Jep, dat is emquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ptsh...
Trouwens... is Scarface2004's gamertag GodfatherNL? zoja wat is die gozer slecht in DiRT
Zijn geen slechte games hoor...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef Remake het volgende:
Waarom heb je die kut games gekocht?
Achievement whore?, pure verveling? eenzamheid?
What makes a man choose shitty games
Hannah Montana: Cupcakes GALOREquote:
Wordt echt een game waar ik me tot diep in de nacht mee kan vermakenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hannah Montana: Cupcakes GALORE
[Xbox 360 # 429] Waar DE fapt op Hannah Montana: Cupcakes
Hanna's zijn tof!quote:Op zondag 28 juni 2009 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hannah Montana: Cupcakes GALORE
[Xbox 360 # 429] Waar DE fapt op Hannah Montana: Cupcakes
Tot nu toe vind ik zowel eternal sonata als lost odyssee beter.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:09 schreef Jobba het volgende:
Tales of Vesperia is hands down de beste JRPG op de 360
Ik vermaak me uitstekend met ToV.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tot nu toe vind ik zowel eternal sonata als lost odyssee beter.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Topic opgeschoond. En graag weer on-topic.
Hoe lang heb je al gespeeld?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik zowel eternal sonata als lost odyssee beter.
uurtje of zes.Niet dat het niet vermakelijk is, maar ik vind de gevechten een beertje butto-bash achtig wordenquote:
gaat je nog vies tegen vallen bij de later gevechten , want dan red je het echt niet meer .quote:Op zondag 28 juni 2009 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
uurtje of zes.Niet dat het niet vermakelijk is, maar ik vind de gevechten een beertje butto-bash achtig worden
Ik vind het verhaal tot nu toe niet erg sterk om eerlijk te zeggen(en ik weet ook wel dat je bij de boss-charecters wat meer tactiek moet gebruiken, ik vind de game tot nu toe verhaaltechnisch minder dan Tales of Symphonia iig).quote:Op zondag 28 juni 2009 15:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gaat je nog vies tegen vallen bij de later gevechten , want dan red je het echt niet meer .
voral niet bij de eindbaas
heb symphonia nooit gespeeld , maar het verhaal is niet super geweldig nee .quote:Op zondag 28 juni 2009 15:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal tot nu toe niet erg sterk om eerlijk te zeggen(en ik weet ook wel dat je bij de boss-charecters wat meer tactiek moet gebruiken, ik vind de game tot nu toe verhaaltechnisch minder dan Tales of Symphonia iig).
Star ocean 4 was best goed maar heel veel characters waren gewoon irritant zoals Sarah en Meraclequote:Op zondag 28 juni 2009 14:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vermaak me uitstekend met ToV.
Ik heb nu de meeste opties unlocked voor het battlesysteem.
Alleen Mystic Artes kan ik nu nog niet.
Vooral als je wat meer Artes hebt om te gebruiken gaat het combo'en van monsters ook makkelijker.
Ik heb Yuri vrij snel ingewisseld voor Rita als playable character.
Zij is echt een beest als je Overlimit activeert met haar.
Haar spells hebben namelijk geen casttime meer in Overlimit.
ToV is voor mij al stukken leuker dan Star Ocean 4.
ultimate fighting championship ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |