Hihi Davinia, good point! Zo had ik m nog niet bekeken. Maar ze klaagde vanochtend al wel weer over pijnlijke pootjes he, arm Huupsje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
...
huup vannacht het bed uitgezweet!vochtafdrijving is goed!
wel goor, maar ach
...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb vanmorgen een kloppend hartje gezien en gehoord op de echo. Wat een heerlijk geluidje weer! Verder behalve vermoeidheid nog steeds geen 'klachten'' gelukkig.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb vanmorgen een kloppend hartje gezien en gehoord op de echo. Wat een heerlijk geluidje weer! Verder behalve vermoeidheid nog steeds geen 'klachten'' gelukkig.
Krijg weer een echo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ymme, ik denk het nog niet helaas.
Tenminste niet met de doptone. Of krijg je weer een echo?
Met de doptone kan het volgens mij vanaf een week of 12.
das nog best lang wachten...quote:
Wachten duurd altijd lang.quote:
Doe dat nou niet. Ben al zo emo-bomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja lastig, als je moet wachten, die onzekere eerste 3 maanden, waarin je ook nog niet de hele wereld inlicht...
Gedichtje voor jullie dan:
Er is een lachje om mijn mond
Ik neurie als ik fiets
Er zit een klein geheim in mij
de wereld weet van niets
een piep-piepklein geheim
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja lastig, als je moet wachten, die onzekere eerste 3 maanden, waarin je ook nog niet de hele wereld inlicht...
Ik neurie als ik fiets
de wereld weet van niets
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik
Dit heb ik ook...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Wachten duurd altijd lang.![]()
Heb jij ook niet, dat je het niet vind 'opschieten'.
Als je al die verhalen leest over mijlpalen, 12 weken zwanger etc.
Dat heb ik heel erg. Met mijn maar bijna 7weken.
Dank je welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik neurie als ik fiets
de wereld weet van niets
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik
Dat gaat wel lukken, wij hadden met 7 weken en 5 dagen een duidelijk hartje gehoordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef ymme het volgende:
Afgelopen woensdag 't hartje zien kloppen met 6 w 2d.
Over 2 weken weer naar vk, met 8w en 3d.
Zou er dan al iets te horen zijn?
ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef MeNicole het volgende:Misschien een domme vraag maar in het kraampakket zit een los blauw matje. Waar is die voor? Aangezien er ook een pakket met groene matjes bij zit!! Welke gebruiken ze waarvoor ook alweer?
Maar van de blauwe heb je er maar 1. Die is iets dikker dan de groene. Formaat is hetzelfde. Heb nu de blauwe maar op het kraambed gelegd en een groene op je gewone bed voor het geval dat mijn vliezen 's nachts breken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....
maar dat weet ik dus niet zeker, met zo'n kraampakket...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, hangt af van je buikspieren...
kijk maar nar BJ, daar zie je nog best weinig, afgetraind buikje en al, terwijl ik al echt wel rond begin te worden.
tis ook wel mn tweede is, dus al opgerekt geweest en geen super getrainde buikspieren en zo...
Ik ben niet gespierd en een beetje (te) dik, en bij mij was het duidelijk met 21w, maar niet voor iedereenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje.
Waar begint de buik meestal te groeien na een aantal weken?
Onder de navel, maar dan echt bij je blaas (echte onderbuik) of iets daarboven zeg maar.
Hoe is het met de voetjes ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:
Helleu![]()
Vrouwtje Theelepel yay voor de mooie echo!!![]()
dramaquote:
Dat is helemaal geen egopost.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
egopost
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goedDe ctg kon niet mooier zei ze
Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik
![]()
/egopost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |