ooooh dat valt zat mee die prijs!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oh ja *Meld*![]()
Oh hier hebben ze niks gezegd over zonder beugel of voorgevormd. En deze was ook niet zo duur hoor, 14,95 geloof ik!
Hier hadden ze het er wek over dat ik veiligheidsspelden in huis moest hebben zodat ze bij stuwing ipv een bh met hydrofielluiers mijn borsten goed strak konden opbinden ofzoach ja het zal wel
Ik moet werken strakjes. Daar baal ik stiekem van want ik wil gewoon in mn onderbroek door het huis banjerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:59 schreef Ca.ra het volgende:
Ach Huupske, auw aan de pootjes...
Wel fijn dat je bloeddruk iig goed is, want de combo vocht en hoge bloeddruk schijnt spataderen te geven.
Lekker even in een koud voetenbadje en daarna weer met de voetjes omhoog?
Mijn mam is een beetje een kruidenvrouwtje, die had het over rozemarijn. Insmeren met olie waar je een paar drupjes etherische olie van rozemarijn in doet, of verse plukken, de blaadjes kneuzen en daar thee van trekken en als voetenbadje gebruiken (afgekoeld).
Ik heb nog geluk qua bh's. Doordat ik wad afgevallen waren mijn boobies geslonken van een krappe D naar een ruime C. Momenteel passen de D'tjes weer goed, en ik hoop dat ze verder niet te veel meer groeien. Maar ik vrees dat ik toch nog bh's bij zal moeten halen, iig voedingsbh's straks.
Incantrix, hopelijk kom je jr halve werkdag goed door en veel plezier in ons mooie limburg dit weekend.
Ik ga mezelf maar eens uit bed slepen, genieten van mijn lichte keuken.
wat fijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt zooo lekker geslapen!
Ik sliep om 22.15 en ben er 2 keer kort uit geweest om te plassen en ik werd om 6.45 wakker van Sasha.
Men wat voel je je dan een stuk beter zeg!
ik zal eens ff op die site kijken, bedankt voor jullie tips...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Nijna het volgende:
BJ, bij Anita hebben ze modellen die vanaf 70 gaan... (nee ik heb geen aandelen, maar heb me de vorige zwangerschap in die krengen van livera gepropt en ben zo blij dat ik nu eindelijk iets heb wat gewoon goed zit).
Nou precies, zit me hier op het werk ook te verbijtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:46 schreef vingerverf het volgende:
*burp* misselijk!
Weet je wat het nadeel is aan die misselijkheid? Je velt je beroerd, maar je moet wel gewoon door, want je omgeving weet het nog nietKunnen ze die misselijkheid niet gewoon wat later inlassen?
Jep. Koolhydratenlijstje enzo... elke twee uur iets eten, waarbij ontbijt lunch en diner zo'n 45g khd mogen bevatten en tussendoortjes 15. Zo voorkom je grote pieken en dalen. Verder overbodige suikers (suiker in de thee/koffie, koek, snoep, al het lekkers dat je maar kan bedenkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef miss_sly het volgende:
innepin, heb jij een dieet voor de zw.diabetes?
Er was iets niet goed gegaan met de afspraak met de dietiste, dus ik heb alleen de diabetesverpleegkundige gesproken en zo'n setje om 4 keer per dag te testen meegekregen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Jep. Koolhydratenlijstje enzo... elke twee uur iets eten, waarbij ontbijt lunch en diner zo'n 45g khd mogen bevatten en tussendoortjes 15. Zo voorkom je grote pieken en dalen. Verder overbodige suikers (suiker in de thee/koffie, koek, snoep, al het lekkers dat je maar kan bedenken) geschrapt. En het heeft best wel wat geholpen! Nog niet genoeg dus, maar ik heb goede hoop.
Hoef je niet naar de diëtiste? Als je wil, kan ik wel het lijstje inscannen voor je.
Wb beha's, ik kan iedereen met grote borsten aanraden toch echt wel te investeren in een goede stevige zwangerschapsbeha! Ik heb die van Anita ook, en dat was nodig ook! (75F) En zelfs daar groeide ik ineens uit. Pffrtt.
Scanner werkt niet mee, maar hier staat een heel uitgebreide lijst.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er was iets niet goed gegaan met de afspraak met de dietiste, dus ik heb alleen de diabetesverpleegkundige gesproken en zo'n setje om 4 keer per dag te testen meegekregen.
De dietiste gaat nog wel bellen, maar ik wil gewoon zsm goed kunnen eten zodat het allemaal binnen de perken bijft. Dus als je dat lijstje zou willen inscannen, zou dat erg fijn zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat je daar wat mee kan![]()
Ik doe meestal met de lunch ook maar één broodje ipv 2, meer red ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, innepin, dat is veel etenDat red ik nu nooit op een dag!
Maar bedankt iig! Ik kan er vast wat mee. Het ziekenhuis gaat een folder opsturen met voedingstips enzo, dus die heb ik hopelijk morgen in huis. Het voelt nu gewoon een beetje ellendig, bij alles wat ik zou willen eten, vraag ik me af of ik dat wel of niet moet/kan/mag doen
In 75F is wel iets meer keuze maar aanbod is zeker niet ruim te noemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en over BH's... ik zie de bui wel hangen, ik heb nu al zo'n lastige maat... ik heb een smalle omvang (70) en een grote cupmaat (F).... en ik kan normaal al zoooo moeilijk BH's kopen.... en als ik dan wat vind kosten ze meestal wel iets van 50 euro...
ik hoop dat mijn omvang ook iets toeneemt, want 75 is al makkelijker shoppen i quess...
Ik kan nu nog BH's aan, die iets ruimer waren ..
(en anders doe ik lekker mijn sportbh's (shockabsorber) aan, geen beugel, wel goede ondersteuning.. en daar heb ik er nog 2 van in 75F....
Thanks, ik kan er zeker wat mee, iig voor vandaag! hopelijk morgen ook de folder bij de post. En in geval van vragen, pm ik je welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik doe meestal met de lunch ook maar één broodje ipv 2, meer red ik ook niet hoor![]()
En verder kom je er met mijn voorbeeld denk ik wel even uit. Op alle verpakkingen staan koolhydraten per 100ml/g vermeld, als je dat vergelijkt met mijn dieet weet je meteen of je het mag of niet(van cruesli zou je bijvoorbeeld maar 2 eetlepels mogen ofzo
) En denk eraan dat fruit niet zo goed is als je zou denken, omdat er veel fructose inzit. In kiwi's en aardbeien zit 't minst, dus daar ben je redelijk veilig mee. Voor meer vragen moet je maar even PMen
Hier weten ze het niet zeker. Met de 20 weken echo dacht ze wel een jochie maar de keren erna konden ze het steeds niet goed zien. En ook vorige week was er weer niks te zien. We gaan ervan uit dat het een jochie is maar zeker weten doen we het niet,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef Tan het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, komt het tegenwoordig nog voor dat ze er naast ziten met geslacht bepalen via de echo? Is het hier bijv. wel eens voorgekomen op OUD? Vroeger hoorde ik dat best wel regelmatig, maar tegenwoordig krijg je steeds vaker een echo en ze zijn ook veel beter geworden.
Bij mijn vriendinnetje een paar maanden terug nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef Tan het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, komt het tegenwoordig nog voor dat ze er naast ziten met geslacht bepalen via de echo? Is het hier bijv. wel eens voorgekomen op OUD? Vroeger hoorde ik dat best wel regelmatig, maar tegenwoordig krijg je steeds vaker een echo en ze zijn ook veel beter geworden.
Maar ze mogen ook niet voor 100 % zeggen dat ze het weten. Bij Mikael toen was het overduidelijk in beeld. Zo stijf als het maar kon maar ze zei dat ze het voor 99% zeker wist. Bij deze zei ze voor 90%.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef ymme het volgende:
Je moet er toch niet aan denken.
Heb je een hoop spullen ingekocht, kun je alles of terug brengen en nieuwe kopen.
Gewoon nee, ik vind dat fouten die niet gemaakt mogen worden.
Als ze het niet zeker weten, zeg dat dan.
Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Zij hebben vorige week een meisje gekregen.
Dat wordt smelten.... En hun weten dat ik zwanger ben, dus extra leuk. Lekker beppen over baby's.
Hihi Davinia, good point! Zo had ik m nog niet bekeken. Maar ze klaagde vanochtend al wel weer over pijnlijke pootjes he, arm Huupsje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
...
huup vannacht het bed uitgezweet!vochtafdrijving is goed!
wel goor, maar ach
...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb vanmorgen een kloppend hartje gezien en gehoord op de echo. Wat een heerlijk geluidje weer! Verder behalve vermoeidheid nog steeds geen 'klachten'' gelukkig.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb vanmorgen een kloppend hartje gezien en gehoord op de echo. Wat een heerlijk geluidje weer! Verder behalve vermoeidheid nog steeds geen 'klachten'' gelukkig.
Krijg weer een echo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ymme, ik denk het nog niet helaas.
Tenminste niet met de doptone. Of krijg je weer een echo?
Met de doptone kan het volgens mij vanaf een week of 12.
das nog best lang wachten...quote:
Wachten duurd altijd lang.quote:
Doe dat nou niet. Ben al zo emo-bomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja lastig, als je moet wachten, die onzekere eerste 3 maanden, waarin je ook nog niet de hele wereld inlicht...
Gedichtje voor jullie dan:
Er is een lachje om mijn mond
Ik neurie als ik fiets
Er zit een klein geheim in mij
de wereld weet van niets
een piep-piepklein geheim
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja lastig, als je moet wachten, die onzekere eerste 3 maanden, waarin je ook nog niet de hele wereld inlicht...
Ik neurie als ik fiets
de wereld weet van niets
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik
Dit heb ik ook...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Wachten duurd altijd lang.![]()
Heb jij ook niet, dat je het niet vind 'opschieten'.
Als je al die verhalen leest over mijlpalen, 12 weken zwanger etc.
Dat heb ik heel erg. Met mijn maar bijna 7weken.
Dank je welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik neurie als ik fiets
de wereld weet van niets
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik
Dat gaat wel lukken, wij hadden met 7 weken en 5 dagen een duidelijk hartje gehoordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef ymme het volgende:
Afgelopen woensdag 't hartje zien kloppen met 6 w 2d.
Over 2 weken weer naar vk, met 8w en 3d.
Zou er dan al iets te horen zijn?
ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef MeNicole het volgende:Misschien een domme vraag maar in het kraampakket zit een los blauw matje. Waar is die voor? Aangezien er ook een pakket met groene matjes bij zit!! Welke gebruiken ze waarvoor ook alweer?
Maar van de blauwe heb je er maar 1. Die is iets dikker dan de groene. Formaat is hetzelfde. Heb nu de blauwe maar op het kraambed gelegd en een groene op je gewone bed voor het geval dat mijn vliezen 's nachts breken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....
maar dat weet ik dus niet zeker, met zo'n kraampakket...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, hangt af van je buikspieren...
kijk maar nar BJ, daar zie je nog best weinig, afgetraind buikje en al, terwijl ik al echt wel rond begin te worden.
tis ook wel mn tweede is, dus al opgerekt geweest en geen super getrainde buikspieren en zo...
Ik ben niet gespierd en een beetje (te) dik, en bij mij was het duidelijk met 21w, maar niet voor iedereenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje.
Waar begint de buik meestal te groeien na een aantal weken?
Onder de navel, maar dan echt bij je blaas (echte onderbuik) of iets daarboven zeg maar.
Hoe is het met de voetjes ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:
Helleu![]()
Vrouwtje Theelepel yay voor de mooie echo!!![]()
dramaquote:
Dat is helemaal geen egopost.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
egopost
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goedDe ctg kon niet mooier zei ze
Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik
![]()
/egopost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |