abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:00:23 #151
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70369535
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja, ik neem aan dat ik dan al een hartje zie kloppen toch? (ben dan 9w4d)
Inwendig zeker wel. Uitwendig kun je hem ook al horen, had mijn collega'tje vorige week met dezelfde termijn. Maar weet niet of dat altijd zo is.
pi_70370903
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef vingerverf het volgende:

Is dat nou niet lastig op je werk?
*hartje laten horen*
En dan zelf gaan huilen! Ik zou het doen denk ik
Nou Ik maak zelf ook de termijnecho's en als je dan gewoon een leuke klik met mensen hebt, of je ziet hoeveel spanning er van ze afvalt of hoe gelukkig en blij ze zijn, dan zit ik ook regelmatig met natte oogjes hoor! Ik kan me gelukkig redelijk inhouden, maar toevallig was er vorige week nog een vrouw die het opviel en dr wat van zei.. "nou ja zeg, boehoehoe, nou moet ik door jouw reactie huilen" en manlief lekker droog "hoe kom ik ineens in dit kleine kamertje verzeild met 2 hormoonbommetjes?" Dat zij gewoon de momenten die mijn werk heel mooi maken, maar dat is op zich altijd wel, of ik nou bezeten ben door hormonen of niet want opzich heb ik helemaal niet zo'n last van die beestjes!
quote:

Poppedein, ik moest van de week bijna huilen aan de telefoon toen ik de kraamzorg aan het regelen was. En die mevrouw reageerde ook nog eens heel lief waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd...
Heb jij trouwens al de uitslag van dat Parvogebeuren?
Hahaha, heerlijk he, maar logisch toch ook... dat soort dingen maken alles gewoon zo "echt". dan moet je gewoon een kraamverzorgster regelen, dat zijn van die mensen die bij je thuis komen als er net een baby geboren is... een baby! In jouw huis! Jouw baby! wow! Fijn ook dat de datum staat, lekker weer een mijlpaaltje om naar toe te leven! Bij 9+4 hoor je zeker een hartje te zien!

en nee... van t parvogebeuren nog geen uitslag.. verwacht ik eind volgende week. Ik maak me dr niet meer zo druk om, doe ik wel als t nodig blijkt. Vervelend dat ze jouw alsnog willen testen op Qkoorts, maar aan de andere kant, dan weet je ook zeker dat t óf gewoon echt niets geweest is, óf ze kunnen hopelijk wat met die informatie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:58:29 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70371380
Wat een temperatuur zeg! Het is wel even anders dan hartje winter toen ik zwanger was van Sasha.

Ik zit nu heel ongegeneerd (met de luxaflex dicht) In mijn onderbroek en shirtje op de bank. Kussen onder mijn benen en pootjes op tafel. Heeeeeeeeeeeeeerlijk!
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:01:10 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70371452
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een temperatuur zeg! Het is wel even anders dan hartje winter toen ik zwanger was van Sasha.

Ik zit nu heel ongegeneerd (met de luxaflex dicht) In mijn onderbroek en shirtje op de bank. Kussen onder mijn benen en pootjes op tafel. Heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Haha, dat deed ik ook toen! De hele dag!
Heerlijk toch!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_70371557
quote:

zo zat ik ook hoor
zwanger zijn met dit weer is niet fijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:23:06 #156
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70372208
quote:

In de zomer van 2006 was het echt zoooooo heet dat alle airco's overal uitverkocht waren. Hoogzwanger de héle stad afgesjouwd! Bij thuiskomst ben ik linea recta met een dubbellikker in de douchebak gaan zitten en heb een kwartier lang de koude douche op mijn allessie gezet. Mén, dat scheelde een haartje of ik was ontploft, denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:25:08 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70372272
Ik zit hier overigens ook te vechten tegen de slaap. Die 5.30 van Sasha vanmorgen was echt te vroeg, en een half uurtje op de bank vanmiddag heeft dat niet geneutraliseerd.
Ik denk dat ik zo maar ga liggen gewoon, met boek.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 25-06-2009 21:30:51 ]
pi_70373145
Hier ook mooooooooeeeeeeeeeeeeeee.....
Veel opmerkingen over mijn buik weer gehad vandaag, wat wel weer grappig is, men vraagt niet meer hoe ver ik nu ben. maar hoe lang ik nog moet! Whahaaaa volgens mij groei ik hard.
En dat terwijl de weegschaal -1 kilo aangaf gister.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70373322
quote:

Ja, ik neem aan dat ik dan al een hartje zie kloppen toch? (ben dan 9w4d)

Wij hadden met 7 weken en 5 dagen via uitwendige echo een mooi beeld en goed hoorbare hartslag

Mijn vrouwtje heeft het nu wel heel erg te pakken hoor elk luchtje ruikt ze van kilometers ver en word direct beroert er van
pi_70373374
Leuk he Karin, het aftellen is begonnen!

Co_oL, sterkte voor je vrouw! (en voor jou met verzorgen van je misselijke lief!)

BE, lekker doen joh, boekje, lakentje, wat te drinken! Klinkt goed
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:00:25 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70373612
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Wij hadden met 7 weken en 5 dagen via uitwendige echo een mooi beeld en goed hoorbare hartslag

Mijn vrouwtje heeft het nu wel heel erg te pakken hoor elk luchtje ruikt ze van kilometers ver en word direct beroert er van
en ik had met 10 weken met een uitwendige echo geen goed beeld... (inwendig gelukkig wel)
baarmoeder erg laag of naar achter gekanteld ofzo....
met 12 weken ging dat stukken beter
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70374579
Even 2 korte vraagjes aan alle medezwangeren hier...

Weet iemand een fruitsoort met veel ijzer erin? En kan je ook gewone stroop eten ipv appelstroop voor de ijzerwaardes? (Ze verkopen hier geen appelstroop...sukkels...)
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:28:25 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70374987
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
Even 2 korte vraagjes aan alle medezwangeren hier...

Weet iemand een fruitsoort met veel ijzer erin? En kan je ook gewone stroop eten ipv appelstroop voor de ijzerwaardes? (Ze verkopen hier geen appelstroop...sukkels...)
Fruit is niks waard als ijzerbron, er zit veel te weinig in. Gedroogde pruimen zijn geloof ik wel iets ijzerrijker, maar ook niet echt.

Stroop is sowieso wel ijzerrijk, maar er zit aan de andere kant ook weer heel veel suiker in. Is Floradix geen optie?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:44:28 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70375475
Ik voelde me vanmiddag net zo beroerd als in de zomer van 2006
Wie o wie heeft dit toch bedacht!

Vingerverf, komt helemaal goed met die reacties joh!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:47:31 #166
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70375601
Pfff, sorry sorry sorry, maar bijlezen lukt even niet, ik zie scheel van vermoeidheid (en het feit dat mijn opticien net mijn bril anders heeft afgesteld zodat ik nu geen rare randjes meer om dingen heenzie als ik vanuit mijn ooghoeken naar iets kijk) dus ik ga zo lekker slapen

Wilde alleen nog ff tegen Huup zeggen (was ik gisteren vergeten) dat ik het lief vind dat je nog ff voor me hebt neergezet dat de Piranha echt niet meer mag. Mocht je nog wel in de droomvlucht? Hoop dat je voeten snel beter gaan

Ohja, en misschien nog interessante info voor de hema-fans onder ons: ik was er vanavond voor nieuwe BH's (joechhei, ik ben echt geschrokken van mijn cupmaat, D past nog maar net.. Moet ik nu toch aan van de lelijke meegroei-BH's? Die hebben helemaal geen beugel! Zou dat wel fijn zijn?) en ze hebben de mama-collectie uitgebreid. Er stond een foldertje waarin stond dat je die nieuwe kleertjes (een heel leuk, simpel jurkje o.a. , en een mooie geplooide top ook, en een broek met wijde pijpen en de shirts die ze al hebben in nieuwe kleuren) op hema.nl kunt bestellen staat er denk ik een beetje te vroeg want daar staat het nog niet op, maar binnenkort dus nieuwe/uitgebreidere collectie!
[/reclame-modus]

*Rent snel naar bed voordat er morgen gewerkt moet worden met afdrukken van toetsen in wang*
3!
pi_70376435
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Fruit is niks waard als ijzerbron, er zit veel te weinig in. Gedroogde pruimen zijn geloof ik wel iets ijzerrijker, maar ook niet echt.

Stroop is sowieso wel ijzerrijk, maar er zit aan de andere kant ook weer heel veel suiker in. Is Floradix geen optie?
Floradix is hier onwijs duur...ik heb wel tabletten, maar de vk raadde me aan om andere bronnen te zoeken, ivm lastige stoelgang. Dus hoopte ik op fruit, want dat eet ik sowieso vrij veel de laatste tijd!

Dank je voor de links Asy, ik ga ze even bekijken!
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:10:41 #168
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70376589
rozijntjes dus
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70376661
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Floradix is hier onwijs duur...ik heb wel tabletten, maar de vk raadde me aan om andere bronnen te zoeken, ivm lastige stoelgang. Dus hoopte ik op fruit, want dat eet ik sowieso vrij veel de laatste tijd!

ah joh ik wil je best een pakketje sturen met zo'n tinnen doos appelstroop en twee pakjes floradix of iets dergelijks hoor. Of alleen floradix, ook goed. Als het echt zo duur is dan zal het wel opwegen tege de kosten van verzenden toch, of dat dan weer net niet?

Wel vervelend dat je er last van hebt en dat er niet echt makkellijk iets tegen te doen is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70376710
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Oef, en is versturen naar Duitsland duur? Ander is het natuurlijk het overwegen waard om het via familie of vrienden EDIT : of Huup te laten opsturen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70377029
Zo hoorde ik gister dat er ook Floradix-pillen zijn Ik slik de smerige drankjesvariant

Morgen komt onze hoekbank! Jippie heerlijk relaxen en liggen samen met Juup©

Lieve dames welterusten en veel sterkte morgen ivm het hete weer...30 graden heb ik gehoord
#geen
pi_70377142
Ja, Duchess, pillen idd, zei mijn vk vandaag ook. Relatief nieuw!

En thnx huupje! Maar mn moeder komt over 2 weekjes, dus die laat ik wel een voorraadje appelstroop meenemen iig! En tot die tijd maar ijzertabletten nemen ofzo...
Lotte!
Noah!
pi_70377205
Ik had vandaag voor het eerst een oedeembeen, maar aan één kant. Wat een rotgevoel
pi_70377208
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, Duchess, pillen idd, zei mijn vk vandaag ook. Relatief nieuw!

En thnx huupje! Maar mn moeder komt over 2 weekjes, dus die laat ik wel een voorraadje appelstroop meenemen iig! En tot die tijd maar ijzertabletten nemen ofzo...
dan zou ik haar ook wat floradixpillen mee laten nemen joh krijg je een stuk minder verstopping van
gewoon bij Kruidvat enzo te koop dus ze halen moet geen probleem zijn
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:28:19 #175
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70377291
Die pillen zijn idd een stuk minder erg als het drankje, kan ik me herinneren, maar lekker is anders!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')