Daar heeft ie dan wel een punt, die WO'ers lopen eerst urenlang te zeiken over wat ze gaan doen, hoe ze het gaan doen, wanneer ze het gaan doen, waarmee ze het gaan doen en al ze dan bezig zijn hebben ze geen komen ze tijd te kort en dan zijn de deadlines te streng, opdrachten te lastig, stof te veel of andere janksmoesjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:03 schreef Kralicek het volgende:
Zoek gewoon een ROC in de buurt uit en hou vooral je mond over WO-ers, want wij 'bespreken'en 'doen'tegelijk. Jaloers kreng.
Ja, want als je geneeskunde studeert dan moet je gewoon metteen opereren, zonder te kijken waar het probleem ligt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan wel een punt, die WO'ers lopen eerst urenlang te zeiken over wat ze gaan doen, hoe ze het gaan doen, wanneer ze het gaan doen, waarmee ze het gaan doen en al ze dan bezig zijn hebben ze geen komen ze tijd te kort en dan zijn de deadlines te streng, opdrachten te lastig, stof te veel of andere janksmoesjes
Terwijl dat helemaal niet nodig was voor zijn betoog. Hij had zijn argument ook invulling kunnen geven zonder deze vergelijking zo direct te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef 3lmo het volgende:
TS is wel een standaard Mbo'ers die afgeeft op hoger opgeleiden. Echter zijn hoger opgeleiden die Mbo'ers bashen omdat ze wat minder bagage hebben meegekregen geen haar beter.
Dan doe je eerst een tussenopleiding totdat je 18 bent en ga je daarna met OV naar die andere opleiding.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
DUDE, de opleiding die ik wil vind je niet in elk ROC dat is juist het probleem. De kosten voor het OV zijn dermate hoog dat ik liever een jaartje wacht zodat ik deze vergoed krijg dan dat ik dadelijk met een hoge schuld zit.
Ja het liefst totdat je patient dood is gegaan hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ja, want als je geneeskunde studeert dan moet je gewoon metteen opereren, zonder te kijken waar het probleem ligt.
TOF MANquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef luciferist het volgende:
Iedereen verdiend gewoon OV, Studenten krijgen toch ook studiefinanciering NAAST hun OV-kaart.
Ik heb MLO gedaan, 2 jaar reizen koste mij 2500 euro...
En voor die kankerfokkers, ik doe nu HLO, propedeuse binnen half jaar gehaald, staat zelfs nog een 10 voor natuurkunde op.. haal verder veel achten en negens..
Het schoolgeld van het MBO is half dat van het HBO. Daarom moeten MBO-ers hun eigen vervoer maar gaan regelen, koop gewoon een puch ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef luciferist het volgende:
Iedereen verdiend gewoon OV, Studenten krijgen toch ook studiefinanciering NAAST hun OV-kaart.
En voor die kankerfokkers, ik doe nu HLO, propedeuse binnen half jaar gehaald, staat zelfs nog een 10 voor natuurkunde op.. haal verder veel achten en negens..
Dan had je dat beter gelijk kunnen doen als je zulke cijfers haalt...quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef luciferist het volgende:
Gelukkig kunnen hamburgers niet meer doodgaan he!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Ja het liefst totdat je patient dood is gegaan hehoef dat opereren ook niet meer te doen
echt weer zo'n wo uitvlucht
Nederlands krijg je zeker niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef luciferist het volgende:
Het is inderdaad een kosten-batenanalyse. Het CPB of een van die andere statistische bureaus kan zo uitrekenen wat elke MBO'er, HBO'er en WO'er in de toekomst bij zal dragen aan de staat en hoeveel hij/zij zal gaan kosten. Natuurlijk worden deze gegevens niet openbaar gemaakt omdat dat onwenselijke sociale effecten met zich mee zou brengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |