Alle DLC kun je spelen voordat je het spel uitgespeeld hebt, behalve Broken Steel omdat je daar verder gaat met de mainquest. De levelcap wordt wel meteen naar 30 gegooid als je BS geinstalleerd hebt en je kunt dus level 30 zijn voor het eind van de originele mainquest.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
oh en ik las in een fallout topic dat als je DLC wilt spelen dat je dan een savegame moet hebben van voor de laatste missie? betekent dat ook dat je sommige DLC al kunt spelen voordat je het uitgespeeld hebt?
aha, tof. thanks voor de info.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle DLC kun je spelen voordat je het spel uitgespeeld hebt, behalve Broken Steel omdat je daar verder gaat met de mainquest. De levelcap wordt wel meteen naar 30 gegooid als je BS geinstalleerd hebt en je kunt dus level 30 zijn voor het eind van de originele mainquest.
heb hem toevallig vandaag gekocht , samen met prince of persia voor de ps3quote:
quote:The big industry news just keep coming today as we’ve learned that EA will be merging BioWare and Mythic into an as-of-yet-unnamed RPG/MMO studio. Heading up the new entity will be BioWare co-founder and General Manager Ray Muzyka, who will become Group General Manager, while BioWare’s other co-founder Greg Zeschuk will become Group Creative Officer. Now former General Manager at Mythic and Warhammer Online Lead Designer Mark Jacobs has left EA and will be replaced by Rob Denton.
EA is expected to make an official announcement later today with more details on how this all pans out and we’ll of course let you know how everything impacts the games you care about most.
Als ik even (bij wijze van TVP) een stukje quote mag stelen;quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:56 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jouw vernieuwd worden aan een JRPG?
dark age , warhammer , MMO's dus .quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:05 schreef AQuila360 het volgende:
Net even de superstar V8 racing demo gespeeld en ik moet zeggen dat het een toffe game is![]()
19 wagens op de baan
DJ waar kennen we mytic van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |