http://www.omroepzeeland.(...)playerIE.php?fid=mms://stream1.zeelandnet.nl/omroepzeeland/MediaCentrum/dit_jaar/Zeeland Nu TV/ZeelandNu_20090622_maandag.wmvquote:
Naast Freek de Jong één van mijn heldenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
Mooie uit5zending vanavond.
Arm vrouwke.
En Bart Peeters is al 20 jaar een held.
Mooie programma's heeft ie gemaakt toen ie net kwam kijken.
Misschien kent iemand Pop Elektron nog ?
Haha, doet me denken aan de Droomshow van vroegerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
En Bart Peeters is al 20 jaar een held.
Mooie programma's heeft ie gemaakt toen ie net kwam kijken.
Je vergeet Wim Helsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef .txt het volgende:
Volgens mij is dit de enige Belg die ik graag op tv zie.
![]()
Haha, typisch inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.omroepzeeland.(...)playerIE.php?fid=mms://stream1.zeelandnet.nl/omroepzeeland/MediaCentrum/dit_jaar/Zeeland Nu TV/ZeelandNu_20090622_maandag.wmv
Op 12:41.![]()
quote:In Nijmegen is een leerling van het
Stedelijk Gymnasium geslaagd voor 22
vakken,met een gemiddeld eindcijfer van
bijna 9.De 18-jarige Daniël Verschuren
deed tijdens zijn schooltijd ook al
scheikunde aan de Radboud Universiteit.
Vanaf september gaat hij in Engeland
natuurkunde studeren in Oxford.
En waarom is het behalve om de anatomie van z'n mond nog meer een nare man dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef computergirl het volgende:
ik vind vd Brink een naaaaaare man, met zijn mond voortdurend in destand
De anatomie is niet het probleem, hij is gewoon een negatief en zeikerig mannetje. De stand van de mond is een gevolg van zijn zurigheid. Hij heeft ook nog een rotstemquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
En waarom is het behalve om de anatomie van z'n mond nog meer een nare man dan?
quote:HANS VAN PUTTEN
FREEK EN HELLA DE JONGE
TON ELIAS
EN DANIËL VERSCHUREN
Beetje popi-jopie gepraat zoals hij aan het woord is, maar dat hoort ook een beetje bij z'n leeftijd denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Zero2Nine het volgende:
Ook op het eerste gezicht een normale gast. Heeft alleen geen kruis om zijn nek hangen dus minpunten van knevelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |