pijn, je bedoelt zeker mijn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef chiboi het volgende:
[..]
en als haar bloed in pijn penisbuis terechtkomt?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef longinus het volgende:
die ziekte krijg je als haar pa hier achterkomt,
Nee hoor, alleen het kindje kan een bloedtransfusie nodig hebben als het resus is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef chiboi het volgende:
maar ze is kerngezond ik bedoel kan ik ziek worden van haar bloed omdat we misschien niet dezelfde bloedgroep hebben..
Of TVP.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:39 schreef F04 het volgende:
HIV
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Integendeel juist. Door sex met een maagd kan je genezen van HIV
Volgens mij heb jij helemaal geen seks gehadquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef chiboi het volgende:
[..]
nee want ik moest eerst een muur doorboren voordat ik erin kwam.
Dat staat allemaal in directe verbinding met je hele bloedvatensysteem! Je kan op dit moment kleine klontjes in je bloed hebbend ie rond gegompt worden. Het kan heel lang goed gaan, maar het kan ook zijn dat hij in je hersenen terecht komen en dan heb je een hersen infarct zoals dat heet. Ik zou als ik jou was toch even naar de dokter gaan hiermee!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef chiboi het volgende:
[..]
Geef je nu openlijk toe dat je onvruchtbaar bent? Dat is een hele geruststelling, ik ben van mening dat je toch een bepaald IQ zou moeten hebben als je je wil voortplantenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:00 schreef hoerezooi het volgende:
waarom loopt iedereen te janken met levensgevaarlijk? Als je elkaars enige bent of op 1 na ofzo enige bent dan is zo ong geen reden om een condoom te gebruiken.
Ze had haar kut vol met beton gestort ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef chiboi het volgende:
[..]
Ze was gewoon niet nat genoeg, maar wel ongesteld?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef chiboi het volgende:
[..]
Ik weet het! Kuisheidsgordel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze was gewoon niet nat genoeg, maar wel ongesteld?
daar heb je pillen voor tegenwoordigquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:13 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Geef je nu openlijk toe dat je onvruchtbaar bent? Dat is een hele geruststelling, ik ben van mening dat je toch een bepaald IQ zou moeten hebben als je je wil voortplanten
urogenitale buis?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef chiboi het volgende:
[..]
je moet sowieso wel naar de huisarts gaan, er zijn zat soa's waar je later pas last van krijgt. heel vervelend. snel laten checken voordat het te laat is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Koskesh het volgende:
[..]
urogenitale buis?
Ik weet niet precies of je iets hebt opgelopen.
Ik zou als ik geen klachten heb verder niet naar de huisarts gaan of iets.
Maar vind je het lekker om een bebloed vagina te neuken?
Of kan je alleen onzekere 13 jarige maagdjes krijgen, en ja, tegenwoordig zijn ze 13.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |