Ik kocht een DVD, Charlie Wilson's war, een goede film trouwens, maar daar gaat het niet om.
Krijg ik ten eerste een reclame spot te zien hoe erg Aids in Afrika is die je niet kan spoelen, of Skippen, godgloeiende, ja dat weet ik, ik koop een film om te ontspannen, niet om aan mijn kop gezeken te worden, godverdomme, dat is net als collecteren in de bioscoop, Flikker op!
En dan een weer niet te skippen of te spoelen hel en verdoemenis preek over film piraterij, HEE IK HEB DE FUCKING FILM FUCKING GEKOCHT GODGLOEIENDE, VAL MIJ FUCKING NIET FUCKING LASTIG.
Klacht, Koop je een film wordt je lastig gevallen, Filmindustrie valt haar betalende klanten lastig
Subklacht, ga niet lopen zeiken over moet je maar downloaden, dan heb je dat niet, dat weet ik maar moet toch wat met mijn Freebies
Positief: Goeie film over een zuipend, brallend, hoererend en coke snuivend senaatslid dat het budget voor elkaar krijgt om de Russen uit Afganistan te krijgen, een keertje geen Mickey Mouse held rol voor Tom Hanks
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.