abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70332871
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:03 schreef Kralicek het volgende:
Zoek gewoon een ROC in de buurt uit en hou vooral je mond over WO-ers, want wij 'bespreken'en 'doen'tegelijk. Jaloers kreng.
Daar heeft ie dan wel een punt, die WO'ers lopen eerst urenlang te zeiken over wat ze gaan doen, hoe ze het gaan doen, wanneer ze het gaan doen, waarmee ze het gaan doen en al ze dan bezig zijn hebben ze geen komen ze tijd te kort en dan zijn de deadlines te streng, opdrachten te lastig, stof te veel of andere janksmoesjes
pi_70333158
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Daar heeft ie dan wel een punt, die WO'ers lopen eerst urenlang te zeiken over wat ze gaan doen, hoe ze het gaan doen, wanneer ze het gaan doen, waarmee ze het gaan doen en al ze dan bezig zijn hebben ze geen komen ze tijd te kort en dan zijn de deadlines te streng, opdrachten te lastig, stof te veel of andere janksmoesjes
Ja, want als je geneeskunde studeert dan moet je gewoon metteen opereren, zonder te kijken waar het probleem ligt.
pi_70335316
TS is wel een standaard Mbo'ers die afgeeft op hoger opgeleiden. Echter zijn hoger opgeleiden die Mbo'ers bashen omdat ze wat minder bagage hebben meegekregen geen haar beter.
pi_70336059
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef 3lmo het volgende:
TS is wel een standaard Mbo'ers die afgeeft op hoger opgeleiden. Echter zijn hoger opgeleiden die Mbo'ers bashen omdat ze wat minder bagage hebben meegekregen geen haar beter.
Terwijl dat helemaal niet nodig was voor zijn betoog. Hij had zijn argument ook invulling kunnen geven zonder deze vergelijking zo direct te maken.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:21:54 #80
78498 classpc
I don't like change
pi_70336137
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef ManianMan het volgende:

[..]

DUDE, de opleiding die ik wil vind je niet in elk ROC dat is juist het probleem. De kosten voor het OV zijn dermate hoog dat ik liever een jaartje wacht zodat ik deze vergoed krijg dan dat ik dadelijk met een hoge schuld zit.
Dan doe je eerst een tussenopleiding totdat je 18 bent en ga je daarna met OV naar die andere opleiding.
Sowieso zijn er ook een aantal opleidingen waar je met je 16e nog niet terecht kunt, en alsnog een tussenopleiding moet doen.

Ik ben het er wel mee eens eigenlijk, de bussen zitten nu al vol genoeg. Ik zit niet te wachten op 16-jarige studentjes die zo nodig ver van hun woonplaats een opleiding moeten doen/
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_70336320
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Ja, want als je geneeskunde studeert dan moet je gewoon metteen opereren, zonder te kijken waar het probleem ligt.
Ja het liefst totdat je patient dood is gegaan he hoef dat opereren ook niet meer te doen

echt weer zo'n wo uitvlucht
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:28:14 #82
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_70336334
TS maakt zich wel belachelijk nu
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:32:31 #83
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_70336489
TS, alsjeblieft stop. Alsjeblieft.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:37:19 #84
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_70336673
Iedereen verdiend gewoon OV, Studenten krijgen toch ook studiefinanciering NAAST hun OV-kaart.

Ik heb MLO gedaan, 2 jaar reizen koste mij 2500 euro...

En voor die kankerfokkers, ik doe nu HLO, propedeuse binnen half jaar gehaald, staat zelfs nog een 10 voor natuurkunde op.. haal verder veel achten en negens..
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:38:10 #85
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_70336717
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef luciferist het volgende:
Iedereen verdiend gewoon OV, Studenten krijgen toch ook studiefinanciering NAAST hun OV-kaart.

En voor die kankerfokkers, ik doe nu HLO, propedeuse binnen half jaar gehaald, staat zelfs nog een 10 voor natuurkunde op.. haal verder veel achten en negens..
TOF MAN
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_70336725
quote:

Het schoolgeld van het MBO is half dat van het HBO. Daarom moeten MBO-ers hun eigen vervoer maar gaan regelen, koop gewoon een puch ofzo
pi_70337212
quote:

Dan had je dat beter gelijk kunnen doen als je zulke cijfers haalt...
Vertel mij eens waarom de overheid er veel geld tegenaan moet gooien om te zorgen dat ongemotiveerde, verveelde kinderen die nog niet zeker weten welke richting ze op willen gratis naar het regionale opleidings centrum komen?

Tuurlijk heb je er een paar die het goed doen, doorstromen en het later ruimschoots terugverdienen maar het merendeel niet. Dat is het probleem in Nederland, iedereen meent overal recht op te hebben. Uitkeringstrekkers krijgen geld voor een LCD tv, een computer met internet, ze willen een auto, want ja dat heeft iedereen. Ze vergeten dat de rest er voor moet werken.
pi_70338450
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Ja het liefst totdat je patient dood is gegaan he hoef dat opereren ook niet meer te doen

echt weer zo'n wo uitvlucht
Gelukkig kunnen hamburgers niet meer doodgaan he!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:27:49 #89
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_70338739
quote:

Nederlands krijg je zeker niet?
pi_70338818
Weet je hoeveel dat de staat kost?
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:35:51 #91
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_70339048
Ja, of je flikkert op met je kut -ov en gaat fietsen
pi_70339577
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Weet je hoeveel dat de staat kost?
Het is inderdaad een kosten-batenanalyse. Het CPB of een van die andere statistische bureaus kan zo uitrekenen wat elke MBO'er, HBO'er en WO'er in de toekomst bij zal dragen aan de staat en hoeveel hij/zij zal gaan kosten. Natuurlijk worden deze gegevens niet openbaar gemaakt omdat dat onwenselijke sociale effecten met zich mee zou brengen Maar daarom kunnen HBO'ers en WO'ers dus wel eerder zo'n kaart krijgen. En daarbij komen natuurlijk nog de argumenten van de kinderbijslag en dat er in bijna elke stad wel een ROC zit.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:58:32 #93
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70340040
Deze schoon ik zo op. Help me herinneren. Of niet, da's aan jullie.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')