mis gaat en niemand weet er iets van, zit je er helemaal alleen mee...
ik heb het verteld toen ik bijna 10 weken was, we hadden toen een etentje ter ere van mijn diploma, en daar waren zowel ouders als schoonouders (en mijn zus, schoonzus, zwager en beste vriendin) bij aanwezig...

vond het wel moeilijk om me zo lang stil te houden hoor,... maar achteraf blij dat we het zo gedaan hebben...

en ik ben ook nog steeds wel moe, maar de misselijk is de laatste 2 weken zo goed als weg!!!

en @Huup; aaaaahhh mijn voeten doen zeer als ik op je plaatje klik! ik heb vorig jaar na het vliegen ook vocht vastgehouden en ik had toen ook van die worsteteentjes die heeeeeel gespannen voelden....
heb echt met je te doen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70366262
Ik ben weer goedgekeurd door de Vk.
Vandaag ivm de warmte het opzetten van het bed en de box maar even uitgesteld tot morgen, we hadden er geen zin meer in.

Huup jemig en dan gaat het nog warmer worden ook volgende week zeggen ze De pijn in mijn handen door het vocht wordt ook steeds erger, helaas verder niks aan te doen volgens de Vk.

Panda, ik ben nu 37wk 2 dg zwanger en ik ga er ook gewoon nog op uit hoor. Niet te ver van huis, maar wel gewoon dingen doen anders word ik gek! Mochten mijn vliezen dan breken dan is er altijd wel een oplossing te vinden om snel thuis te komen en wat de rest al zegt, met een beetje pech moet ik gewoon nog 5 weken.
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:26:40 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_70366776
pfff...warm ja...en dan ben ik pas 28 weken. Gelukkig heb ik nu een heerlijk weekje vakantie! Mijn voetjes zijn wel dik vandaag, maar lang niet zo erg als bij huup. Pff, Huup hoe hou je het vol? Ik heb trouwens geen last van mijn handen, vervelend dat jij dat wel hebt FTA!
Vingerverf, ik weet niet meer of ik je welkom heb geheten, anders bij deze dus nog een keer.
Poppedein, emodagjes mogen best zo op zijn tijd. Ik vond je reactie vooral lief!
Over dat plassen, ik moet normaal zo rond de vier/half vijf 's nachts eruit en daarna slaap ik verder (ik slaap volgens mij ook gewoon op de wc..). Eerst vond ik het maar irritant omdat ik voor de zwangerschap zo doorsliep, maar nu vind ik het niet meer zo erg. En als ik dan eens een nachtje doorslaap, slaap ik zo diep dat mijn rug pijn doet bij het wakker worden.
En oja, emo buien. Ik had vandaag een moment in de supermarkt omdat de vrouw voor me maar niet opschoot met haar karretje, zo van, je kan je maar ergens aan ergeren...stom spul die hormomen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70366844
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd door de Vk.
Vandaag ivm de warmte het opzetten van het bed en de box maar even uitgesteld tot morgen, we hadden er geen zin meer in.

Huup jemig en dan gaat het nog warmer worden ook volgende week zeggen ze De pijn in mijn handen door het vocht wordt ook steeds erger, helaas verder niks aan te doen volgens de Vk.

Panda, ik ben nu 37wk 2 dg zwanger en ik ga er ook gewoon nog op uit hoor. Niet te ver van huis, maar wel gewoon dingen doen anders word ik gek! Mochten mijn vliezen dan breken dan is er altijd wel een oplossing te vinden om snel thuis te komen en wat de rest al zegt, met een beetje pech moet ik gewoon nog 5 weken.
Ja ik ook maar niet graag in mijn eentje.
Ben daarnet wel alleen boodschappen gaan doen hier in de straat.
Maar toen ik thuiskwam met die zware tas was ik wel kapot en moest effe op de bank uitrusten van de warmte.

Maar t helpt wel, voel me al iets minder sloom en verveeld.
Net heb ik het afwasmachine aangezet, eten gemaakt en het beddengoed afgetrokken en alle was alvast in de wasmachine gestopt voor vanavond.

Ben opeens wat actiever.
pi_70367229
BJ wat fijn dat de misselijkheid voorbij is wel jammer van de moeheid maar het is hopelijk al wat beter dragelijk als je je niet zo gammel voelt de hele dag

FTA goedgekeurd wat vervelend dat bij jou je handen zo'n zeer doen door het vocht enzo zeg
Hopelijk heb je er niet teveel last van nu het nog warmer wordt enzo.
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef Ca.ra het volgende:
Zal ik dan ook maar?

Whaaaaaaa wat een voeten Huup!
Doe ze maar goed omhoog en nouja, als je er maar geen last van hebt he. Is je bloeddruk verder nog wel ok?
echt hoor, ik ben inmiddels zelf wel een klein beetje gewend aan t uitzicht maar als ik jullie reacties zo lees dan vraag ik me echt af wat mensen op straat bijvoorbeeld wel niet van mn poezelige stalpootjes moeten denken haha
Maar het doet echt echt geen zeer, het voelt alleen eh, gezwollen I guess, maar er wordt duidelijk niets afgekneld gelukkig. En Ca.ra met de bloeddruk is alles prima, zelfs een soort van aan de lage kant van normaal. Jullie zijn lief allemaal
het komt vast wel weer goed, ik ga me gewoon suf zweten en plassen na de bevalling
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:05:31 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70367843
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef judes het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ook niet hoor, dat jij je 'zomaar' ziek zou hebben gemeld. Alleen denk ik dat ik zelfs als ik eigenlijk echt wel ziek zou zijn (en mij ziek zou melden als ik niet zwanger zou zijn) ik nu wel gewoon zou gaan werken. Eigenlijk niet goed dus, maar ik voel me nu al bezwaard en ik heb het nog niet eens verteld op mijn werk. Met mijn miskraam waren ze overigens wel heel lief een paar maanden geleden, dus ze weten wel dat we er mee bezig zijn en denk dat ze wel blij voor me zijn als het nu wel goed zou gaan. Maar toch... zit me er nu al druk om te maken.
quote:
Ik denk dat wij het de naaste familie vertellen als we de 6e juli de echo hebben gehad (ruim 7 weken ben ik dan) en de rest en mijn werk na de vakantie (ruim 11 weken ben ik dan) als alles goed mag gaan.
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:11:33 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70368021
Ik heb niet veel onthouden van wat ik allemaal gelezen heb (en VK zegt dat het nog erger wordt ) maar huup!! Waar zijn je enkels!!

Nou na een superdrukke week heb ik eindelijk weekend en tijd om een berichtje te plaatsen. Afgelopen dinsdag naar VK geweest. Stel leuke dames. Enige 'vreemde' is dat zij uitgerekend hebben dat ik 1 dag verder ben in mijn zwangerschap vandaag dus 6w3d maar mijn uitgerekende datum verschuift 2 dagen naar 18 feb

Verder is de kraamzorg geregeld, kraampakket is besteld en huisarts is ook op de hoogte.
En het hoogtepunt: de 1e echo is gepland en die krijg ik op 17 juli!!

Ow, en ik kreeg een brief van de huisarts: nadat ze overlegd hadden met een GGD arts hebben ze toch besloten dat ik maar even bloed met gaan prikken voor de Q-koorts. Was het net weer uit mijn hoofd verdwenen...

En ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn schoonouders hebben we het een paar dagen geleden verteld (toen was ik nog geen 6 weken) en verder is nog niemand behalve dus al die instanties op de hoogte. Ik ben van plan om het over een week of 2 te vertellen aan mijn familie en dan langzaamaan ook op het werk. Dit laatste eigenlijk vooral ivm vermoeidheid en ik wil dan eventueel gebruik kunnen maken van de optie om wat meer pauze te nemen.of ik het dan doe is een tweede
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:14:45 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70368114
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef happyme28 het volgende:
Ik bedoelde dat ook niet hoor, dat jij je 'zomaar' ziek zou hebben gemeld. Alleen denk ik dat ik zelfs als ik eigenlijk echt wel ziek zou zijn (en mij ziek zou melden als ik niet zwanger zou zijn) ik nu wel gewoon zou gaan werken. Eigenlijk niet goed dus, maar ik voel me nu al bezwaard en ik heb het nog niet eens verteld op mijn werk. Met mijn miskraam waren ze overigens wel heel lief een paar maanden geleden, dus ze weten wel dat we er mee bezig zijn en denk dat ze wel blij voor me zijn als het nu wel goed zou gaan. Maar toch... zit me er nu al druk om te maken.
Oei, daarvoor kreeg ik dus op mijn kop van de VK! Die zei dus tegen mij dat als ik me nu zo slecht zou voelen als de 1e dag dat ik ziek werd 2 weken geleden en ik dus ben gaan werken functionerend op paracetamol, ik echt niet meer mocht gaan werken!
Zoals ze zei: je hebt niet meer alleen jezelf om voor te zorgen...
pi_70368164
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:32 schreef innepin het volgende:

Poppedein, ook jij mag wel eens een baaldag/emodagje hebben hoor! Je komt hier altijd over als de Vrolijkheid Zelve, altijd enthousiast en lief enzo, maar jij mag ook best gewoon last van je hormonen hebben zoals de rest van ons

Hahahahha...Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Daar ging ze weer!

Och HuupjeHoopjeVocht, ik ben echt blij dat je voeten je geen pijn doen, gelukkig maar! Maar inderdaad, man wat zul jij plassen straks! En B maar slepen met kraamverband en gezinsverpakkingen toiletpapier

Judes, wij hebben t rond 10 weken verteld aan onze ouders + broers en zus. We wilden t eigenlijk al eerder doen, maar toen was "het" moment er niet. Achteraf ben ik blij dat ik t niet eerder dan dat verteld heb, mijn moeder heeft echt 2 weken een kluizenaarsleven geleefd, omdat ze zó blij was dat ze zo bang was dat ze t niet voor zich kon houden, ze heeft regelmatig gewoon de telefoon laten rinkelen of de voordeur niet open gedaan... gek mensch! Mijn schoonmoeder was even blij, maar die deed iets minder moeite om haar mond niet voorbij te praten... Heeft mij in ieder geval geleerd dat ik t een volgende keer zéker niet eerder zou vertellen!
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:18:11 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70368211
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oei, daarvoor kreeg ik dus op mijn kop van de VK! Die zei dus tegen mij dat als ik me nu zo slecht zou voelen als de 1e dag dat ik ziek werd 2 weken geleden en ik dus ben gaan werken functionerend op paracetamol, ik echt niet meer mocht gaan werken!
Zoals ze zei: je hebt niet meer alleen jezelf om voor te zorgen...
Ja, ik weet het maar gelukkig (klop .. klop..) heb ik me de afgelopen 5 jaar niet 1 dag ziek gemeld (op mijn miskraam na) dus ik hoop dat het me bespaard blijft.

Fijn Asy, dat de echo datum vast staat!
pi_70368910
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Wat doe ik
pi_70368985
Wij hebben het nog niet aan de ouders verteld, maar dat moet maar wel heel snel inmiddels. Het probleem is alleen dat we er dan heen moeten en dat is nogal een georganiseer.
Maar inmiddels weten al een beetje teveel mensen het eerder dan de ouders en dat is niet tof.

Dus het moet maar volgende week ergens! Ben benieuwd naar de reacties.
pi_70369039
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Is dat nou niet lastig op je werk?
*hartje laten horen*
En dan zelf gaan huilen! Ik zou het doen denk ik
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:52:01 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70369259
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, ik weet het maar gelukkig (klop .. klop..) heb ik me de afgelopen 5 jaar niet 1 dag ziek gemeld (op mijn miskraam na) dus ik hoop dat het me bespaard blijft.

Fijn Asy, dat de echo datum vast staat!
Misschien blijfthet je wel bespaard en anders schijt! Zeker als je je in 5 jaar nog niet ziek gemeld hebt...
ik was 'vroeger' ook nooit ziek, maar sinds ik mijn huidige baan heb lijk ik alle virussen wel op te pikken en ben ik gemiddeld 3x per jaar ziek (waarbij het record dan afgelopen keer)

Ja, ik neem aan dat ik dan al een hartje zie kloppen toch? (ben dan 9w4d)

Poppedein, ik moest van de week bijna huilen aan de telefoon toen ik de kraamzorg aan het regelen was. En die mevrouw reageerde ook nog eens heel lief waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd...
Heb jij trouwens al de uitslag van dat Parvogebeuren?
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:00:23 #151
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70369535
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Inwendig zeker wel. Uitwendig kun je hem ook al horen, had mijn collega'tje vorige week met dezelfde termijn. Maar weet niet of dat altijd zo is.
pi_70370903
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef vingerverf het volgende:

Is dat nou niet lastig op je werk?
*hartje laten horen*
En dan zelf gaan huilen! Ik zou het doen denk ik
Nou Ik maak zelf ook de termijnecho's en als je dan gewoon een leuke klik met mensen hebt, of je ziet hoeveel spanning er van ze afvalt of hoe gelukkig en blij ze zijn, dan zit ik ook regelmatig met natte oogjes hoor! Ik kan me gelukkig redelijk inhouden, maar toevallig was er vorige week nog een vrouw die het opviel en dr wat van zei.. "nou ja zeg, boehoehoe, nou moet ik door jouw reactie huilen" en manlief lekker droog "hoe kom ik ineens in dit kleine kamertje verzeild met 2 hormoonbommetjes?" Dat zij gewoon de momenten die mijn werk heel mooi maken, maar dat is op zich altijd wel, of ik nou bezeten ben door hormonen of niet want opzich heb ik helemaal niet zo'n last van die beestjes!
quote:

Poppedein, ik moest van de week bijna huilen aan de telefoon toen ik de kraamzorg aan het regelen was. En die mevrouw reageerde ook nog eens heel lief waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd...
Heb jij trouwens al de uitslag van dat Parvogebeuren?
Hahaha, heerlijk he, maar logisch toch ook... dat soort dingen maken alles gewoon zo "echt". dan moet je gewoon een kraamverzorgster regelen, dat zijn van die mensen die bij je thuis komen als er net een baby geboren is... een baby! In jouw huis! Jouw baby! wow! Fijn ook dat de datum staat, lekker weer een mijlpaaltje om naar toe te leven! Bij 9+4 hoor je zeker een hartje te zien!

en nee... van t parvogebeuren nog geen uitslag.. verwacht ik eind volgende week. Ik maak me dr niet meer zo druk om, doe ik wel als t nodig blijkt. Vervelend dat ze jouw alsnog willen testen op Qkoorts, maar aan de andere kant, dan weet je ook zeker dat t óf gewoon echt niets geweest is, óf ze kunnen hopelijk wat met die informatie!
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:58:29 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70371380
Wat een temperatuur zeg! Het is wel even anders dan hartje winter toen ik zwanger was van Sasha.

Ik zit nu heel ongegeneerd (met de luxaflex dicht) In mijn onderbroek en shirtje op de bank. Kussen onder mijn benen en pootjes op tafel. Heeeeeeeeeeeeeerlijk!
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:01:10 #154
94046 PM-girl
pi_70371452
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een temperatuur zeg! Het is wel even anders dan hartje winter toen ik zwanger was van Sasha.

Ik zit nu heel ongegeneerd (met de luxaflex dicht) In mijn onderbroek en shirtje op de bank. Kussen onder mijn benen en pootjes op tafel. Heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Haha, dat deed ik ook toen! De hele dag!
Heerlijk toch!
*
pi_70371557
quote:

zo zat ik ook hoor
zwanger zijn met dit weer is niet fijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:23:06 #156
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70372208
quote:

In de zomer van 2006 was het echt zoooooo heet dat alle airco's overal uitverkocht waren. Hoogzwanger de héle stad afgesjouwd! Bij thuiskomst ben ik linea recta met een dubbellikker in de douchebak gaan zitten en heb een kwartier lang de koude douche op mijn allessie gezet. Mén, dat scheelde een haartje of ik was ontploft, denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:25:08 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70372272
Ik zit hier overigens ook te vechten tegen de slaap. Die 5.30 van Sasha vanmorgen was echt te vroeg, en een half uurtje op de bank vanmiddag heeft dat niet geneutraliseerd.
Ik denk dat ik zo maar ga liggen gewoon, met boek.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 25-06-2009 21:30:51 ]
pi_70373145
Hier ook mooooooooeeeeeeeeeeeeeee.....
Veel opmerkingen over mijn buik weer gehad vandaag, wat wel weer grappig is, men vraagt niet meer hoe ver ik nu ben. maar hoe lang ik nog moet! Whahaaaa volgens mij groei ik hard.
En dat terwijl de weegschaal -1 kilo aangaf gister.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70373322
quote:

Wij hadden met 7 weken en 5 dagen via uitwendige echo een mooi beeld en goed hoorbare hartslag

Mijn vrouwtje heeft het nu wel heel erg te pakken hoor elk luchtje ruikt ze van kilometers ver en word direct beroert er van
pi_70373374
Leuk he Karin, het aftellen is begonnen!

Co_oL, sterkte voor je vrouw! (en voor jou met verzorgen van je misselijke lief!)

BE, lekker doen joh, boekje, lakentje, wat te drinken! Klinkt goed
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:00:25 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70373612
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Wij hadden met 7 weken en 5 dagen via uitwendige echo een mooi beeld en goed hoorbare hartslag

Mijn vrouwtje heeft het nu wel heel erg te pakken hoor elk luchtje ruikt ze van kilometers ver en word direct beroert er van
en ik had met 10 weken met een uitwendige echo geen goed beeld... (inwendig gelukkig wel)
baarmoeder erg laag of naar achter gekanteld ofzo....
met 12 weken ging dat stukken beter
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70374579
Even 2 korte vraagjes aan alle medezwangeren hier...

Weet iemand een fruitsoort met veel ijzer erin? En kan je ook gewone stroop eten ipv appelstroop voor de ijzerwaardes? (Ze verkopen hier geen appelstroop...sukkels...)
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:28:25 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70374987
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
Even 2 korte vraagjes aan alle medezwangeren hier...

Weet iemand een fruitsoort met veel ijzer erin? En kan je ook gewone stroop eten ipv appelstroop voor de ijzerwaardes? (Ze verkopen hier geen appelstroop...sukkels...)
Fruit is niks waard als ijzerbron, er zit veel te weinig in. Gedroogde pruimen zijn geloof ik wel iets ijzerrijker, maar ook niet echt.

Stroop is sowieso wel ijzerrijk, maar er zit aan de andere kant ook weer heel veel suiker in. Is Floradix geen optie?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:44:28 #165
190853 RockabeIIa
pi_70375475
Ik voelde me vanmiddag net zo beroerd als in de zomer van 2006
Wie o wie heeft dit toch bedacht!

Vingerverf, komt helemaal goed met die reacties joh!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:47:31 #166
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70375601
Pfff, sorry sorry sorry, maar bijlezen lukt even niet, ik zie scheel van vermoeidheid (en het feit dat mijn opticien net mijn bril anders heeft afgesteld zodat ik nu geen rare randjes meer om dingen heenzie als ik vanuit mijn ooghoeken naar iets kijk) dus ik ga zo lekker slapen

Wilde alleen nog ff tegen Huup zeggen (was ik gisteren vergeten) dat ik het lief vind dat je nog ff voor me hebt neergezet dat de Piranha echt niet meer mag. Mocht je nog wel in de droomvlucht? Hoop dat je voeten snel beter gaan

Ohja, en misschien nog interessante info voor de hema-fans onder ons: ik was er vanavond voor nieuwe BH's (joechhei, ik ben echt geschrokken van mijn cupmaat, D past nog maar net.. Moet ik nu toch aan van de lelijke meegroei-BH's? Die hebben helemaal geen beugel! Zou dat wel fijn zijn?) en ze hebben de mama-collectie uitgebreid. Er stond een foldertje waarin stond dat je die nieuwe kleertjes (een heel leuk, simpel jurkje o.a. , en een mooie geplooide top ook, en een broek met wijde pijpen en de shirts die ze al hebben in nieuwe kleuren) op hema.nl kunt bestellen staat er denk ik een beetje te vroeg want daar staat het nog niet op, maar binnenkort dus nieuwe/uitgebreidere collectie!
[/reclame-modus]

*Rent snel naar bed voordat er morgen gewerkt moet worden met afdrukken van toetsen in wang*
3!
pi_70376435
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Fruit is niks waard als ijzerbron, er zit veel te weinig in. Gedroogde pruimen zijn geloof ik wel iets ijzerrijker, maar ook niet echt.

Stroop is sowieso wel ijzerrijk, maar er zit aan de andere kant ook weer heel veel suiker in. Is Floradix geen optie?
Floradix is hier onwijs duur...ik heb wel tabletten, maar de vk raadde me aan om andere bronnen te zoeken, ivm lastige stoelgang. Dus hoopte ik op fruit, want dat eet ik sowieso vrij veel de laatste tijd!

Dank je voor de links Asy, ik ga ze even bekijken!
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:10:41 #168
190853 RockabeIIa
pi_70376589
rozijntjes dus
pi_70376661
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Floradix is hier onwijs duur...ik heb wel tabletten, maar de vk raadde me aan om andere bronnen te zoeken, ivm lastige stoelgang. Dus hoopte ik op fruit, want dat eet ik sowieso vrij veel de laatste tijd!

ah joh ik wil je best een pakketje sturen met zo'n tinnen doos appelstroop en twee pakjes floradix of iets dergelijks hoor. Of alleen floradix, ook goed. Als het echt zo duur is dan zal het wel opwegen tege de kosten van verzenden toch, of dat dan weer net niet?

Wel vervelend dat je er last van hebt en dat er niet echt makkellijk iets tegen te doen is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70376710
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Oef, en is versturen naar Duitsland duur? Ander is het natuurlijk het overwegen waard om het via familie of vrienden EDIT : of Huup te laten opsturen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70377029
Zo hoorde ik gister dat er ook Floradix-pillen zijn Ik slik de smerige drankjesvariant

Morgen komt onze hoekbank! Jippie heerlijk relaxen en liggen samen met Juup©

Lieve dames welterusten en veel sterkte morgen ivm het hete weer...30 graden heb ik gehoord
#geen
pi_70377142
Ja, Duchess, pillen idd, zei mijn vk vandaag ook. Relatief nieuw!

En thnx huupje! Maar mn moeder komt over 2 weekjes, dus die laat ik wel een voorraadje appelstroop meenemen iig! En tot die tijd maar ijzertabletten nemen ofzo...
Lotte!
Noah!
pi_70377205
Ik had vandaag voor het eerst een oedeembeen, maar aan één kant. Wat een rotgevoel
pi_70377208
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, Duchess, pillen idd, zei mijn vk vandaag ook. Relatief nieuw!

En thnx huupje! Maar mn moeder komt over 2 weekjes, dus die laat ik wel een voorraadje appelstroop meenemen iig! En tot die tijd maar ijzertabletten nemen ofzo...
dan zou ik haar ook wat floradixpillen mee laten nemen joh krijg je een stuk minder verstopping van
gewoon bij Kruidvat enzo te koop dus ze halen moet geen probleem zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:28:19 #175
94046 PM-girl
pi_70377291
Die pillen zijn idd een stuk minder erg als het drankje, kan ik me herinneren, maar lekker is anders!
*
pi_70377423
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef McLaura het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst een oedeembeen, maar aan één kant. Wat een rotgevoel
Was dat dan?

En huup: gewoon kruitvat? Zie je, hier moet het via de apotheek..miss dat het daarom zoveel duurder is?
Lotte!
Noah!
pi_70377495
Ja floradix kan je daar gewoon kopen inderdaad. in alle vormen en maten.
En ik weet dat de 2 andere drogisterijen hier op het wc het ook heeft.
pi_70377650
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Was dat dan?

En huup: gewoon kruitvat? Zie je, hier moet het via de apotheek..miss dat het daarom zoveel duurder is?
oedeem = vocht

euh ja ik dacht kruidvat, ik heb het hier bij kruidvat zien staan in elk geval. Nu ik eraan terugdenk heb ik mijn doosje bij Etos gehaald. Maar gewoon bij de drogist dus.
Als ik me goed herinner kostte het iets van 9 euro nog wat? Ff terug zoeken hoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70377753
vandaag eeste echo gezien
ben me eigen account kwijt
pi_70377807
Leuk kloon mooi?

Linda hier vind ik deze prijzen, http://www.drogisterij.net/Floradix er staat mij iets bij van 9 euro maar ik kan me dus ook vergissen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70377808
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oedeem = vocht

euh ja ik dacht kruidvat, ik heb het hier bij kruidvat zien staan in elk geval. Nu ik eraan terugdenk heb ik mijn doosje bij Etos gehaald. Maar gewoon bij de drogist dus.
Als ik me goed herinner kostte het iets van 9 euro nog wat? Ff terug zoeken hoor.
En hoelang doe je daar dan mee? Want 84 tabletten voor 12¤ vink nog wel ok...daar kan ik de rest van de zwangerschap mee doen. (als 1 per dag tenminste genoeg is..)
Lotte!
Noah!
pi_70377865
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En hoelang doe je daar dan mee?
eh met de pillen... zitten 84 pillen in, 3 maal daags, dus 28 dagen, een maandje dus.
Drankje weet ik niet die gebruik k niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70377953
Dan kan ik het beter bij mn eigen tabletten en een broodje appelstroop houden...3x per dag...pfft...ik vergeet die ene zelfs al, als me niet helpt herinneren
Lotte!
Noah!
pi_70378155
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Linda2205 het volgende:
Dan kan ik het beter bij mn eigen tabletten en een broodje appelstroop houden...3x per dag...pfft...ik vergeet die ene zelfs al, als me niet helpt herinneren
haha ik ook hoor
maar ik word hier ook gevoerd door lief, die staat 's morgens met mn vitamientjes en floradix en die vochtdingen klaar

ik moet wel zeggen dat het me wel wat waard is om maar geen staalpillen te hoeven slikken. Moeizame stoelgang enzo lijkt me nmlk echt rampzalig dus daar zit ik niet om te springen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70378284
naja, dat heb ik sowieso al door spastische darmen, maar door die bloeding laatst, zei de vk dat het beter was om zo min mogelijk druk uit te oefenen...maar ik eet al kommetjes volkoren muesli met vruchtjes en kiwi's enzo...ze had het wel nog over een smaakloos poedertje dat ik door de muesli kon doen...weet ff niet meer hoe het heet. Dus dat kan ik dan ook nog wel proberen!
Lotte!
Noah!
pi_70378544
ik oefen nooit druk uit, ik ga altijd gewoon een uur zitten boekje dr bij enzo haha

nee maar serieus, als je al gevoelige darmen hebt dan is dat wel verstandig ja. Maar echte staalpillen zijn best een aanslag op je darmen eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70378615
ik wacht altijd net zo lang tot ik echtechtecht moet...wat kan betekenen dat ik rustig anderhalve week niet ga... Dus alles wat daar geen 2 of 3 weken van maakt is al top
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:03:23 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70378749
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef Linda2205 het volgende:
ik wacht altijd net zo lang tot ik echtechtecht moet...wat kan betekenen dat ik rustig anderhalve week niet ga... Dus alles wat daar geen 2 of 3 weken van maakt is al top
ohw maar das toch juist niet goed? als je lang wacht wordt t juist allemaal harder enzo en gaat t moeizamer dacht ik. Nouja, zolang je er zelf niet al teveel last van hebt zal het wel loslopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70378780
Anderhalve week Halleluja
pi_70380268
Mja, i know, i know...slecht! Maar das dus het kloterige van spastische darmen. Een maand lang ga je miss 4x en dan ga je in een week 4x en dan weer een hele tijd niet enzo...

tenzij je niet koppig bent en medicijnen neemt en zemelen enzo als ontbijt eet, maarja...
Lotte!
Noah!
pi_70381982
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Incantrix het volgende: Moet ik nu toch aan van de lelijke meegroei-BH's? Die hebben helemaal geen beugel!
Niet bij hema te koop, maar van Anita heb je meegroeibeha's met beugel, lekker stevig en er zijn ook met een leuk bloemetje zag ik online. Maar ik vermoed dat ze ook wat duurder zijn dan die hema dingen.
Fake it till you make it...
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 06:52:01 #192
5428 crew  miss_sly
pi_70384496
Linda, ook belangrijk voor de opname van ijzer is dat je bijvoorbeeld geen glas melk drinkt bij je eten. Dat maakt de opname van ijzer in je bloed moeilijker, dus dan kun je wel de juiste voedingsmiddelen eten, maar heb je er weinig aan. Melk dus als apart tussendoortje, en nergens bij.

Ow ja, toevoeging: en juist wel jus d'orange bij je eten en groenten met vitamine C eten, want dat bevordert de opname van ijzer dan weer.

[ Bericht 20% gewijzigd door miss_sly op 26-06-2009 07:35:21 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70384794
3x per dag ijzertabletten.... Ik heb mijn vitamine met foliumzuur al tegen mijn tandenborstel aanstaan omdat ik hem anders vergeet

Linda anderhalve week Ik zou ontploffen!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:52:56 #194
100412 mefke79
komt goed!
pi_70384833
Goedemorgen dames...nou mocht ik uitslapen, ben ik al weer wakker! Ach ja, moet spullen inpakken voor ons weekendje zee, dus dat doe ik dan maar als het nog niet te warm is.
Gisteravond ook echte vochtpootjes hier en voor het eerst ook boven mijn enkel. Geen fijn gevoel, maar gelukkig trekt het nog goed bij na een nachtje. Hier gaat de stoelgang gelukkig beter dan in het begin, al begint onze Driekus nu ook af en toe letterlijk dwars te liggen. Ach ja, zolang ik er geen anderhalve week van maak. Tjemig Linda, vraag je huisarts of vk om zo'n poedertje! Echt, dat werkt als een trein, ik gebruik het zelf niet, maar in mijn omgeving wel een aantal mensen die inderdaad een spatische darm hebben.
Ik had het trouwens eens even aan mijn moeder gevraagd en ik blijk zelf vroeger ook zo'n uk te zijn geweest die op heel gemene plekjes stampte. En geen idee of het er mee te maken heeft, maar ook mijn moeder had een naar achter gekantelde baarmoeder, misschien kan ie daardoor ook beter schoppen op een bepaald plekje?

Nou dames, ik ga even ontbijten en wat spullen inpakken...beetje wakker worden. Succes aan iedereen die vandaag wel moet werken!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:55:07 #195
95408 Incantrix
pi_70384851
Goodmorning! Oh man, wat ben ik blij dat ik maar een halve dag hoef, en ik heb nu het gevoel dat zelfs dat te veel is gevraagd.. Laat staan vanmiddag in de hitte nog naar Limburg rijden.. Bwuh.. Maar ik heb wel superduper veel zin in ons weekendje weg! Kweenie of ik er vanmiddag nog ff ben, anders iedereen een súperfijn weekend Ohja, vanmiddag als het goed is nog wel even een buikenfoto

Poppedein, lekker huilen als het moet hoor, ik heb het ook.. Ik heb telkens al moeite wanneer er op mijn werk weer een bericht komt over onze collega (van de leeftijd van mijn schoonzus) met borstkanker, laat stáán nu.. Nou, het maakt me niet uit, ik ga lekker zitten janken hoor, kan mij het schelen.. voor jou!

Kloon, dat klinkt leuk Ik blijf dat wat vinden, die echo's? Was alles goed? Hartje gehoord? Ennuhm, kun je een foto laten zien?

Nijna! Dankdankdank, da's een fijne tip! Zit nu al op DD, dat lijkt me echt zó niet fijn met zonder beugel Ik ga meteen kijken vanmiddag (als ik nog tijd heb), wat extra betalen vind ik niet zo erg en als ze ook nog léuke hebben..
3!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:56:12 #196
95408 Incantrix
pi_70384860
Dát zijn veel smileys zeg..
3!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:58:35 #197
100412 mefke79
komt goed!
pi_70384884
Oja, die Anitabh's. Ik heb het welgeteld een week of 8 uitgehouden met de hemagevallen in een maatje groter en toen ging het niet meer, nou is mijn cupmaat niet eens zo groot, maar de omvang dus wel. Daarna op aanraden van hier op zoek gegaan naar een anita en jaja, zelfs 2 bh's zonder beugel gescoord. Zitten erg lekker moet ik zeggen, je mist de beugel niet. En daarna heb ik dus nog een voedingsbh van Anita gekocht, die zit ook prima. Ik bedenk me net...1 voedingsbh is natuurlijk weer een beetje weinig, dus ik denk dat ik die nog maar eens eentje moet gaan scoren...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:04:49 #198
100412 mefke79
komt goed!
pi_70384929
Incantrix, tipje: die bh's van anita zijn ook online te krijgen, prijs maakte niet eens zoveel uit dus ik zou effe in een winkel gaan kijken en ze laten aanmeten, van mijn maat klopte ook echt niets meer. Oja, en ze hebben ze dus niet overal, maar ze kunnen ze vaak wel bij Anita bestellen! Succes ermee!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:35:43 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70385250
Goodmorning

hier ook mn bed uitgedreven, bah. Geen lekkere start van de dag. En stiekem baal ik een beetje van t weer. Heel onredelijk eigenlijk maar ik heb het nu al zo warm en benauwd en mn voetjes doen nu wel een beetje zeer. Muh

Over bh's, voorlopig heb ik godzijdank de mazzel dat ik het nog af kan met een cupmaat groter, dus ik heb 3 extra bh's gehaald. (van die 5 euro gevallen van Primark ) Ik draag altijd bh's met beugel en ook van die voorgevormde, omdat ik dat mooier vindt staan. Dus ik werd dan ook niet zo blij van het aanbod voedings of meegroeimodellen
Heb er inmiddels wel 2 gekocht, meegroeivoedingsgevallen bij de Hema, zonder beugels of wat dan ook. Moest volgens de kraamuitzetlijst.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70385360
Jemig wat een nacht, wat je zegt huup, het bed uitgedreven.

Ik heb 1 voedingsbh gekocht, mijn borsten zijn nog niet zo heel erg gegroeid dus ik ben bang dat als ik er nu meer koop ze straks met borstvoeding niet meer passen.
Huup ik heb bij de v&d een voorgevormde voedingsbh gekocht zonder beugel! Ik vind dat ook altijd net iets mooier dan een niet voorgevormde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')