Inwendig zeker wel. Uitwendig kun je hem ook al horen, had mijn collega'tje vorige week met dezelfde termijn. Maar weet niet of dat altijd zo is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ik dan al een hartje zie kloppen toch? (ben dan 9w4d)
Nouquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef vingerverf het volgende:
Is dat nou niet lastig op je werk?
*hartje laten horen*
En dan zelf gaan huilen! Ik zou het doen denk ik
Hahaha, heerlijk he, maar logisch toch ook... dat soort dingen maken alles gewoon zo "echt". dan moet je gewoon een kraamverzorgster regelen, dat zijn van die mensen die bij je thuis komen als er net een baby geboren is... een baby! In jouw huis! Jouw baby! wow!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Poppedein, ik moest van de week bijna huilen aan de telefoon toen ik de kraamzorg aan het regelen was. En die mevrouw reageerde ook nog eens heel lief waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd...
Heb jij trouwens al de uitslag van dat Parvogebeuren?
Haha, dat deed ik ook toen! De hele dag!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een temperatuur zeg! Het is wel even anders dan hartje winter toen ik zwanger was van Sasha.
Ik zit nu heel ongegeneerd (met de luxaflex dicht) In mijn onderbroek en shirtje op de bank. Kussen onder mijn benen en pootjes op tafel. Heeeeeeeeeeeeeerlijk!![]()
zo zat ik ook hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een temperatuur zeg! Het is wel even anders dan hartje winter toen ik zwanger was van Sasha.
Ik zit nu heel ongegeneerd (met de luxaflex dicht) In mijn onderbroek en shirtje op de bank. Kussen onder mijn benen en pootjes op tafel. Heeeeeeeeeeeeeerlijk!![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hadden met 7 weken en 5 dagen via uitwendige echo een mooi beeld en goed hoorbare hartslagquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ja, ik neem aan dat ik dan al een hartje zie kloppen toch? (ben dan 9w4d)
en ik had met 10 weken met een uitwendige echo geen goed beeld...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Wij hadden met 7 weken en 5 dagen via uitwendige echo een mooi beeld en goed hoorbare hartslag![]()
Mijn vrouwtje heeft het nu wel heel erg te pakken hoorelk luchtje ruikt ze van kilometers ver en word direct beroert er van
Er zit veel ijzer in vlees, volkorenproducten, groene groente, aardappelen en appelstroop. Ook gedroogd fruit (abrikozen, rozijnen) bevat veel ijzer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
Even 2 korte vraagjes aan alle medezwangeren hier...
Weet iemand een fruitsoort met veel ijzer erin? En kan je ook gewone stroop eten ipv appelstroop voor de ijzerwaardes? (Ze verkopen hier geen appelstroop...sukkels...)
Fruit is niks waard als ijzerbron, er zit veel te weinig in. Gedroogde pruimen zijn geloof ik wel iets ijzerrijker, maar ook niet echt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
Even 2 korte vraagjes aan alle medezwangeren hier...
Weet iemand een fruitsoort met veel ijzer erin? En kan je ook gewone stroop eten ipv appelstroop voor de ijzerwaardes? (Ze verkopen hier geen appelstroop...sukkels...)
Floradix is hier onwijs duur...ik heb wel tabletten, maar de vk raadde me aan om andere bronnen te zoeken, ivm lastige stoelgang. Dus hoopte ik op fruit, want dat eet ik sowieso vrij veel de laatste tijd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Fruit is niks waard als ijzerbron, er zit veel te weinig in. Gedroogde pruimen zijn geloof ik wel iets ijzerrijker, maar ook niet echt.
Stroop is sowieso wel ijzerrijk, maar er zit aan de andere kant ook weer heel veel suiker in. Is Floradix geen optie?
ah joh ik wil je best een pakketje sturen met zo'n tinnen doos appelstroop en twee pakjes floradix of iets dergelijks hoor. Of alleen floradix, ook goed. Als het echt zo duur is dan zal het wel opwegen tege de kosten van verzenden toch, of dat dan weer net niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Floradix is hier onwijs duur...ik heb wel tabletten, maar de vk raadde me aan om andere bronnen te zoeken, ivm lastige stoelgang. Dus hoopte ik op fruit, want dat eet ik sowieso vrij veel de laatste tijd!
Dank je voor de links Asy, ik ga ze even bekijken!
Oef, en is versturen naar Duitsland duur? Ander is het natuurlijk het overwegen waard om het via familie of vrienden EDIT : of Huup te laten opsturen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Floradix is hier onwijs duur...ik heb wel tabletten, maar de vk raadde me aan om andere bronnen te zoeken, ivm lastige stoelgang. Dus hoopte ik op fruit, want dat eet ik sowieso vrij veel de laatste tijd!
Dank je voor de links Asy, ik ga ze even bekijken!
dan zou ik haar ook wat floradixpillen mee laten nemen johquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, Duchess, pillen idd, zei mijn vk vandaag ook. Relatief nieuw!
En thnx huupje! Maar mn moeder komt over 2 weekjes, dus die laat ik wel een voorraadje appelstroop meenemen iig! En tot die tijd maar ijzertabletten nemen ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |