In tegendeel, het mislukt omdat Ajax op dit soort gebied teveel een ambtelijk apparaat is en te weinig een voetbalclub. Het is niet voor niets dat juist kleinere clubs met veel voetbalmensen aan het roer goed scouten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Barca het volgende:
[..]
En daarom mislukt het. We doen het wel even. Het stelt weinig voor.
Nee, die hebben een visie. Genoeg kleine clubs waar 't niet goed gaat. Scoutingbeleid moet passen bij het beleid van je hele club. Dat betekent dat je club in alles een positieve uitstraling moet hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In tegendeel, het mislukt omdat Ajax op dit soort gebied teveel een ambtelijk apparaat is en te weinig een voetbalclub. Het is niet voor niets dat juist kleinere clubs met veel voetbalmensen aan het roer goed scouten.
Zonde, hij is nu al zo'n 2 jaar fitquote:'Manucharyan kondigt vertrek aan'
woensdag 24 juni, door micky, Amsterdam, 21:32u, CISoccer
Een Russische Ajax fan wees Ajax Netwerk op een interview van Edgar Manucharyan op het Russische CISsoccer. De Armeense aanvaller laat daarin weten geen toekomst meer te zien bij Ajax.
In een gesprek met de leiding van Ajax is hem duidelijk geworden dat er geen plaats meer voor hem is. Volgens de aanvaller heeft hij de nieuwe coach Jol niet gesproken, omdat dat zinloos zou zijn.
Manucharyan gaf aan dat het hoe dan ook zeker is dat hij vertrekt. 'Dat ik nog tot 2011 onder contract sta bij Ajax, maakt een transfer enorm gecompliceerd. Ajax wil me alleen verhuren of verkopen.' Een transfervrij vertrek zit er niet in.
Volgens de aanvaller zijn er diverse clubs concreet geïnteresseerd, waarvan een club in Nederland. Manucharyan hoopt aan het einde van de maand duidelijkheid te hebben. 'Voor mij is het belangrijk dat ik in een elftal terecht kom, waarin ik regelmatig aan spelen toekom'. (tekst: Ajax Netwerk)
Ik vind het ook jammer hoor. Had toch veel meer in moeten zitten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zonde, hij is nu al zo'n 2 jaar fitnatuurlijk is hij niet meer gemotiveerd na 5 jaar jong Ajax
![]()
Waarom geven ze hem geen kans in het eerste?
Bij ons zou Berg geen kans gehad hebben om zich twee jaar lang op te leiden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef Poepsjaars het volgende:
Kunnen we niet beter de scouts van Groningen kopen, scheelt namelijk wel wat in de zak met geld.
Kunnen we niet beter samen met FC Grunn in spelers gaan investeren. Eerst daar 2 a 3 jaar spelen om vervolgens de stap naar amsterdam te makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef Poepsjaars het volgende:
Kunnen we niet beter de scouts van Groningen kopen, scheelt namelijk wel wat in de zak met geld.
Waarom zouden ze in godsnaam?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom geven ze hem geen kans in het eerste?
Nu is het te laat maar onder koster was hij fit en kon die een kans krijgen omdat kennedy en rommedahl om de week faalden. Manucharyan heeft het talent echt wel. Wanbeleid dat ze hem niet al jaar geleden verhuurden aan willem2 of zo.quote:
Nou ja, als zelfs Siem de Jong als aanvaller gebruikt wordt dan had Manucharyan ook wel een kansje mogen krijgen.quote:
Je post hier vaker dan ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hey, gij zult u niet kwetsend uitlaten tegen andere personen!
Voorlopig zijn Groningen en Heerenveen nog (bijna) nooit boven Ajax geëindigd, dus wat zouden wij met hun scouting moeten. Voor een subtopper scouten is een heel ander verhaal dan voor een topclub. De spelers zoals Suarez en Berg hebben juist de tijd nodig om in Nederland te wennen aan alle omstandigheden en dat gaat het beste bij een club onder de absolute top. De kans is groot dat als Ajax dit soort spelers direct uit het buitenland haalt, ze ondersneeuwen en je er nooit meer iets van hoort. De uitzonderingen zijn er natuurlijk ook (Zlatan, Chivu e.d.), maar dan praat je over de absolute toppers. Die zijn moeilijk te vinden en nog moeilijker naar Ajax te halen. Ik vind de kritiek op de scouting van Ajax daarom ook niet altijd terecht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef Poepsjaars het volgende:
Chivu heb je een punt, maar bij Zlatan kon je wel al zien dat hij geniale skills had.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zlatan en Chivu begonnen anders ook dramatisch Cavalier1. Maar ergens kan ik me wel vinden in je post.
Ik kan me nog herinneren dat een niet misstaand persoon in de voetbalwereld zei dat Zlatan een goede techniek voor een slechte voetballer en een slechte techniek voor een goede voetballer had.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:24 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Chivu heb je een punt, maar bij Zlatan kon je wel al zien dat hij geniale skills had.
quote:Jans gaat uit van vertrek Berg
Ron Jans gaat er vanuit dat Marcus Berg voor volgend seizoen vertrekt bij FC Groningen. De hoofdcoach van de Groningers wordt in het geruchtencircuit veelvuldig gelinkt aan clubs uit binnen- en buitenland, waaronder Ajax.
'Inmiddels hou ik er toch al rekening mee dat hij bij ons gaat vertrekken. We zullen dan ook zoek moeten gaan naar een andere spits', aldus Jans over de huidige situatie rondom de Zweeds international.
Seizoen Wedstrijden Doelpunten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:31 schreef toma het volgende:
Makkelijk scoren kan ie anders nog steeds niet
maakt hij veel intikkers dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Seizoen Wedstrijden Doelpunten.
2008-09 35 25
Vrij makkelijk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |