quote:Bayern: Ribéry kan Real vergeten
Franck Ribéry kan de door hem gewenste transfer naar Real Madrid op zijn buik schrijven. Karl-Heinz Rummenigge is geenszins van plan mee te werken aan de transfer van de Fransman.
Ribéry stelde de Duitse topclub donderdag een ultimatum in duidelijke bewoordingen. "Ik wil Real en anders niets", aldus de aanvallende middenvelder van de club van Louis van Gaal. Bovendien verliet hij de training van de Beierse club uit onvrede over de houding van zijn werkgever.
Voorzitter Rummenigge is echter glashelder. "Om op zijn uitspraken in te gaan: dan wordt het gewoon niets. Want hij gaat niet naar Real", stelt de beleidsbepaler in gesprek met de Zuid-Duitse krant TZ. Ribéry is bij Bayern in het bezit van een meerjarige verbintenis.
Bayern duidelijk niet bereid mee te werken aan de koopwoede van Real-president Florentino Perez. De Spanjaard wist tot op heden wel de transfers van Cristiano Ronaldo, Raúl Albiol, Kaká en Karim Benzema te bezegelen.
Z'n vrije trappen en goals van buiten de 16 zijn legendarisch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:52 schreef WeebI het volgende:
[..]
Van Nistelrooij is (/was) de meest complete spits.
Dank u.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef WeebI het volgende:
http://www.justin.tv/newalawy2
http://www.iraqgoals.net/ch3.html
vanaf 21:00 tot 22:00 (volgens myp2p)
Voor 81 mio hebben we een deal, OK?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
219 miljoen uitgegeven. Nog 81 te gaan dus.
http://www.marca.com/2009(...)drid/1246446237.html
Cesc halen.
Voor 50 nemen we hem over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor 81 mio hebben we een deal, OK?
Ik denk het niet. Dat doen ze ergens in een achterkamertje. De presentaties die ze live uitzenden zijn alleen voor grote spelers als Kaka en Albiol.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef pepermuntje17 het volgende:
komt de presentatie van ronaldo, ergens live op maandag??
Dat dachten we bij Valencia ook toen we een nieuw stadion gingen bouwen, viel met de crisis toch wat tegenquote:
Ik denk dat een bank een groot verschil ziet in een stadion dat af is en al jaren wordt gebruikt of een half afgemaakt stadion van een noodlijdende club.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:54 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Dat dachten we bij Valencia ook toen we een nieuw stadion gingen bouwen, viel met de crisis toch wat tegen
Zou dat misschien te maken hebben met:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Real Madrid wil meer geld van Adidas anders stappen ze over naar Nike.
Ja op, EUROSPORT .quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef pepermuntje17 het volgende:
komt de presentatie van ronaldo, ergens live op maandag??
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Real Madrid wil meer geld van Adidas anders stappen ze over naar Nike.
Adidas moet gewoon vasthouden aan het contract tot 2012. dit soort dreigementen zijn echt misselijkmakendquote:'Adidas moet dokken voor toppers Real Madrid'
03 juli 2009
Real Madrid heeft de Duitse sportartikelenfabrikant Adidas gevraagd om zijn sponsorbijdrage fors te verhogen. Volgens de Spaanse krant El Pais verlangt Real Madrid een bedrag van 60 miljoen euro per jaar van Adidas om clubshirts te mogen produceren en te verkopen. Nu betaalt de Duitse onderneming nog de helft.
Real vraagt meer geld, omdat het veel nieuwe sterren heeft aangetrokken. Adidas kan daardoor ook meer geld tegemoetzien uit de verkoop van shirts met de namen van de nieuwe spelers. El Pais stelde vrijdag dat Real Madrid mogelijk overstapt naar Nike als Adidas niet instemt met de nieuwe voorwaarden. Real Madrid en Adidas hebben nog een contract tot 2012. Real Madrid heeft deze zomer al voor meer dan 200 miljoen euro nieuwe spelers gekocht, onder andere Cristiano Ronaldo en Kaka.
Prachtige reclame.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou dat misschien te maken hebben met:
[ afbeelding ]
Dat zeker jaquote:
Jij bent zeker een houthakker van beroep? Je hebt namelijk de ballen verstand van zaken doen. Wanneer Adidas nu 300 miljoen meer zou verdienen aan Real Madrid, dan is het niet meer dan logisch dat Real Madrid daar ook iets van wil zien. Als ze daar nu niet iets van zien, dan is het ook logisch dat ze in de toekomst naar een concurrent gaan waar ze er wel iets van zien. En als ze niet naar een concurrent gaan, dan vragen ze in het volgende contract wel wat ze nu niet hebben gekregen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
[..]
Adidas moet gewoon vasthouden aan het contract tot 2012. dit soort dreigementen zijn echt misselijkmakend
Onzin, sponsor ben je in goede en slechte tijden. Adidas had dus ook geld terug kunnen vragen voor de laatste mindere jaren in de CL?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een houthakker van beroep? Je hebt namelijk de ballen verstand van zaken doen. Wanneer Adidas nu 300 miljoen meer zou verdienen aan Real Madrid, dan is het niet meer dan logisch dat Real Madrid daar ook iets van wil zien. Als ze daar nu niet iets van zien, dan is het ook logisch dat ze in de toekomst naar een concurrent gaan waar ze er wel iets van zien. En als ze niet naar een concurrent gaan, dan vragen ze in het volgende contract wel wat ze nu niet hebben gekregen.
Contracten zijn er als basis, maar die kunnen aangepast worden in extreme of onverwachte omstandigheden. Als je je altijd als een blinde vast blijven houden aan je contract dan leef je geen 100 jaar.
quote:
Ik denk Ruud nog van waarde kan zijn voor Real. Hij zal zeker een nummer toegewezen krijgen, alleen niet de eerste 11.quote:
Hij is 'zijn nummer' al sinds januari kwijt. Vandaar dequote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waarom een?
Ik zou Van Nistelrooij nog niet afschrijven
Of je mag dan stellen dat Real slecht heeft onderhandeld toen het contract met Adidas werd afgesloten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een houthakker van beroep? Je hebt namelijk de ballen verstand van zaken doen. Wanneer Adidas nu 300 miljoen meer zou verdienen aan Real Madrid, dan is het niet meer dan logisch dat Real Madrid daar ook iets van wil zien. Als ze daar nu niet iets van zien, dan is het ook logisch dat ze in de toekomst naar een concurrent gaan waar ze er wel iets van zien. En als ze niet naar een concurrent gaan, dan vragen ze in het volgende contract wel wat ze nu niet hebben gekregen.
Contracten zijn er als basis, maar die kunnen aangepast worden in extreme of onverwachte omstandigheden. Als je je altijd als een blinde vast blijven houden aan je contract dan leef je geen 100 jaar.
Dat kan best. Hoewel Adidas al wat jaren de kleding bij Real verzorgt, denk ik zelf dat het contract dan verlengt is tijdens de periode van Calderon (net als de tv rechten, die zouden nu ook een stuk meer opleveren). Als Calderon een andere strategie had dan Perez (minder sterren = minder verkoop en publiciteit), dan kan ik me voorstellen dat ze er minder voor kregen dan de huidige strategie zou opleveren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of je mag dan stellen dat Real slecht heeft onderhandeld toen het contract met Adidas werd afgesloten.
Naar verluid in Valencia.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:15 schreef jojomen4 het volgende:
Het stadion van Real ligt ook midden in een van de duurdere steden van Europa. Ik weet niet waar dat van Valencia ligt maar dat zorgt bij Real denk ik voor een hoge waardering.
verluidtquote:
Hoezo dat niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Zoveel alternatieven heeft Real ook niet om meer geld uit te knijpen.
Kijk naar waar de grote clubs mee lopen. Dat is allemaal Adidas of Nike. Daarna houd het wel een beetje op met grote kledingsponsoren.quote:
Ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde kwa omzet draaien.quote:
Maar de manier waarop Real dan denkt even hun doel te bereiken is wel misselijkmakend (mits waar).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Welk record?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:53 schreef Toivonen het volgende:
Cristiano gaat daar de absolute vedette worden.
Kaká als 2e, maar kijk maar op de Real madrid site
alleen maar c.ronaldo , alleen foto,s van hem poll over hem
Hij wordt morgen gepresenteerd, hij gaat kaká,s record verbreken.
Cristiano ronaldo averio dos santos, best player of all time
2, want hij jankt soms als een 2-jarige.. past hem wel dat nummer.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:04 schreef BigKahuna het volgende:
Welk nummer zou Ronaldo krijgen? De mooie nummers zijn toch wel al een beetje vergeven.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
2, want hij jankt soms als een 2-jarige.. past hem wel dat nummer.
[ afbeelding ]
ik weet het, slechte paint![]()
9 is vrij, Sneijder gaat misschien wel weg.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:04 schreef BigKahuna het volgende:
Welk nummer zou Ronaldo krijgen? De mooie nummers zijn toch wel al een beetje vergeven.
9 vind ik niet echt een nummer voor Ronaldo. Eerder voor Benzema dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
9 is vrij, Sneijder gaat misschien wel weg.
http://www.dailymail.co.u(...)drid-No-9-shirt.htmlquote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
9 vind ik niet echt een nummer voor Ronaldo. Eerder voor Benzema dan.
F*ck of met je messi die is nog geen 1.63 hahaha:Pquote:Op zondag 5 juli 2009 21:54 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Welk record?
Volgens mij geil je een beetje op voetballers met vrouwelijke trekjes.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:20 schreef Toivonen het volgende:
[..]
F*ck of met je messi die is nog geen 1.63 hahaha:P
75.000 zijn record en van kaka 50.000
Ga eens lekker met je barbie spelen prutserquote:Op maandag 6 juli 2009 13:20 schreef Toivonen het volgende:
[..]
F*ck of met je messi die is nog geen 1.63 hahaha:P
75.000 zijn record en van kaka 50.000
Oh. Dan denk ik dat we het maar opgeven. We hadden die illusie daadwerkelijk even. Maar bedankt dat je dat even meldt, dan hoeven we toch niet meer te kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef DEKUIP het volgende:
Sorry Real, maar successen kan je echt niet kopen
Zegt een Feyenoord fanquote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef DEKUIP het volgende:
Sorry Real, maar successen kan je echt niet kopen
En wat voor één. Als je van een halve kilometer afstand een foto maakt kun je het logo nog lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |