Nou, pek en verenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
Vaagsel is alweer 20 minuten offline trouwens..
Het is geen ramp maar ook niet zo netjes dat je offline gaat met een vraag open zonder het even te melden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, pek en veren![]()
vermits hij een vraag over de Confederations Cup goed had, wachten we minimaal tot aan de rust van de wedstrijd
Moet de vraagsteller dat niet zelf aangeven eigenlijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Flash je hebt hem goed trouwens. Je mag het spel ook weer in gang zetten.
Ook goed. Dacht dat je een nogal ongeduldig type was ivm je recente vraag of ik niet kon opschieten met de punten bijwerken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet de vraagsteller dat niet zelf aangeven eigenlijk?
Ik???? Ja een paar topics terug, dat ging over de OPquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook goed. Dacht dat je een nogal ongeduldig type was ivm je recente vraag of ik niet kon opschieten met de punten bijwerken.
Als een echte voetbalkenner als Tong80 zegt dat het klopt dan is dat net zo goed als dat de vraagsteller het zegt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben meer van de pro-patience stroming hier
Excuus voor het offline gaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, ik weet het al. Zijn vader Gert Kruys was op dat moment trainer van de Graafschap
quote:
Ook nietquote:
is wel gebruik , maar als het te lang duurt kan een ander het doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet de vraagsteller dat niet zelf aangeven eigenlijk?
Aardige gok, dat kwam toen net op idd, al was het op dat moment niet strafbaar noch detecteerbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |