quote:Ik speel al Jrpg's sinds mn 6de of 7de, vind je het erg als ik ff niet meer mee doen met het ' je bent een kleine wees van 14 jaar oud zonder ouders.... en alleen JIJ kan de wereld redden' meuk?
Ik dacht dat je zei:quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef Vubarol het volgende:
Elke Tales game is een vernieuwende JRPG
Met de slave collar die je krijgt in Paradise Falls.quote:
ja die heb ik maar wat moet ik er dan mee? kan m niet equipen en als ik met de gast praat die ik moet enslaven dan krijg ik geen opties.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met de slave collar die je krijgt in Paradise Falls.
je krijgt ook een speciaal wapen die iemand tijdelijk kan stunnen, dan kan je via een tekst optie de slave collar om doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja die heb ik maar wat moet ik er dan mee? kan m niet equipen en als ik met de gast praat die ik moet enslaven dan krijg ik geen opties.
Wat moet er volgens jouw vernieuwd worden aan een JRPG?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
TVP
Want zonder AQuila360 is een Xbox360 topic niet compleet
Document heeft trouwens wijze woorden over JrpgDie shit staat al jaren stil
![]()
aah, ik dacht dat dat echt nodig was om in dat dorp van die koters te komen. maar je kan dus ook gewoon iedereen neerknallen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, dan weet ik het verder ook niet. Ik ben 100% goed en Paradise Falls is vrij van slavers (die heb ik allemaal gedood)
Je kunt zelf kiezen wat je wil heh, good vs evil wordt ver doorgevoerd in Fallout! Dat maakt de game ook echt goed vind ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
aah, ik dacht dat dat echt nodig was om in dat dorp van die koters te komen. maar je kan dus ook gewoon iedereen neerknallen?
hehe ja dat weet ik wel, maar dacht dat je die gasten misschien vrijwillig kon enslaven ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt zelf kiezen wat je wil heh, good vs evil wordt ver doorgevoerd in Fallout! Dat maakt de game ook echt goed vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |