Hoe kan ik nou serieus leren als er al in het boek grappen staan?quote:De SDM (service desk medewerker) krijgt het volgende telefoontje: "Het scherm is weg, wat moet ik doen?" De reactie van de alerte medewerker van de Service Desk: "Bel de politie en doe aangifte van diefstal." "Nee"zegt de gebruiker, "het is niet gestolen, ik krijg geen beeld."
Je hebt toch niks beters te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Er staan nog meer grappen in maar ik ben te lui om het over te typen
Rot dan maar gewoon op en ga leren, daar heb je nog iets aan, misschien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Er staan nog meer grappen in maar ik ben te lui om het over te typen
Komt een man bij de bakker..quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest lachen irl. Maarja, ik lach altijd om kutgrappen.
Zegt de bakker: ruim je het wel zelf even op?quote:
Dat is bij de dokterquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Zegt de bakker: ruim je het wel zelf even op?
Ja, helaas wel nog 50 pagina's doornemen, "zucht". Het wordt tijd dat ik deze opleiding kan afsluiten en kan beginnen aan de opleiding "vliegtuigonderhoudsmonteur".quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een niveau van het boek zeg. En dat soort spul moet jij leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |