abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:48:45 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70385415
heuh, moet jij niet meld! roepen?

goed om te weten, *noteert V&D...
mja die twee van de kraamlijst zijn echt bedoelt voor de kraamweek zeg maar. Tijdens de intake had die mevrouw het ook een paar keer expliciet over zonder beugels en zonder voorgevormd enzo dus nouja... Ik heb ze dus ook expres bij Hema gehaald want die waren redelijk goedkoop. Na de kraamtijd als ik iets meer zicht heb op wat voor maat ik nodig heb ga ik wel kijken voor een mooiere bh.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70385485
Goedemorgen samen!

In Friesland is het dus gewoon helemaal niet zo warm. De afgelopen dagen was het wel lekker, maar met een frisse wind en niet bloedheet. En nu is het zelfs zwaarbewolkt! Dus zeker niet mijn bed uitgedreven vandaag, maar....... geslapen heb ik wederom voor geen meter. Schuld van lief en van mijn vriendin. Vriendin bleef plakken tot half 1. Zou haar snel even naar huis brengen en gelijk terugkomen, maar toen ik om half drie wakker schrok was hij er nog niet . Was bij vriendin en haar blijven plakken. Uiteraard zag mijn hormonale zelf hem als dood in de berm liggen enzo. Nou ja, en toen moest hij het uiteraard toen hij tegen 3en aan kwam kakken bezuren

Denk dat ik tegen vier uur sliep en om zes uur ging de wekker weer.

Zo tot zover mijn ego-post. Nu bijlezen.
pi_70385509
Oh ja *Meld*

Oh hier hebben ze niks gezegd over zonder beugel of voorgevormd. En deze was ook niet zo duur hoor, 14,95 geloof ik!
Hier hadden ze het er wek over dat ik veiligheidsspelden in huis moest hebben zodat ze bij stuwing ipv een bh met hydrofielluiers mijn borsten goed strak konden opbinden ofzo ach ja het zal wel
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:58:05 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70385579
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oh ja *Meld*

Oh hier hebben ze niks gezegd over zonder beugel of voorgevormd. En deze was ook niet zo duur hoor, 14,95 geloof ik!
Hier hadden ze het er wek over dat ik veiligheidsspelden in huis moest hebben zodat ze bij stuwing ipv een bh met hydrofielluiers mijn borsten goed strak konden opbinden ofzo ach ja het zal wel
ooooh dat valt zat mee die prijs!
de bh's die ik heb waren 12 geloof ik. Ik wilde gewoon (hoe gierig ) geen 25 euro ofzo uitgeven aan bh's die ik maar 1 week zou dragen ivm dus dat voorgevormde enzo.

Veiligheidsspelden heeft ze het niet over gehad, het klinkt wel logisch dat opbinden, strak schijnt fijn te zijn dan. Ik heb hier wel nog genoeg sport-bh's en topjes liggen, kijken of het daarmee gaat en anders zijn veiligheidsspelden wel zo gehaald
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:59:11 #205
100412 mefke79
komt goed!
pi_70385597
voorgevormd...laten we het er op houden dat het geen gezicht is in mijn maat. Maar ik heb dus een voedingsbh met beugel, zonder kant (ik haaaaat kant) en die zit heerlijk. Mijn cupmaat is dus eigenlijk nauwelijks gegroeid, wel de omvang.
Nog een nadeeltje van het warme weer, mijn huid vind het echt niet meer leuk. Had ik al een rare ontsteking en eczeem, nou komen er nog warmteplekjes bij ook Maar goed, des te meer reden om het hele weekend in bikini buiten te liggen! (edit: lijkt een rare combi, maar hoe minder kleren, des te minder zweetplekjes en des te meer kans om het eczeem uit te drogen. Twee vliegen in 1 klap dus)
Huup, pootjes dan ook maar overdag goed omhoog, succes ermee
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:59:45 #206
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70385604
Ach Huupske, auw aan de pootjes...
Wel fijn dat je bloeddruk iig goed is, want de combo vocht en hoge bloeddruk schijnt spataderen te geven.

Lekker even in een koud voetenbadje en daarna weer met de voetjes omhoog?
Mijn mam is een beetje een kruidenvrouwtje, die had het over rozemarijn. Insmeren met olie waar je een paar drupjes etherische olie van rozemarijn in doet, of verse plukken, de blaadjes kneuzen en daar thee van trekken en als voetenbadje gebruiken (afgekoeld).

Ik heb nog geluk qua bh's. Doordat ik wad afgevallen waren mijn boobies geslonken van een krappe D naar een ruime C. Momenteel passen de D'tjes weer goed, en ik hoop dat ze verder niet te veel meer groeien. Maar ik vrees dat ik toch nog bh's bij zal moeten halen, iig voedingsbh's straks.

Incantrix, hopelijk kom je jr halve werkdag goed door en veel plezier in ons mooie limburg dit weekend.
Ik ga mezelf maar eens uit bed slepen, genieten van mijn lichte keuken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:05:27 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70385698
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:59 schreef Ca.ra het volgende:
Ach Huupske, auw aan de pootjes...
Wel fijn dat je bloeddruk iig goed is, want de combo vocht en hoge bloeddruk schijnt spataderen te geven.

Lekker even in een koud voetenbadje en daarna weer met de voetjes omhoog?
Mijn mam is een beetje een kruidenvrouwtje, die had het over rozemarijn. Insmeren met olie waar je een paar drupjes etherische olie van rozemarijn in doet, of verse plukken, de blaadjes kneuzen en daar thee van trekken en als voetenbadje gebruiken (afgekoeld).

Ik heb nog geluk qua bh's. Doordat ik wad afgevallen waren mijn boobies geslonken van een krappe D naar een ruime C. Momenteel passen de D'tjes weer goed, en ik hoop dat ze verder niet te veel meer groeien. Maar ik vrees dat ik toch nog bh's bij zal moeten halen, iig voedingsbh's straks.

Incantrix, hopelijk kom je jr halve werkdag goed door en veel plezier in ons mooie limburg dit weekend.
Ik ga mezelf maar eens uit bed slepen, genieten van mijn lichte keuken.
Ik moet werken strakjes. Daar baal ik stiekem van want ik wil gewoon in mn onderbroek door het huis banjeren haha maar ach.
Ja bloeddruk, laatste meting bij de vk was 105/65 dus dat is wel prima. Daarvoor zat ik altijd rond zo ongeveer 115/70 of 120/70
Thnx voor de rozemarijntip, ga k vanavond ns proberen dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:07:23 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70385734
Ik heb echt zooo lekker geslapen!
Ik sliep om 22.15 en ben er 2 keer kort uit geweest om te plassen en ik werd om 6.45 wakker van Sasha.
Men wat voel je je dan een stuk beter zeg!
pi_70385762
klinkt als een goede nacht BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70385804
Bijgelezen, maar 't wil niet blijven hangen in mijn hoofd.. Wordt nog leuk hier op mijn werk vandaag...
pi_70385835
Hydrofielluiers bij stuwing? Dat is nieuw voor mij.
Ik denk niet dat ik qua ondergoed iets hoef te kopen. Voedingsbeha's heb ik nog wel en meegroei ook nog wel. Handig
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:18:19 #212
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70385946
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt zooo lekker geslapen!
Ik sliep om 22.15 en ben er 2 keer kort uit geweest om te plassen en ik werd om 6.45 wakker van Sasha.
Men wat voel je je dan een stuk beter zeg!
wat fijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70386043
Nee Had ik hier een heel verhaal neergezegd met replys op de anderen. Druk ik op invoeren zonder ingelogd te zijn. Alles is gewoon weg.
Ik heb gewoon niet de puf en de hersencellen om het nog een keer te doen.

BE fijn dat je lekker hebt kunnen slapen.
Hier weer de hele nacht CNN gekeken.
Het niet kunnen slapen breekt me wel steeds meer op. Alles doet gewoon zeer of zit extreem in de weg. Ook weer steeds moeten spugen.
Nah ik wil er niet meteen weer een hele klaagpost van maken. Zou de VK misschien iets hebben om beter te slapen?
pi_70386189
Fake it till you make it...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:34:38 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70386374
goedemorgen dames...

ik heb ook weer slecht geslapen... snap er niets van, kan ik eindelijk 2 dagen wat langer slapen, ben ik voor 6 uur al 3 keer wezen plassen en slaap ik steeds een uurtje... bleeeegghhhh
voor de andere slechte slaapsters ook maar weer een

en over BH's... ik zie de bui wel hangen, ik heb nu al zo'n lastige maat... ik heb een smalle omvang (70) en een grote cupmaat (F).... en ik kan normaal al zoooo moeilijk BH's kopen.... en als ik dan wat vind kosten ze meestal wel iets van 50 euro...
ik hoop dat mijn omvang ook iets toeneemt, want 75 is al makkelijker shoppen i quess...
Ik kan nu nog BH's aan, die iets ruimer waren ..
(en anders doe ik lekker mijn sportbh's (shockabsorber) aan, geen beugel, wel goede ondersteuning.. en daar heb ik er nog 2 van in 75F....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70386666
Urla, je kan het altijd aan je VK vragen.

*burp* misselijk!
Weet je wat het nadeel is aan die misselijkheid? Je velt je beroerd, maar je moet wel gewoon door, want je omgeving weet het nog niet Kunnen ze die misselijkheid niet gewoon wat later inlassen?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:47:09 #217
100412 mefke79
komt goed!
pi_70386690
Beesie, wat mij opviel aan die Anita bh's...ik vind ze niet duur! (ja, ze zijn niet goedkoop als je normaal bij de hema shopt, maar met een 70f zoals jij ben je heel wat gewend). Ze gaan inderdaad van 75 geloof ik, maar ik hoop voor je dat je ze toch past, kwestie van proberen vrees ik. Ik zie net op de site dat ze ook ondersteunende broekjes enzo hebben, misschien toch ook eens naar kijken bedenk ik me net...
pi_70386693
Mee eens, vingerverf.

Hier opzicht redelijk geslapen. Ondanks paar keer wakker worden.
Nu kan ik 3 dagen achter elkaar uitslapen Hopelijk lukt dit dan ook.

Ben alleen te lui, om bij te lezen nu.
pi_70386738
BJ, bij Anita hebben ze modellen die vanaf 70 gaan... (nee ik heb geen aandelen, maar heb me de vorige zwangerschap in die krengen van livera gepropt en ben zo blij dat ik nu eindelijk iets heb wat gewoon goed zit ).
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:50:45 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_70386795
O, nijna, ik ben dus toch redelijk scheel, ik kon zo snel geen 70 vinden. En krengen van de livera Doe'k gewoon niet meer...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:54:45 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70386896
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Nijna het volgende:
BJ, bij Anita hebben ze modellen die vanaf 70 gaan... (nee ik heb geen aandelen, maar heb me de vorige zwangerschap in die krengen van livera gepropt en ben zo blij dat ik nu eindelijk iets heb wat gewoon goed zit ).
ik zal eens ff op die site kijken, bedankt voor jullie tips...
normaal koop ik alles van Freya, maar das me te duur voor een paar maandjes gebruik....

en gelukkig heb ik nog 3 bikini's in een maatje groter.. (broekje ook) die ik deze zomer denk ik nog mooi kan dragen....
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:59:20 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_70387011
Waarom staat er bij mij nou een advertentie voor borstvergrotende creme? Heb ik helemaal niet nodig...
BJ, bikini ging bij mij redelijk totdat de omvang echt te klein werd, maar lang leve de wehkamp, ik heb nou een schitterend bovenstukje in maat huge voor 15 euro.

En nou ga ik maar eens echt inpakken en douchen...
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 10:19:18 #223
5428 crew  miss_sly
pi_70387570
innepin, heb jij een dieet voor de zw.diabetes?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70387953
BJ, ik heb maar lekker een voedingsbeha gekocht en er nog 1 in bestelling staan. Ik denk dat ik ze wellicht na de zwangerschap toch ook nog wel even draag (en als de bv niet lukt doe ik ze wel als gewone bh aan). Ze zitten goed en voor ik (hopelijk) terug ben op mn oude maat (op zn meest ) duurt vast ook nog wel ff...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:33:48 #225
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70388076
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:46 schreef vingerverf het volgende:
*burp* misselijk!
Weet je wat het nadeel is aan die misselijkheid? Je velt je beroerd, maar je moet wel gewoon door, want je omgeving weet het nog niet Kunnen ze die misselijkheid niet gewoon wat later inlassen?
Nou precies, zit me hier op het werk ook te verbijten

Wel lekker geslapen. Meteen uit het werk om 5 uur even een half uurtje, en om half 10 in bad, even lezen en slapen. Helaas merk ik er nu al niets meer van, het is half 11 en ben al weer aan het gapen

Gelukkig na vandaag weekend. Lekker op de boot heerlijk relaxen. Ik ben verslaafd aan mijn boek, dus die zal wel uitgaan dit weekend.

BE, lekker dat je wat bent uitgerust

De rest al weer vergeten sorry, kus voor allemaal
pi_70388191
Incantrix & Mefke & Happy geniet van jullie weekendje weg

Ik ga zo weer naar de fysio, hopelijk met wat meer resultaat

Zitten jullie ook zo te zweten? Echt niet normaal, ik dóe niet eens iets behalve zitten
#geen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:46:47 #227
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70388490
Kent iemand de Sims? Ik voel me net zo'n vampier, zodra die zonlicht/warmte ervaren gaan al hun levensfuncties achteruit. Ik heb net de voordeur tegen de achterdeur opengezet zodat het lekker waait. Ben thuis aan het werk, maar kan niet eens nadenken man

Wel goed geslapen gelukkig!!!

Veel plezier gewenst voor de dames die een weekendje ertussenuit gaan!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70388491
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef miss_sly het volgende:
innepin, heb jij een dieet voor de zw.diabetes?
Jep. Koolhydratenlijstje enzo... elke twee uur iets eten, waarbij ontbijt lunch en diner zo'n 45g khd mogen bevatten en tussendoortjes 15. Zo voorkom je grote pieken en dalen. Verder overbodige suikers (suiker in de thee/koffie, koek, snoep, al het lekkers dat je maar kan bedenken ) geschrapt. En het heeft best wel wat geholpen! Nog niet genoeg dus, maar ik heb goede hoop.
Hoef je niet naar de diëtiste? Als je wil, kan ik wel het lijstje inscannen voor je.

Wb beha's, ik kan iedereen met grote borsten aanraden toch echt wel te investeren in een goede stevige zwangerschapsbeha! Ik heb die van Anita ook, en dat was nodig ook! (75F ) En zelfs daar groeide ik ineens uit. Pffrtt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:50:45 #229
100412 mefke79
komt goed!
pi_70388625
Duchess, zweten is hier nog beperkt, maar ja, ik zi zit dan ook binnen met nog nat haar van de douche, misschien is dat de truc. TIs maar benauwd weer vind ik...
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 10:57:07 #230
5428 crew  miss_sly
pi_70388846
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef innepin het volgende:

[..]

Jep. Koolhydratenlijstje enzo... elke twee uur iets eten, waarbij ontbijt lunch en diner zo'n 45g khd mogen bevatten en tussendoortjes 15. Zo voorkom je grote pieken en dalen. Verder overbodige suikers (suiker in de thee/koffie, koek, snoep, al het lekkers dat je maar kan bedenken ) geschrapt. En het heeft best wel wat geholpen! Nog niet genoeg dus, maar ik heb goede hoop.
Hoef je niet naar de diëtiste? Als je wil, kan ik wel het lijstje inscannen voor je.

Wb beha's, ik kan iedereen met grote borsten aanraden toch echt wel te investeren in een goede stevige zwangerschapsbeha! Ik heb die van Anita ook, en dat was nodig ook! (75F ) En zelfs daar groeide ik ineens uit. Pffrtt.
Er was iets niet goed gegaan met de afspraak met de dietiste, dus ik heb alleen de diabetesverpleegkundige gesproken en zo'n setje om 4 keer per dag te testen meegekregen.
De dietiste gaat nog wel bellen, maar ik wil gewoon zsm goed kunnen eten zodat het allemaal binnen de perken bijft. Dus als je dat lijstje zou willen inscannen, zou dat erg fijn zijn!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:03:58 #231
100412 mefke79
komt goed!
pi_70389075
miss, heb je het test setje moeten betalen? Vraag anders even aan je verzekeraar of je het vergoed krijgt. En heel veel succes met het dieet!
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 11:12:18 #232
5428 crew  miss_sly
pi_70389374
Hoefde niet te betalen en volgens het ziekenhuis krijg ik het vergoed. Recept samen met machtiging afgegeven bij apotheek. Komt vast goed.

Maandagmiddag naar de gyn, ws ook groeiecho dan. Volgende week terug naar de diabetesverpleegkundige en alsnog naar de dietiste. Misschien die laatste toch nog eerder, maar dat hoor ik nog. Vandaar ook graag jouw lijstje, innepin, dat ik toch een beetje een leidraad heb over hoe en wat.
pi_70389695
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er was iets niet goed gegaan met de afspraak met de dietiste, dus ik heb alleen de diabetesverpleegkundige gesproken en zo'n setje om 4 keer per dag te testen meegekregen.
De dietiste gaat nog wel bellen, maar ik wil gewoon zsm goed kunnen eten zodat het allemaal binnen de perken bijft. Dus als je dat lijstje zou willen inscannen, zou dat erg fijn zijn!
Scanner werkt niet mee, maar hier staat een heel uitgebreide lijst.
Mijn dieet is (denk "ongeveer" voor alle khd):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat je daar wat mee kan
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:31:45 #234
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70390120
Ik hoef me gelukkig niet aan een dietenlijst te houden, maar om de twee uur eten is ook hier nodig anders zie ik gewoon zwart voor de ogen, en ik red het écht niet met een crackertje dan.
Ik voel me echt een dikke vreetzak soms, ik eet tegenwoordig tussendemiddag steeds een kliekje van de dag ervoor, meestal zo rond 11 uur. Maar gister aten we pizza, dus ik heb geen kliekje maar wel enorme honger. Dus ik net naarstig struinen in de kasten, koelkast, vriezer en van pure ellende maar een zalmfiletje opgebakken uit de vriezer wel lekker (ja ja als je van vis houdt), maar ik hoop wel dat deze honger niet de hele zwangerschap zo blijft... ik ben blij dat ik geen weegschaal heb
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 11:32:47 #235
5428 crew  miss_sly
pi_70390159
Jeetje, innepin, dat is veel eten Dat red ik nu nooit op een dag!

Maar bedankt iig! Ik kan er vast wat mee. Het ziekenhuis gaat een folder opsturen met voedingstips enzo, dus die heb ik hopelijk morgen in huis. Het voelt nu gewoon een beetje ellendig, bij alles wat ik zou willen eten, vraag ik me af of ik dat wel of niet moet/kan/mag doen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:46:01 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70390616
Heb even gescand, ik zag iets over voedingsbeha's en meegroebeha's. als ik even ongegeneerd reclame mag maken voor mijn nichtjes, www.naron.nl in n-brabant (den bosch of breda), specialiseert in grote, afwijkende maten. hebben ook een webwinkel.

huup vannacht het bed uitgezweet! vochtafdrijving is goed! wel goor, maar ach

meiden, succes met dieten!
moest er niet iemand vandaag nog weer lekgeprikt worden? succes iig!

verder, ik zit zo te denken wat ik allemaal zou moeten komen voor nummer2 twee, maar ik kom niet verder dan een peuterkamer voor eli (freddie krijgt dan eli's kamer)
en kleertjes, uiteraard, want freddie komt hartje winter en eli's kleertjes maat 56 - 62, waren reelijk zomers.
en een kiddieboard
(en een rekabre doek, maar ik wil eerst het geslacht weten)
maar verder?

mis ik nu iets groots?

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 26-06-2009 12:05:43 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:48:54 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70390697
Davinia, een 2e babyfoon mss?
Ik vergeet hem steeds, maar bij ons is die echt nog wel nodig vind ik zelf.
pi_70390842
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, innepin, dat is veel eten Dat red ik nu nooit op een dag!

Maar bedankt iig! Ik kan er vast wat mee. Het ziekenhuis gaat een folder opsturen met voedingstips enzo, dus die heb ik hopelijk morgen in huis. Het voelt nu gewoon een beetje ellendig, bij alles wat ik zou willen eten, vraag ik me af of ik dat wel of niet moet/kan/mag doen
Ik doe meestal met de lunch ook maar één broodje ipv 2, meer red ik ook niet hoor
En verder kom je er met mijn voorbeeld denk ik wel even uit. Op alle verpakkingen staan koolhydraten per 100ml/g vermeld, als je dat vergelijkt met mijn dieet weet je meteen of je het mag of niet (van cruesli zou je bijvoorbeeld maar 2 eetlepels mogen ofzo ) En denk eraan dat fruit niet zo goed is als je zou denken, omdat er veel fructose inzit. In kiwi's en aardbeien zit 't minst, dus daar ben je redelijk veilig mee. Voor meer vragen moet je maar even PMen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:00:45 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70391115
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en over BH's... ik zie de bui wel hangen, ik heb nu al zo'n lastige maat... ik heb een smalle omvang (70) en een grote cupmaat (F).... en ik kan normaal al zoooo moeilijk BH's kopen.... en als ik dan wat vind kosten ze meestal wel iets van 50 euro...
ik hoop dat mijn omvang ook iets toeneemt, want 75 is al makkelijker shoppen i quess...
Ik kan nu nog BH's aan, die iets ruimer waren ..
(en anders doe ik lekker mijn sportbh's (shockabsorber) aan, geen beugel, wel goede ondersteuning.. en daar heb ik er nog 2 van in 75F....
In 75F is wel iets meer keuze maar aanbod is zeker niet ruim te noemen * Asyniur is ervaringsdeskundige
Ik ben bang dat ik in de loop van deze of volgende week toch ook al echt op zoek kan gaan naar een andere bh... ja nu al
pi_70391178
grappig.. ik heb de hele zw.schap mijn eigen bh's aangehad, heb geen nieuwe hoeven koen. Bij de zw. van Amber ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:11:42 #241
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70391502
75 F is inderdaad rampzalig! Ik heb een periode alleen maar topjes gedragen, zonder BH, tot de boel weer wat ging slinken. Maar zelfs 75 DD/E vind ik al lastig te vinden.
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 12:11:47 #242
5428 crew  miss_sly
pi_70391505
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik doe meestal met de lunch ook maar één broodje ipv 2, meer red ik ook niet hoor
En verder kom je er met mijn voorbeeld denk ik wel even uit. Op alle verpakkingen staan koolhydraten per 100ml/g vermeld, als je dat vergelijkt met mijn dieet weet je meteen of je het mag of niet (van cruesli zou je bijvoorbeeld maar 2 eetlepels mogen ofzo ) En denk eraan dat fruit niet zo goed is als je zou denken, omdat er veel fructose inzit. In kiwi's en aardbeien zit 't minst, dus daar ben je redelijk veilig mee. Voor meer vragen moet je maar even PMen
Thanks, ik kan er zeker wat mee, iig voor vandaag! hopelijk morgen ook de folder bij de post. En in geval van vragen, pm ik je wel
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:13:56 #243
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70391583
Wat ik me trouwens afvroeg, komt het tegenwoordig nog voor dat ze er naast ziten met geslacht bepalen via de echo? Is het hier bijv. wel eens voorgekomen op OUD? Vroeger hoorde ik dat best wel regelmatig, maar tegenwoordig krijg je steeds vaker een echo en ze zijn ook veel beter geworden.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:24:23 #244
100412 mefke79
komt goed!
pi_70391969
dames, de tassen zijn gepakt, wij zijn er klaar voor. Iedereen fijn weekend, ik zal vast nog wel even spieken via de telefoon, reageren is alleen zo lastig op een kleine nokia. Succes met de hitte en Happy en Incantrix, ook een fijn weekendje weg!
En dames met rare bhmaten..succes! Ik kan je vertellen 90e 0f 95d is ook niets, sowieso, tussen twee maten inzitten is niets. Doei!
pi_70392100
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef Tan het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, komt het tegenwoordig nog voor dat ze er naast ziten met geslacht bepalen via de echo? Is het hier bijv. wel eens voorgekomen op OUD? Vroeger hoorde ik dat best wel regelmatig, maar tegenwoordig krijg je steeds vaker een echo en ze zijn ook veel beter geworden.
Hier weten ze het niet zeker. Met de 20 weken echo dacht ze wel een jochie maar de keren erna konden ze het steeds niet goed zien. En ook vorige week was er weer niks te zien. We gaan ervan uit dat het een jochie is maar zeker weten doen we het niet,

Hier gister weer bij de vlos geweest. Bloedruk aan de hoge kant maar zolang ik me goed voel doen we er niks mee. Kleine man is wel weer iets gedraaid. Gaat weer met zijn hoofd richting mijn linkerzij. Zo komt ie er natuurlijk nooit uit

Maar op zijn langs nog 3 weken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:35:24 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70392367
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef Tan het volgende:
Bij mijn vriendinnetje een paar maanden terug nog.
Heel stellig was er gezegd dat het een meisje was met de 20w echo, niks geen slag om de arm, dus wat spulletjes gekocht en toen ze voor een pret-echo gingen met 29w! vroeg haar vriend voor de grap 'En? Is het nog steeds een meisje?' waarop die echo mevrouw echt dacht dat hij een geintje maakte. Geen twijfel over mogelijk, het was echt een jongetje. En idd, bij de bevalling bleek ook het was een jongetje.

Mijn vriendinnetje had geen voorkeur, maar ze heeft toch wel even een week echt moeten wennen. Huilend het eerste jurkje terug gebracht naar de winkel enzo. Ik krijg er weer tranen van in mijn ogen nu ik het schrijf.
Ze zijn nu dolgelukkig met hun zoontje, en heel blij met de pret-echo want als je het pas bij de bevalling merkt is het helemaal een schok.

Overigens was het een leerling echoscopiste die begeleid werd bij die 20w echo en ze waren dus vnml samen bezig en niet echt met mijn vriendinnetje en haar vriend. Daar is dus echt nog wel een klacht heen gegaan, zeker na dit verhaal zeg maar.

Oh, en een paar jaar terug bij een vriendin van mijn zus nog met een tweeling. Eerst waren het 2 knullen, toen een jongen en een meisje en uiteindelijk kregen ze 2 meiden! Een jaar of 4-5 geleden.
pi_70393033
Je moet er toch niet aan denken.
Heb je een hoop spullen ingekocht, kun je alles of terug brengen en nieuwe kopen.
Gewoon nee, ik vind dat fouten die niet gemaakt mogen worden.
Als ze het niet zeker weten, zeg dat dan.

Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Zij hebben vorige week een meisje gekregen.
Dat wordt smelten.... En hun weten dat ik zwanger ben, dus extra leuk. Lekker beppen over baby's.
pi_70393180
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef ymme het volgende:
Je moet er toch niet aan denken.
Heb je een hoop spullen ingekocht, kun je alles of terug brengen en nieuwe kopen.
Gewoon nee, ik vind dat fouten die niet gemaakt mogen worden.
Als ze het niet zeker weten, zeg dat dan.

Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Zij hebben vorige week een meisje gekregen.
Dat wordt smelten.... En hun weten dat ik zwanger ben, dus extra leuk. Lekker beppen over baby's.
Maar ze mogen ook niet voor 100 % zeggen dat ze het weten. Bij Mikael toen was het overduidelijk in beeld. Zo stijf als het maar kon maar ze zei dat ze het voor 99% zeker wist. Bij deze zei ze voor 90%.
Liefde
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 13:03:50 #249
5428 crew  miss_sly
pi_70393235
Bij ons zei hij met 18 weken 100% een meisje en met 25 weken 1000% een meisje Staat zelfs op foto/video!

Wij kregen net een telefoontje dat er per 1 oktober voor Senna plaats is op de woensdag bij het kdv van onze keuze! Ik ben zoo blij, dat is echt een last minder.
Dan ga ik dus werken op dinsdag, woensdag en vrijdag.
pi_70393465
Bij ons zei ze bijd e 3d echo bij 28 weken bij het allereerste beeldje wat ze zag, zooooooo, dat is wel duidelijk Compleet met het hele zaakje in beeld
Zij vond het ook belachelijk dat mensen zeggen dat je het nooit zeker weet. Want het was wel overduidelijk in dit geval. Die mevrouw geeft overigens les op de fontys in echoscopie.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:10:50 #251
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70393467
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
...
huup vannacht het bed uitgezweet! vochtafdrijving is goed! wel goor, maar ach
...
Hihi Davinia, good point! Zo had ik m nog niet bekeken. Maar ze klaagde vanochtend al wel weer over pijnlijke pootjes he, arm Huupsje.

Ik ben naar het achterste terras gevlucht, daar staat nog iets van een briesje. Wel lekker zo. Mijn goeie ouwe wasmand weer ingezet als voetenbadje en zo houd ik het wel uit.
Ik had net even een mandje was opgehangen maar bahbah, het zweet droop echt letterlijk langs mijn lijf. Nu even een wolkje voor de zon hier dus dat is wel lekker.

De zwaluwen vliegen al de hele tijd redelijk laag, dus wie weet onweer vanavond. Ik vind ze wel altijd van die gezellige geluidjes maken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:11:00 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70393476
Oh, lekker idee miss_sly!! Kan me voorstellen dat dat rust geeft.

Poeh, dat lijkt me inderdaad erg omschakelen. Het maakt me werkelijk niets uit een jongen of een meisje, maar als je het eenmaal denkt te weten, ga je daar onbewust toch een voorstelling van maken en ook qua spulletjes kopen is unisex erg leuk, maar dat zul je minder doen als je het geslacht weet.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:12:22 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70393530
het kan idd best nog wel ja dat verkeerd zien. Ik was er in ieder geval best benauwd voor precies om wat BE beschrijft, niet dat ik niet blij zou zijn met een jongetje maar het is wel ineens een enorme omschakeling.
Maar wij hebben inmiddels nu zoveel echo's gehad waarbij ook zo vaak naar het geslacht is gekeken dat ik wel echt heel zeker ben. De gyn in het laatste ziekenhuis heeft het zelfs in 3d laten zien gek gezicht maar dat was idd heel duidelijk een meisje haha

Innepin jemig wat staat er veel op dat dieet nog nouja het is natuurlijk ook niet bedoelt om af te vallen dat scheelt.
Blagh mn slippers zitten zo strak dat ik ze nu maar even snel heb uitgedaan onder mn bureau
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:16:16 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70393671
Zoooo, tijd voor een tukkie!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:21:13 #255
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70393838
Ik heb vanmorgen een kloppend hartje gezien en gehoord op de echo. Wat een heerlijk geluidje weer! Verder behalve vermoeidheid nog steeds geen 'klachten'' gelukkig.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:28:26 #256
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70394098
BE

vrouwtje-theelepel, gefeliciteerd met de goede echo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:29:27 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70394135
fijn he? vrouwtje Theelepel?? geniet er maar lekker van! gefeliciteerd!!!

en ff over de warmte, hier valt het wel mee, het is wel wat broeierig, maar de zon schijnt niet eens....
terwijl ik juist wel ff zin had om met een boekje in de zon te zitten, want ik ben echt TE wit haha
pi_70394341
Vrouwtje theelepel, heerlijk een goede echo!

Hier was het geslacht met de 20 wk echo niet te zien en met de pretecho (27 wk) wel, de echoscopiste klonk vrij overtuigd. Toch heb ik ook maar wat unisex klaarliggen voor eerste pakje, hahaha (je weet maar nooit).

Ik ga zo ff liggen, eind van de middag vk.
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 13:37:43 #259
5428 crew  miss_sly
pi_70394448
fijn vrouwtje-theelepel een kloppend hartje in beeld en geluid!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:46:53 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70394798
Miss sly hier werd ook gezegd 1000% zeker een dochter Nu ging ze er ook wel prima voor liggen hoor dus dat scheelde.

Vrouwtje theelepel een goede echo

En Davinia ik zou eigenlijk ook niks meer weten dat nodig is. Tenzij het natuurlijk een meisje is Dan wil je misschien voor roze accessoires gaan in de kamer. O ja ik heb voor Linde's zusje wel een eigen labeldoekje gekocht zodat ze straks allebei een eigen hebben.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:49:03 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70394876
fijn, vrouwtje theelepel!

BE, werk je nu minder?

met al die verhalen over wel/niet zien van het geslacht moet ik ineens aan stiemie denken. zij hadden een blauw-groen pakje, want ze wisten zeker dat het een jongetje zou worden (gevoel, niet met echo bepaald), en toen was het een meisje!
bij eli hebben we de balzak en aanverwante artikelen ook in 3d op dvd staan

oh, en we gebruiken onze babyfoon niet meer, we horen het speelgoed of de sirene wel als meneer weer wakker is na een slaapje. dus dar hoef ik ook geen tweede van
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:50:28 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70394941
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb vanmorgen een kloppend hartje gezien en gehoord op de echo. Wat een heerlijk geluidje weer! Verder behalve vermoeidheid nog steeds geen 'klachten'' gelukkig.

ik moet nog 3 weken wachten
pi_70395397
Ik mag 6 juli naar de vk. Eindelijk wat meer duidelijkheid dan .

vrouwtje-theelepel wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_70395694
Mooi ja, vrouwtje Theelepel!
Weekend-weg-meiden, heel veel plezier!!!
Davinia, ik vind het ook zo weinig wat je moet kopen. We hebben wel een wiegje gekocht, zodat Meike nog een poosje in haar ledikant kan blijven. We gaan nu wel een nieuwe kamer voor haar kopen, omdat de commode en de kast wel vast naar de babykamer verhuizen.
Idd een kiddieboard, hier ook aanwezig. En wat kleertjes, omdat niet alles "tweedehands" hoeft te zijn. Ik wil voor de beeb ook wel wat nieuwe dingen.

Succes bij de vk nijna, ben benieuwd wat ze zegt over die dalende hartslag.
Oei, ik vond het toch wel een beetje engig gister, de kids op mijn werk waren weer helemaal into de baby, incl. hard schudden en meppen tegen mijn buik. Nu steek ik daar wel een stokje voor, maar toch. Gisteravond helemaal geen leven gevoeld....kneep hem toch wel even.
Vanmorgen legde mijn vriend zijn hand op mijn buik, en hij werd meteen begroet. Pfff gelukkig maar!
Maar, in principe zou er toch niets moeten kunnen gebeuren als de kids tegen mijn buik rammen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70395749
Afgelopen woensdag 't hartje zien kloppen met 6 w 2d.
Over 2 weken weer naar vk, met 8w en 3d.
Zou er dan al iets te horen zijn?
pi_70395789
Ymme, ik denk het nog niet helaas.
Tenminste niet met de doptone. Of krijg je weer een echo?
Met de doptone kan het volgens mij vanaf een week of 12.
pi_70395808
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Leuk zeg

Prijs je gelukkig met verder geen 'klachten'.

Hier helaas wel, alles wat er maar is, komt hier dagelijks voorbij.
Maar he, ik mag niet klagen man, moet blij zijn dat ik gezond zwanger ben
En dat doe ik ook niet, maar af en toe is het wel wat minder maar ja. Gaat ook wel weer over.
pi_70395836
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ymme, ik denk het nog niet helaas.
Tenminste niet met de doptone. Of krijg je weer een echo?
Met de doptone kan het volgens mij vanaf een week of 12.
Krijg weer een echo.
Dit krijg tot mijn 12ste week, elke 2 weken.
Omdat ik z'n onzeker persoon ben (eigenlijk was hoor, na woensdag zit het allemaal goed).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juni 2009 @ 14:15:24 #269
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70395882
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

das nog best lang wachten...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70395956
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wachten duurd altijd lang.

Heb jij ook niet, dat je het niet vind 'opschieten'.
Als je al die verhalen leest over mijlpalen, 12 weken zwanger etc.
Dat heb ik heel erg. Met mijn maar bijna 7weken.
pi_70396115
Tja lastig, als je moet wachten, die onzekere eerste 3 maanden, waarin je ook nog niet de hele wereld inlicht...

Gedichtje voor jullie dan:

Er is een lachje om mijn mond
Ik neurie als ik fiets
Er zit een klein geheim in mij
de wereld weet van niets
een piep-piepklein geheim
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik
pi_70396184
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja lastig, als je moet wachten, die onzekere eerste 3 maanden, waarin je ook nog niet de hele wereld inlicht...

Ik neurie als ik fiets
de wereld weet van niets
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik

Doe dat nou niet. Ben al zo emo-bom

lief.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:25:27 #273
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70396198
quote:

Ik neurie als ik fiets
de wereld weet van niets
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik

Morgen 6 weken

Ik hoef gelukkig nog maar 1,5 week. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet , want ik zit nu zo heerlijk op een roze wolk, en stel, stel nou dat het niet goed is, dan donder ik daar zo in een keer weer vanaf en dan ben ik niet meer zwanger

Best erg dat ik zo denk, en ik ben eigenlijk best positief maar af en toe kruipt er zo'n gedachte mijn hoofd in
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:26:34 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70396243
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef ymme het volgende:

[..]

Wachten duurd altijd lang.

Heb jij ook niet, dat je het niet vind 'opschieten'.
Als je al die verhalen leest over mijlpalen, 12 weken zwanger etc.
Dat heb ik heel erg. Met mijn maar bijna 7weken.
Dit heb ik ook...
En het stomme is dat ik dus het gevoel heb dat we 'binnenkort' gaan trouwen, maar voordat ik 12 weken ben duurt voor mijn gevoel 'een eeuwigheid' terwijl ik als we trouwen dus 15 weken ben
quote:

Ik neurie als ik fiets
de wereld weet van niets
een lieve speldenprik
de wereld weet van niets
alleen maar jij en ik

Dank je wel

Weet je, het moeilijke zit hem er denk ik ook vooral in dat je niks ziet of voelt. Ik weet niet of het goed zit. Ik wil gewoon weten of het gezond is... zucht
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:27:54 #275
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70396292
Ja Davinia voorspellen is niet echt mijn beste kant inderdaad Ik ga maar nooit beleggen ofzo...

Karin wat een lief gedichtje
Zolang het niet een enorme dreum is, kan de baby wel wat hebben hoor. Hier regelmatig ineens een boek ofzo op/in mijn buik als Linde naast me op de bank zit. O ja en mijn buik is ook handig om op te leunen als je iets van de leuning van de bank wil pakken heeft ze ontdekt
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:39:50 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70396740
mocht het een schrale troost zijn Ymme en Asynur, ik ben nu 13 weken, maar ik voel ook nog niets hoor...
en mensen zien ook nog niets aan me.....

en ik dacht ook bij 6-7 weken dat het er geen einde aan kwam, maar toen was ik ook continu misselijk en was ik aan het aftellen totdat ik het kon gaan vertellen...en nu ben ik inmiddels dus 13 weken, dus het komt vanzelf wel hoor...

wel een dikke voor jullie..
pi_70396834
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef ymme het volgende:
Afgelopen woensdag 't hartje zien kloppen met 6 w 2d.
Over 2 weken weer naar vk, met 8w en 3d.
Zou er dan al iets te horen zijn?
Dat gaat wel lukken, wij hadden met 7 weken en 5 dagen een duidelijk hartje gehoord zowel inwendig al uitwendig
pi_70396926
Misschien een domme vraag maar in het kraampakket zit een los blauw matje. Waar is die voor? Aangezien er ook een pakket met groene matjes bij zit!! Welke gebruiken ze waarvoor ook alweer?
Liefde
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:48:10 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70397058
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef MeNicole het volgende:
Misschien een domme vraag maar in het kraampakket zit een los blauw matje. Waar is die voor? Aangezien er ook een pakket met groene matjes bij zit!! Welke gebruiken ze waarvoor ook alweer?
ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....
maar dat weet ik dus niet zeker, met zo'n kraampakket...
pi_70397348
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik heb nog geen kraampakket, maar als ik op mijn werk groene matjes heb, zijn dit steriel verpakte matjes (dus voor hechten enzo) en blauw niet steriele matjes, dus om ergens onder te leggen, om smeren te voorkomen....
maar dat weet ik dus niet zeker, met zo'n kraampakket...
Maar van de blauwe heb je er maar 1. Die is iets dikker dan de groene. Formaat is hetzelfde. Heb nu de blauwe maar op het kraambed gelegd en een groene op je gewone bed voor het geval dat mijn vliezen 's nachts breken.
Liefde
pi_70397677
Hihi Menicole lastig he, al die matjes en doekjes en zeiltjes enzo
Je bent alweer 39 weken joh zie ik net Jeetje!

Ik heb net een mooie nieuwe maxicosi gekocht We hadden er een gekregen van mijn schoonzus, maar in mijn hormonale toestand had ik besloten dat ik per se een nieuwe wilde. Hier stond eigenlijk een komma gevolgd door "omdat..." maar ik kon geen goede logische reden bedenken Het kwam neer op "ik vind 'm niet zo mooi" en "ik wil geen 2e hands autostoeltje ook al weet ik dat er niks mee gebeurd is".
Iemand nog een Maxicosi kopen?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:17:23 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70397993
Leuk Innepin! Je eigen spulletjes kopen is toch wel het allerleukst hoor, vind ik. Ik snap je helemaal ook al kan ik het ook niet goed beschrijven.

Davinia, ik werk sowieso maar 2,5 dag. Dus ik mag al niet echt klagen. En van die 2,5 dag werk ik de hele dagen nu 2 uurtjes minder en de halve dag werk ik thuis.
Ik ben dus altijd op ma en vrij vrij. (Sorry Happy! )

Vrouwtje THeelepel, wat fijn joh!
pi_70398324
Innepin ik had dat ook hoor. We hadden nog best wel veel kleertjes van Mikael enzo. Maar toch moest ik steeds iets nieuws kopen. Gewoon omdat dit weer een nieuw kindjes is die ook wel nieuwe spullen mag. En er is toch niks leukers om iets voor je kleine te kopen!!
Liefde
pi_70398474
Even een vraagje.

Waar begint de buik meestal te groeien na een aantal weken?
Onder de navel, maar dan echt bij je blaas (echte onderbuik) of iets daarboven zeg maar.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:44:49 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70398921
ymme, hangt af van je buikspieren...
kijk maar nar BJ, daar zie je nog best weinig, afgetraind buikje en al, terwijl ik al echt wel rond begin te worden.
tis ook wel mn tweede is, dus al opgerekt geweest en geen super getrainde buikspieren en zo...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:48:47 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70399053
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, hangt af van je buikspieren...
kijk maar nar BJ, daar zie je nog best weinig, afgetraind buikje en al, terwijl ik al echt wel rond begin te worden.
tis ook wel mn tweede is, dus al opgerekt geweest en geen super getrainde buikspieren en zo...
ik heb geen afgetrainde buikspieren hoor en best veel los vel.. (ben namelijk de afgelopen 5 jaar 50 kg afgevallen...) ..
dus mijn babytje heeft al een mooi velletje om straks zijn huisje in te gaan bouwen.....
pi_70399112
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje.

Waar begint de buik meestal te groeien na een aantal weken?
Onder de navel, maar dan echt bij je blaas (echte onderbuik) of iets daarboven zeg maar.
Ik ben niet gespierd en een beetje (te) dik, en bij mij was het duidelijk met 21w, maar niet voor iedereen

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:03:19 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70399618
Helleu

Vrouwtje Theelepel yay voor de mooie echo!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70400563
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:
Helleu

Vrouwtje Theelepel yay voor de mooie echo!!
Hoe is het met de voetjes ?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:37:51 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70400700
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Hoe is het met de voetjes ?
drama haha
maar ze hangen in een badje dat haalt de druk er een beetje af geloof ik.

lief dat je t vraagt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70401723
Wij hebben dus maar even besloten het morgen te gaan zeggen.
Er word al verteld hier in het dorp dat ik zwanger ben, en ze gaan vrienden van ons opbellen, of dit echt zo is.
Er zijn echt maar een beperkt aantal die (5 personen, waarvan 2 stellen) die we het verteld hebben.
Dus de één of ander, heeft het gewoon door verteld.
Nu willen wij graag weten wie, maar ze zeggen allemaal 'wij niet' .
Kun je dan niet eens je eigen vrienden meer vertrouwen

Morgenmiddag vertellen we het aan schoonmoeder en zwager, en dat is het geen geheim meer.
Naja, maakt ook niet zo heel veel uit, gezien het feit dat we a. 7 weken zijn en b. de echo er super goed uitzag.

Of het kan natuurlijk ook zo zijn, dat iemand ons bij de VK naar binnen of buiten heeft zien lopen.

* wil er ook nog even aan toevoegen, dat wij in een heel klein dorpje wonen, waar iedereen vooral ons kent Wij zijn grote feestbeesten, eerder elke vrijdag avond in de kroeg te vinden, om het weekend in te luiden. Laatste keer dronk ik cola en gingen we eerder naar huis dan normaal. En ik rookte zo ineens niet meer. Ook weet iedereen ervan dat we bezig zijn zwanger te worden, vanwege onze eerdere miskraam.
Dus tja, zo heel makkelijk is het ook niet, om 't geheim te houden.

[ Bericht 24% gewijzigd door ymme op 26-06-2009 17:33:44 ]
pi_70402172
egopost

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goed De ctg kon niet mooier zei ze Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik

/egopost
pi_70402217
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
egopost

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goed De ctg kon niet mooier zei ze Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik

/egopost
Dat is helemaal geen egopost.
Je bent er trots op. En logisch.
Super dat alles goed is
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:34:52 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70402288
Ymme ik zou er vanuit gaan denk ik dat iemand jullie dan bij de vk heeft gezien ofzo. Dat klinkt het meest logisch. Hoe dan ook veel plezier met vertellen

Chan yay!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:36:17 #295
5428 crew  miss_sly
pi_70402314
Fijn dat alles goed is, Chan!!
pi_70402359
goedgekeurd, 120/60 en nu geen dalende hartslag op mn rug. ook niet meer gevraagd naar rugslapen... beetje vergeten ook
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:43:14 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70402502
haha nouja fijn in elk geval dat je goedgekeurd bent Nijna en ook fijn dat de hartslag niet meer daalde

toch weer een kleine opluchting lijkt me.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:45:20 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70402557
ik ben heel ff de stad in geweest.. (en toen merkte ik wel dat het idd best warm is....)
heb bij de H&M 2 zwangerschaps-kortebroeken gekocht...
en bij onze hema hebben ze de nieuwe lijn wel al...
heb alleen ff een basisshirtje meegenomen om te kijken hoe die zitten..
(en omdat die toevallig net de kleur had die ik nog zocht voor onder mijn jurkje.)

ook dagboekpost

@Nijn, wat fijn dat alles goed was bij de VK

@Ymme, wat vervelend dat er in het dorp al over gesproken wordt.. zal idd dan ook maar snel je naasten inlichten voordat ze het via via te horen krijgen

@Chan, ook blij voor jouw goede nieuws!!!
pi_70402571
Sorry,jullie gaan zo snel dat ik niet alles heb bijgelezen hoor

Chan, wat fijn, heerlijk gevoel zeker!

Huup, die voetenfoto Het lijkt alleen maar erger te worden joh! Ik hoop zo voor je dat het toch nog wat gaat afnemen, voetenbadje klinkt lekker

Hier niks bijzonders, af en toe een gek pijntje in mn lies als ik snel van de bank wil opstaan, of bij het omdraaien in bed. En borsten die op ontploffen staan! De kat gebruikt ze als hoofdkussentje
of als springplank
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:46:27 #300
5428 crew  miss_sly
pi_70402577
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, Nijna!
Ik vergeet ook altijd nog wel een vraag die ik eigenlijk had willen stellen. Ach in geval vna nood kun je altijd nog bellen, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')