quote:
YOU HAVE A BAD CONNECTION.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
ring ring
hello?
ring ring
hello?
ring ring
hello?
Hoorde je niet wat ik zei?quote:
Mooi, mond houden dusquote:
Ja!quote:
Kan jij ook niks aan doen, iedereen heeft zn gebreken.quote:
Dat is zo schofterig hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die zomaar hun troep bij de jouwe gooien als je wat grof vuil op de hoek van de straat legt om op te laten halen door de gemeente.![]()
![]()
Stond er eerst een bureaukastje, een oude bureaustoel, een monitor en een paar losse planken. Staat er nu veeeeel meer bij.
Van je fobo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:40 schreef ImTheBase het volgende:
Anders ontvang ik effe 75 euro advertentietegoed van google.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:40 schreef ImTheBase het volgende:
Anders ontvang ik effe 75 euro advertentietegoed van google.
Yepquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, jij was dat van die tekening in het Converse topic
Mensen die spullen uit het grof vuil zoekenquote:
Een paar jaar geleden was er iemand nog véél schofteriger.quote:
Gelukkig woon ik nog nèt niet in zo'n pauperbuurt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Mensen die spullen uit het grof vuil zoekenzijn ook leuk
Ah juustquote:
Ik woon in een villawijk, daarom komen mensen hier zoekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik nog nèt niet in zo'n pauperbuurt.
Mijn hele inboedel wat doe je.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Mensen die spullen uit het grof vuil zoekenzijn ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I would go along with someone like you
Ohja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoe jij het spelt spreek je het uit als "mielloo"
Het is milieu(miljeu dus
)
Waarom koop je die niet gewoon bij de Kruidvat oid? Ga je daar speciaal voor naar de IKEA?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah juust
Warm![]()
Ik heb wel 10 batterijen gekocht
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
WIE STOPT ER HIER EEN BANAAN IN ZIJN OOR? NA-APER
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:47 schreef Liefste. het volgende:
Haha grapje ik woon in een flat appartement
Quizvraag voor Blaxje: Wie quotete ik daar niet letterlijk?Op dit forum gaat hij schuil onder de naam van een Russisch intrigant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ook een scheve kuif scheen te hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op dit forum gaat hij schuil onder de naam van een Russisch intrigant.
Ja Jitz, ik zou het ook niet pikken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
Omdat daar chicks achter de kassa zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Waarom koop je die niet gewoon bij de Kruidvat oid? Ga je daar speciaal voor naar de IKEA?
The bananaking vindt dat Charlie the Unicorn dat moet doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat daar chicks achter de kassa zittenEn ze maar 1.80 voor 10 stuks kosten
WTFquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
The bananaking vindt dat Charlie the Unicorn dat moet doen
"Charlie, you look quite down with your big fat eyes and your big fat frown. The world doesn't have to be so grey. Charlie, when your life's a mess. When you're feeling down, always in distress. I know what can wash that sad away.
All you have to do is, put a banana in your ear. Put a ripe banana right into your favourite ear. It's true, so true. Once it's in your gloom will disappear. The bad in the world is hard to hear when in your ear a banana cheers. So go and put a banana in your ear!"
Hallo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat zeggie bart? Wa zeggie nou bart?
Kijk eens Jitz: Hier hebben ze jouw one-liner gewoon in de OP staan! Alleen vragen ze het hier wat netter.quote:
quote:Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent
Goedkope chicks!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat daar chicks achter de kassa zittenEn ze maar 1.80 voor 10 stuks kosten
Misschien gaan ze 75% van de tijd mee, maar dat boeit me weinigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]serieus?
Maar gaan ze dan ook lang mee of zijn ze na een half uurtje gebruik al leeg?
Dat moeten wij ook hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk eens Jitz: Hier hebben ze jouw one-liner gewoon in de OP staan!
[..]
Hey, de PUB SC roeleert de KLB SC er wel dik uit hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk eens Jitz: Hier hebben ze jouw one-liner gewoon in de OP staan!
[..]
Het is 'Begt'quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ga ik thuis doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Zoek maar op youtube, Charlie the Unicorn episode 2. Of op "bananaking song"
quote:
Zeg verraadsterquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey, de PUB SC roeleert de KLB SC er wel dik uit hoor.
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien gaan ze 75% van de tijd mee, maar dat boeit me weinigIk gebruik ze voor een klok en toetsenbord/muis en dat slurpt amper energie
"Hee begt" is het, amateurquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ohja, kut, Krentenbol. is mod hier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey, de PUB SC roeleert de KLB SC er wel dik uit hoor.
Je weet hetquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja, kut, Krentenbol. is mod hier.
Snel wegwezen.
Alleen de dikkersquote:
En die doen alles!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan hier anders 8 krentenbollen kopen voor 1,20.
Die zijn beschimmeld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan hier anders 8 krentenbollen kopen voor 1,20.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde het ook eens zeggen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik zo verschrikkelijk cool ben denk ik![]()
Vreet'zequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef ImTheBase het volgende:
jongetjes en leuke dames, ik ben weg.intro overleg en bbq
Afrekenen, meer hoeven ze niet te doenquote:
Tieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Suusje-V het volgende:
Gaan we het nu weer over iets hebben waar ik over mee kan praten of iets leuks aan bij te dragen heb?
Ik verveel me..
Geloof er niks van.quote:
Vind ik nou jammer dat je krentenbol meteen buitensluit.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind ik nou jammer dat je krentenbol meteen buitensluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |