En BREIN zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef isogram het volgende:
Ik verafschuw BREIN, maar ik keur toch het platgooien van een website af. Het is weliswaar wat anders dan een fysieke aanslag op bijvoorbeeld het kantoorpand van zo'n organisatie, maar het is feitelijk een soort terreur om een ander het zwijgen op te leggen. Een beetje wat dierenactivisten ook graag doen.
Als hunnie het magge, wei ook!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef isogram het volgende:
Ik verafschuw BREIN, maar ik keur toch het platgooien van een website af. Het is weliswaar wat anders dan een fysieke aanslag op bijvoorbeeld het kantoorpand van zo'n organisatie, maar het is feitelijk een soort terreur om een ander het zwijgen op te leggen. Een beetje wat dierenactivisten ook graag doen.
Een beetje censuur her en der is BREIN anders ook niet vies van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef isogram het volgende:
quote:De directeur van Brein verwijt de hackers "een dubbele standaard". "Zij mogen van alles jatten en dat aan anderen aanbieden, maar als wij onze mond opendoen, wordt dat afgestraft met het platleggen van onze website. Dit is de dictatuur van de nerds", aldus Kuik
Jezus wat een kneus, en nee, dit zal lekker vallen bij de Nerds, ik zou maar een krantje uitgeven Kuik, want een website kan je voor de rest van je leven wel vergeten nuquote:
Tuurlijk mag het allemaal niet, maar ik doe het dan ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef Matamalam het volgende:
Doet mij een beetje denken aan de film "Hackers" met ZeroCool en AcidBurn. Hackers of the world unite! Vervolgens allerlei grappen uithalen met die FBI agent.. Banksaldo in het rood, sexadvertentie voor gay men, status: deceased.. etc. in de film was het wel komisch.. maar ik wens het eigenlijk niemand toe.. of is het al zover dat digitale oorlogsvoering is gerechtvaardigd (zit niet echt in de scene)? Doet me ook denken aan de casus Legion of the Anonymous tegen Scientology.
Ik vind het echt een achterlijke uitspraak van hem. "dictatuur van de nerds", pleur toch op manquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jezus wat een kneus, en nee, dit zal lekker vallen bij de Nerds, ik zou maar een krantje uitgeven Kuik, want een website kan je voor de rest van je leven wel vergeten nu.
Wat een dom, zielig ventje ben je dan?
Tja... Digital Rights Management, kortweg DRM valt bij mij ook onder de noemer "digitale oorlogsvoering."quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef Matamalam het volgende:
of is het al zover dat digitale oorlogsvoering is gerechtvaardigd (zit niet echt in de scene)? Doet me ook denken aan de casus Legion of the Anonymous tegen Scientology.
Mwah, oorlogsvoering... Het is meer het zoveelste stukje troep dat de introductie van een alternatief voor downloaden uitsteltquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Tja... Digital Rights Management, kortweg DRM valt bij mij ook onder de noemer "digitale oorlogsvoering."
Die gasten zullen ook wel allemaal om half 4 naar huis gaan. En hoe langer die site uit de lucht is, hoe harder die Tim in de media kan gaan lopen janken om wat de dictatuurnerds z'n siteje aangedaan hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die DoS een PDoS ofzo?
Het duurt wel verdacht lang voordat die site weer in de lucht is.
we kunnen ook mailen of hij wil wachten met acties omdat ik nog een paar films wil downloaden...quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:31 schreef Oksel het volgende:
Wat een achterlijk stelletje daar bij Brein..
Kunnen we als Fok! niet wat doen tegen ze? 10.000 man die ze dagelijks een belletje geeft met de vraag of de DivX die ze hebben gedownload wel legaal is? Zoiets. Laten we ze irriteren. Tot op het bot.
Mailbombs nu zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:30 schreef capricia het volgende:
[..]
we kunnen ook mailen of hij wil wachten met acties omdat ik nog een paar films wil downloaden...
Of ze ook lege dvd's verkopen?
Welke film er het populairst is?
Wat de snelste torrents zijn?
Waarom doet mijn gedownl divx het niet?
Welke codecs ze aanraden?
Of ze ook advies geven welke provider het snelst is?
Etc
JUISTquote:
Daar hebben ze echt wel firewalls tegen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef melovechai het volgende:
hoe zat die code voor ms-dos prompt ook al weer?
ping www.anti-piracy.nl -f -l 1446 -n9999999999
????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |