Maar je hebt met Pechtold geregeld dat je ook aan kan schuiven als die andere BBQ gehouden wordt zodat je nog beter aan je net kan werkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:09 schreef Peter het volgende:
[..]
er was bestek
[..]
Dit was de overwinningsBBQ voor de vrijwilligers bij de EU-campagne
Het feit dat jij wil kluiven heeft niks te maken met wel of niet BBQ'enquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een barbecue met bestek..
.
Neuh, geen interesse in vooralsnog.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je hebt met Pechtold geregeld dat je ook aan kan schuiven als die andere BBQ gehouden wordt zodat je nog beter aan je net kan werken
Dat bedoel je schunnig?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het feit dat jij wil kluiven heeft niks te maken met wel of niet BBQ'en
Vat je het zo op? of heb je et zelf zo bedoeld?quote:
Ik vroeg hoe jij het bedoelde. Het zou zelf nooit in mijn hoofd opkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vat je het zo op? of heb je et zelf zo bedoeld?
we hebben toch niet voor niets batavieren als voorvaderenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Het heeft ook iets neanderthalerigs. Met z'n allen aan vlees kluiven rondom een open vuur..
Maar goed, de meeste van onze landgenoten zijn ook lompe holbewoners..
Wie probeer je nu voor de gek te houden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe jij het bedoelde. Het zou zelf nooit in mijn hoofd opkomen..
Kut.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie probeer je nu voor de gek te houden?
Wij zjin batavieren, rauw en primitief!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben toch niet voor niets batavieren als voorvaderen
so true, kan ik me soms echt aan ergeren bij mensenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar goed, de meeste van onze landgenoten zijn ook lompe holbewoners..
snappie! 200 jaar *paginas* homo emancipatie DOWN THE DRAINquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:06 schreef BMD het volgende:
whaha bij 200 topics naar de filistijnen
all your hard work...
Waar is Cairon als je hem het hardste nodig hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
snappie! 200 jaar *paginas* homo emancipatie DOWN THE DRAIN
en hoeveel vaker is dit al voorgevallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar is Cairon als je hem het hardste nodig hebt
dit zit als een bok op de haverkast voor het correct houden van de telling
hadden we toch bijna weer 1 jaar langer moeten wachten op jubileumnummer 2500
sardines horen op de BBQquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik hou niet van barbecuen trouwens. Te veel vlees, te veel rook, te veel hard pratende mensen. En te weinig hygiëne en te weinig groente..
sardines... blegh... je komt uit portugal zekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sardines horen op de BBQ![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben thuis zal ik nu mijn koffer pakken of morgen![]()
en ik heb te veel wijn gedronken, maar dat is normaal
volgens mij zijn we al heel lang geleden gestopt met het tellen van zulke miscalculatiesquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en hoeveel vaker is dit al voorgevallen
complot?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zijn we al heel lang geleden gestopt met het tellen van zulke miscalculaties
hoe laat ga je morgen vliegenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sardines horen op de BBQ![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben thuis zal ik nu mijn koffer pakken of morgen![]()
en ik heb te veel wijn gedronken, maar dat is normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |