Opflikkeren met die onzin, ik wil gewoon 'goedkoop' bier kunnen halen, zeker nu de prijzen jaren kunstmatig hoog zijn gehouden. En nu komt er weer zo'n moraalridder de jeugd beschermen door een wettelijke minimumprijs voor bier in te willen voeren? Dat lossen de ouders van die zuipende kinderen maar op, ik heb geen zin om onnodig veel te betalen door incapabele ouders wiens kinderen zichzelf het ziekenhuis indrinken.quote:Supermarkten moeten stoppen met stuntprijzen voor kratten bier. Dat stelt STAP, Nederlands instituut voor alcoholbeleid. De stichting vreest dat de lage prijzen kunnen leiden tot buitensporig alcoholgebruik, zeker nu veel jongeren examenfeestjes en vakantie vieren. Directeur Wim van Dalen van STAP bevestigde woensdag een bericht hierover in het NOS Journaal.
De stichting heeft Heineken en Albert Heijn per brief gevraagd iets aan de lage prijzen te doen. Van Dalen vindt dat er een wettelijke minimumprijs moet komen voor een risicovol product als alcohol.
Je hebt het er nog steeds met je therapeut over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Heathen. het volgende:
Wij hadden nooit boswachters op school. Alleen in het bos.
Nu zit ik in dubio.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Opflikkeren met die onzin, ik wil gewoon 'goedkoop' bier kunnen halen, zeker nu de prijzen jaren kunstmatig hoog zijn gehouden. En nu komt er weer zo'n moraalridder de jeugd beschermen door een wettelijke minimumprijs voor bier in te willen voeren? Dat lossen de ouders van die zuipende kinderen maar op, ik heb geen zin om onnodig veel te betalen door incapabele ouders wiens kinderen zichzelf het ziekenhuis indrinken.
Klacht: Wim van Dalen van STAP
Dat is wel minder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef TukkerEdje het volgende:
maar in ruil gaan de prijzen van de breezers omlaag
Ik dacht aan dit:quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
die kneus spreekt de ouders er maar op aan![]()
ik durf te wedden dat van de 100% mensen die bier koopt nog geen eens 5% onder zijn doelgroep valt
Oneindige cyclus lijkt me.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef TheKC het volgende:
Eerst krijgen ze op hun flikker vanwege een bierkartel, en nu zeuren ze weer dat het bier te goedkoop is? Ongelofelijk dat dit kan in Nederland!
Man die de brief bij de Albert Heijn ontvangt zit waarschijnlijk ook zo:quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef justmattie het volgende:
Waarom moeten ze alleen AH een brief sturen...? Er zijn toch meer supermarktketens die het soms nog goedkoper dan de AH verpatsen
Die woont in het bos.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Je hebt het er nog steeds met je therapeut over?
Aldi en Lidl inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef justmattie het volgende:
Waarom moeten ze alleen AH een brief sturen...? Er zijn toch meer supermarktketens die het soms nog goedkoper dan de AH verpatsen
En die filiaal managers barsten weer spontaan in janken uit, terugdenkend aan mensen die met karren vol gratis bier de winkel uit wandelenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Man die de brief bij de Albert Heijn ontvangt zit waarschijnlijk ook zo:
Ja, dat was wel érg goedkoopquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
En die filiaal managers barsten weer spontaan in janken uit, terugdenkend aan mensen die met karren vol gratis bier de winkel uit wandelen![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef CasB het volgende:
Door wat voor idioten worden dit soort instanties in stand gehouden? Ik bedoel, dit soort rare stichtingen hebben blijkbaar een bestaansrecht, en een inkomen om hun propaganda mee te verspreiden. Worden ze gesubsidieerd door de overheid of door narrowminded ouders?
quote:Financiering
Projecten van STAP worden uitgevoerd met overheidssubsidies, financiering vanuit fondsen en door donaties van particulieren.
Net zoals zin in biefstuk krijg als er weer een veganist tegen je aan zit te jankenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik krijg altijd zo'n zin om bier te drinken als ik ergens STAP lees.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Meneer van Dalen wacht vast op antwoord nu.!
Moraalridderquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef xnickx het volgende:
Goede zaak (Y)
Ben jij er zo één die 's ochtends buiten loopt (niet al te schoon) en al aan de pils is?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef PatatFriet het volgende:
Hoezo stuntaabiedingen, Lidl heeft gewoon standaard prima pils voor ¤ 5,99 per krat.
Oettinger FTW
Wel eens geproefd dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:23 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die 's ochtends buiten loopt (niet al te schoon) en al aan de pils is?
Zo ja, dan snap ik nu waarom jij dat prima pils vind
Hé hé, jup, oké, oké ik zou het best drinken als ik het voor geschotelt krijg... Maar bier drink ik omdat het lekker is en vandaar dat ik daar dan niet op ga besparen en drink ik liever ******* (ga geen merk naam noemen want heb geen zin in een 'bash bier' topic)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |