abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:39:50 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70396740
mocht het een schrale troost zijn Ymme en Asynur, ik ben nu 13 weken, maar ik voel ook nog niets hoor...
en mensen zien ook nog niets aan me.....

en ik dacht ook bij 6-7 weken dat het er geen einde aan kwam, maar toen was ik ook continu misselijk en was ik aan het aftellen totdat ik het kon gaan vertellen...en nu ben ik inmiddels dus 13 weken, dus het komt vanzelf wel hoor...

wel een dikke voor jullie..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70396834
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef ymme het volgende:
Afgelopen woensdag 't hartje zien kloppen met 6 w 2d.
Over 2 weken weer naar vk, met 8w en 3d.
Zou er dan al iets te horen zijn?
Dat gaat wel lukken, wij hadden met 7 weken en 5 dagen een duidelijk hartje gehoord zowel inwendig al uitwendig
pi_70396926
Misschien een domme vraag maar in het kraampakket zit een los blauw matje. Waar is die voor? Aangezien er ook een pakket met groene matjes bij zit!! Welke gebruiken ze waarvoor ook alweer?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:48:10 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70397058
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef MeNicole het volgende:
Misschien een domme vraag maar in het kraampakket zit een los blauw matje. Waar is die voor? Aangezien er ook een pakket met groene matjes bij zit!! Welke gebruiken ze waarvoor ook alweer?
ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....
maar dat weet ik dus niet zeker, met zo'n kraampakket...
pi_70397348
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....
maar dat weet ik dus niet zeker, met zo'n kraampakket...
Maar van de blauwe heb je er maar 1. Die is iets dikker dan de groene. Formaat is hetzelfde. Heb nu de blauwe maar op het kraambed gelegd en een groene op je gewone bed voor het geval dat mijn vliezen 's nachts breken.
Liefde
pi_70397677
Hihi Menicole lastig he, al die matjes en doekjes en zeiltjes enzo
Je bent alweer 39 weken joh zie ik net Jeetje!

Ik heb net een mooie nieuwe maxicosi gekocht We hadden er een gekregen van mijn schoonzus, maar in mijn hormonale toestand had ik besloten dat ik per se een nieuwe wilde. Hier stond eigenlijk een komma gevolgd door "omdat..." maar ik kon geen goede logische reden bedenken Het kwam neer op "ik vind 'm niet zo mooi" en "ik wil geen 2e hands autostoeltje ook al weet ik dat er niks mee gebeurd is".
Iemand nog een Maxicosi kopen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:17:23 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70397993
Leuk Innepin! Je eigen spulletjes kopen is toch wel het allerleukst hoor, vind ik. Ik snap je helemaal ook al kan ik het ook niet goed beschrijven.

Davinia, ik werk sowieso maar 2,5 dag. Dus ik mag al niet echt klagen. En van die 2,5 dag werk ik de hele dagen nu 2 uurtjes minder en de halve dag werk ik thuis.
Ik ben dus altijd op ma en vrij vrij. (Sorry Happy! )

Vrouwtje THeelepel, wat fijn joh!
pi_70398324
Innepin ik had dat ook hoor. We hadden nog best wel veel kleertjes van Mikael enzo. Maar toch moest ik steeds iets nieuws kopen. Gewoon omdat dit weer een nieuw kindjes is die ook wel nieuwe spullen mag. En er is toch niks leukers om iets voor je kleine te kopen!!
Liefde
pi_70398474
Even een vraagje.

Waar begint de buik meestal te groeien na een aantal weken?
Onder de navel, maar dan echt bij je blaas (echte onderbuik) of iets daarboven zeg maar.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:44:49 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70398921
ymme, hangt af van je buikspieren...
kijk maar nar BJ, daar zie je nog best weinig, afgetraind buikje en al, terwijl ik al echt wel rond begin te worden.
tis ook wel mn tweede is, dus al opgerekt geweest en geen super getrainde buikspieren en zo...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:48:47 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70399053
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, hangt af van je buikspieren...
kijk maar nar BJ, daar zie je nog best weinig, afgetraind buikje en al, terwijl ik al echt wel rond begin te worden.
tis ook wel mn tweede is, dus al opgerekt geweest en geen super getrainde buikspieren en zo...
ik heb geen afgetrainde buikspieren hoor en best veel los vel.. (ben namelijk de afgelopen 5 jaar 50 kg afgevallen...) ..
dus mijn babytje heeft al een mooi velletje om straks zijn huisje in te gaan bouwen.....
pi_70399112
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje.

Waar begint de buik meestal te groeien na een aantal weken?
Onder de navel, maar dan echt bij je blaas (echte onderbuik) of iets daarboven zeg maar.
Ik ben niet gespierd en een beetje (te) dik, en bij mij was het duidelijk met 21w, maar niet voor iedereen

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:03:19 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70399618
Helleu

Vrouwtje Theelepel yay voor de mooie echo!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70400563
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:
Helleu

Vrouwtje Theelepel yay voor de mooie echo!!
Hoe is het met de voetjes ?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:37:51 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70400700
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Hoe is het met de voetjes ?
drama haha
maar ze hangen in een badje dat haalt de druk er een beetje af geloof ik.

lief dat je t vraagt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70401723
Wij hebben dus maar even besloten het morgen te gaan zeggen.
Er word al verteld hier in het dorp dat ik zwanger ben, en ze gaan vrienden van ons opbellen, of dit echt zo is.
Er zijn echt maar een beperkt aantal die (5 personen, waarvan 2 stellen) die we het verteld hebben.
Dus de één of ander, heeft het gewoon door verteld.
Nu willen wij graag weten wie, maar ze zeggen allemaal 'wij niet' .
Kun je dan niet eens je eigen vrienden meer vertrouwen

Morgenmiddag vertellen we het aan schoonmoeder en zwager, en dat is het geen geheim meer.
Naja, maakt ook niet zo heel veel uit, gezien het feit dat we a. 7 weken zijn en b. de echo er super goed uitzag.

Of het kan natuurlijk ook zo zijn, dat iemand ons bij de VK naar binnen of buiten heeft zien lopen.

* wil er ook nog even aan toevoegen, dat wij in een heel klein dorpje wonen, waar iedereen vooral ons kent Wij zijn grote feestbeesten, eerder elke vrijdag avond in de kroeg te vinden, om het weekend in te luiden. Laatste keer dronk ik cola en gingen we eerder naar huis dan normaal. En ik rookte zo ineens niet meer. Ook weet iedereen ervan dat we bezig zijn zwanger te worden, vanwege onze eerdere miskraam.
Dus tja, zo heel makkelijk is het ook niet, om 't geheim te houden.

[ Bericht 24% gewijzigd door ymme op 26-06-2009 17:33:44 ]
pi_70402172
egopost

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goed De ctg kon niet mooier zei ze Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik

/egopost
pi_70402217
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
egopost

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goed De ctg kon niet mooier zei ze Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik

/egopost
Dat is helemaal geen egopost.
Je bent er trots op. En logisch.
Super dat alles goed is
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:34:52 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70402288
Ymme ik zou er vanuit gaan denk ik dat iemand jullie dan bij de vk heeft gezien ofzo. Dat klinkt het meest logisch. Hoe dan ook veel plezier met vertellen

Chan yay!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:36:17 #295
5428 crew  miss_sly
pi_70402314
Fijn dat alles goed is, Chan!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70402359
goedgekeurd, 120/60 en nu geen dalende hartslag op mn rug. ook niet meer gevraagd naar rugslapen... beetje vergeten ook
Fake it till you make it...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:43:14 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70402502
haha nouja fijn in elk geval dat je goedgekeurd bent Nijna en ook fijn dat de hartslag niet meer daalde

toch weer een kleine opluchting lijkt me.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:45:20 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70402557
ik ben heel ff de stad in geweest.. (en toen merkte ik wel dat het idd best warm is....)
heb bij de H&M 2 zwangerschaps-kortebroeken gekocht...
en bij onze hema hebben ze de nieuwe lijn wel al...
heb alleen ff een basisshirtje meegenomen om te kijken hoe die zitten..
(en omdat die toevallig net de kleur had die ik nog zocht voor onder mijn jurkje.)

ook dagboekpost

@Nijn, wat fijn dat alles goed was bij de VK

@Ymme, wat vervelend dat er in het dorp al over gesproken wordt.. zal idd dan ook maar snel je naasten inlichten voordat ze het via via te horen krijgen

@Chan, ook blij voor jouw goede nieuws!!!
pi_70402571
Sorry,jullie gaan zo snel dat ik niet alles heb bijgelezen hoor

Chan, wat fijn, heerlijk gevoel zeker!

Huup, die voetenfoto Het lijkt alleen maar erger te worden joh! Ik hoop zo voor je dat het toch nog wat gaat afnemen, voetenbadje klinkt lekker

Hier niks bijzonders, af en toe een gek pijntje in mn lies als ik snel van de bank wil opstaan, of bij het omdraaien in bed. En borsten die op ontploffen staan! De kat gebruikt ze als hoofdkussentje
of als springplank
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:46:27 #300
5428 crew  miss_sly
pi_70402577
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, Nijna!
Ik vergeet ook altijd nog wel een vraag die ik eigenlijk had willen stellen. Ach in geval vna nood kun je altijd nog bellen, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')