Ik heb een HDMI kabel lopen van mijn PC naar mijn TV en alles is aangesloten op een surround system. Dacht jij dat ik een hele avond series kijk met een koptelefoon op een 17 inch scherm?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef Kopbal het volgende:
Ik vind films/series kijken op de pc alleen zo saai op een of andere manier, lig liever in bed of op de bank. Kijkt allemaal wat relaxter.
Ik heb tegenwoordig precies hetzelfde. Kan maar moeilijk 2 uur lang onafgebroken naar een film kijken. Vaak kijk ik een film in 3 stukken over een paar dagen tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind het veel leuker om een aflevering van een serie van 40 à 50 minuten te kijken dan een film van 2 uur of zo, dus ik ben vooral fan....
Mijn PC staat lekker naast m'n bed. Ik lig nu vanuit m'n bed te typen. En ik heb dus geen laptop!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef Kopbal het volgende:
Ik vind films/series kijken op de pc alleen zo saai op een of andere manier, lig liever in bed of op de bank. Kijkt allemaal wat relaxter.
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb een HDMI kabel lopen van mijn PC naar mijn TV en alles is aangesloten op een surround system. Dacht jij dat ik een hele avond series kijk met een koptelefoon op een 17 inch scherm?
Preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef dndiek het volgende:
98 = het jaar dat we wereldkampioen hadden moeten worden
Dat had de finale moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:53 schreef Kopbal het volgende:
2000 hadden we Europees kampioen moeten worden, in '98 waren we toch niet zoveel beter dan Brazilie?
Si, helemaal eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Rome was ook zo'n mooie serie. En ik ben blij dat er geen vervolg is gekomen. Sommige series moeten gewoon op een gegeven moment stoppen op hun hoogtepunt.
24 had na de eerste pilot al gestopt moeten zijn...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Si, helemaal eens.
24 gaat nu eigenlijk ook te lang door. The Sopranos stopte op het juiste moment. The Wire ook.
HBO trouwens![]()
![]()
.
Je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
24 had na de eerste pilot al gestopt moeten zijn...
Ik heb er nog nooit naar gekeken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.Ik vind 24 met afstand de slechtste serie die ik ooit gezien heb.
Yep, de allereerste serie van 1 uur ook geloof ik. Maar die steekt zo goed in elkaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:05 schreef Kopbal het volgende:
Oz is toch die gevangenisserie? Die was toch heeel lang geleden op Nederlandse TV? Dat was altijd wel gaaf
Ah, dan heb je Prison Break niet gekeken dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.Ik vind 24 met afstand de slechtste serie die ik ooit gezien heb.
Is het einde daarvan al in zicht?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dan heb je Prison Break niet gekeken dus.
lol, jij vind de Bold & The Beautiful beter dan Prison Break?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wilde ik erbij noemen, maar daarvan waren de eerste paar afleveringen nog wel vermakelijk en niet lachwekkend...quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
S3 was minder, S4 was erg goed, S5 was redelijk, S6 was okay. film was erg tof, S7 begon goed, maar werd na de helft alleen maar slechter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Breach het volgende:
ik heb seizoen 1 en 2 gezien van 24 en dat vond ik echt verslavend. De rest moet ik nog kijken, maar wat ik van anderen hoor is dat het toen wel minder werd..
Whehe, soaps zijn toch geen series johquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lol, jij vind de Bold & The Beautiful beter dan Prison Break?
Ik ben het er btw niet mee eens dat er geen seizoen 3 van Eli Stone komt.
Weet je de Thorne-Ridge-moord verhaallijn nog beginjaren 90?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lol, jij vind de Bold & The Beautiful beter dan Prison Break?
Ik ben het er btw niet mee eens dat er geen seizoen 3 van Eli Stone komt.
Vond het echt een fantastische serie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eli Stone was in zijn genre best behoorlijk okay.
Nee, sorry.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet je de Thorne-Ridge-moord verhaallijn nog beginjaren 90?Dat waren pas intriges en spanningen.
Heb je Shark met James Woods ook gezien?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vond het echt een fantastische serie.
Wat momenten, vond het niet echt wat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je Shark met James Woods ook gezien?
Er is ook een pufsmiley, voor zwangere vrouwen. En alle deelnemers van Big Brother 1 zijn als PI in te stellen...quote:
Ik ben meer een Days of our Lives man.quote:
De George Michael nummers?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat momenten, vond het niet echt wat.
Vond juist het 'dramatische' gedeelte in Eli Stone zo leuk.
Haha.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De George Michael nummers?.
Shark was echt tof.
En terecht. Ik volg het niet meer sinds Carly dood ging.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben meer een Days of our Lives man.
Link? Bron? Hoe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er is ook een pufsmiley, voor zwangere vrouwen. En alle deelnemers van Big Brother 1 zijn als PI in te stellen...
Ik vind dit erg verontrustend moet ik zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
En terecht. Ik volg het niet meer sinds Carly dood ging.
Hoe is het met de papegaai trouwens?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha.
Ben eigenlijk niet zo'n serie volger. Download eigenlijk alleen maar NFL en MLB, en hier en daar wat films.
Wikipedia is your best friend.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind dit erg verontrustend moet ik zeggen.
Haha, puik hoor. Is overigens een dwergpapegaai.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe is het met de papegaai trouwens?
quote:
Ik zat ff te denken, huh? zo laat? Maar jij zit natuurlijk in de VS nu.quote:
HOOLS-incrowd-grapje toch?quote:
Dronken SMS'jes van vrouwen zijn altijd wel geinig toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef Breach het volgende:
Ik werd om half 5 wakker gesmst. Stom wijf
Zeker, zeker. Werd tot nu toe elk seizoen beter. Heb het 2e seizoen op 1 zaterdag gekekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
24 is nog steeds wel een prima serie. Nu eerste twee seizoenen van Dexter binnen, dat is wel wat toch?
Uhh, niet als je de avond ervoor alles moet doen om dr weer een beetje bij elkaar te rapen, "want het gaat zo slecht" en iedereen kijkt alleen naar mn uiterlijk. En alles wat je dan zegt is waar. Maar vervolgens toch gaan stappen en mij dan smsen dat een kerel probeerde in je broek te graaien. Ja come on. Ik zit daar niet voor niets de hele avond. Nah ja, blijkbaar dus wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dronken SMS'jes van vrouwen zijn altijd wel geinig toch?
Aardig kut. Ben een weekend weg. Vanaf morgen al, dus dan nog maar even genieten van het zomerse weer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Warm weer de hele week, maar die regenkans in het wekend.
Kutwijven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:22 schreef Suijk het volgende:
Breach is het homo-vriendje, zeg maar.Veel praten en gevoelens delen, maar neuken, ho maar.
Was dat maar zo. Dat maakte het een stuk minder gecompliceerd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:22 schreef Suijk het volgende:
Breach is het homo-vriendje, zeg maar.Veel praten en gevoelens delen, maar neuken, ho maar.
Whehehe, spot on!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:22 schreef Suijk het volgende:
Is dat hetzelfde meisje als die ging zeggen dat een andere jongen d'r leuk vond enzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Uhh, niet als je de avond ervoor alles moet doen om dr weer een beetje bij elkaar te rapen, "want het gaat zo slecht" en iedereen kijkt alleen naar mn uiterlijk. En alles wat je dan zegt is waar. Maar vervolgens toch gaan stappen en mij dan smsen dat een kerel probeerde in je broek te graaien. Ja come on. Ik zit daar niet voor niets de hele avond. Nah ja, blijkbaar dus wel.
Exactly. But I'm kind of fed up with it nowquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde meisje als die ging zeggen dat een andere jongen d'r leuk vond enzo?
Kan ik me iets bij voorstellen. Vind het allebei een beetje aparte manieren van aandacht vragen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Exactly. But I'm kind of fed up with it now
Ze moet niet zeuren, als ze de aandacht krijgt dan is het ook niet goed. Ik heb er helemaal geen problemen mee om mensen uit de put te trekken of over een kutmoment heen te helpen. Maar ga dan niet binnen 4 uur tijd weer in hetzelfde vervallen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:39 schreef Riro het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Vind het allebei een beetje aparte manieren van aandacht vragen.
Dit zijn dingen die je als jongen niet wilt horen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:39 schreef Riro het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Vind het allebei een beetje aparte manieren van aandacht vragen.
Inderdaad, iedereen kan er wel eens ff doorheen zitten. Maar als je dan gaat helpen hoop je natuurlijk wel dat er wat mee gedaan wordt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren, als ze de aandacht krijgt dan is het ook niet goed. Ik heb er helemaal geen problemen mee om mensen uit de put te trekken of over een kutmoment heen te helpen. Maar ga dan niet binnen 4 uur tijd weer in hetzelfde vervallen.
Minder voor haar jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen kan er wel eens ff doorheen zitten. Maar als je dan gaat helpen hoop je natuurlijk wel dat er wat mee gedaan wordt.
Maar wel minder voor je.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die je als jongen niet wilt horen.
Of dit dan: Ik ging vroeger veel stappen met de oudere zus (teringlekkere chick overigens) van m'n eerste vriendinnetje (had eigenlijk voor d'r zus moeten gaan). Dus ik een keer wachten in de club op haar. Ik zit lekker, komt ze aanlopen en begint meteen een heel verhaal te vertellen over hoe ze een keer 2 jongens mee naar huis had genomen en dat ze zo dronken waren dat ze die gasten vertelde om elkaar te pijpen en ze dat nog deden ook.
En ik zat daar zo van... uhm jaaaaaaaaaaaaaa... ok dan.
Ik weet natuurlijk de hele situatie niet enzo, maar als je er al niet al te veel van verwachte scheelt dat misschien wel ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Minder voor haar jaIk had me wat dat betreft allang neergelegd bij hoe zij de situatie wilde. Maar die benefits laat ik nu denk ik ook maar helemaal voor wat het is.
Even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef Riro het volgende:
[..]
Maar ik snap sowieso niet zo goed waarom zoiets wat zij aan Breach smst leuk is om te vertellen. Ik zou het andersom net zo goed niet leuk vinden om te horen.
Nee dat dacht ik al.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid
Ze was het dus niet zo eens met dat graaien zeg maar..
Dat laatste is natuurlijk bullshit. Maar als je het kut vindt dat mensen je elke keer weer op je uiterlijk beoordelen, ga dan niet 3 keer in de week tot 5 uur 's nachts in een kroeg met voornamelijk vrijgezellen staan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:54 schreef Suijk het volgende:
Wie was het ook al weer die zei dat vrouwen dat zelf uitlokken, net als verkrachting ofzo?
verdomme regen in het weekendquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Warm weer de hele week, maar die regenkans in het wekend.
Matig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef Houniet het volgende:
Schandpaal is wat overdreven maar ze had dingen beter niet kunnen zeggen. Het ging erover dat ik niets hoefde te betalen en dat ik het zo goed had (lees in schoolgeld, eten en drinken) thuis.
Ze weet dat ik met mijn eigen studio bezig ben en dat dit allemaal heel veel geld kost. Verder betaal ik zelf het internet, mijn wagen, mijn verzekering etc. Ze ging een beetje over de streep heen.
Volgens mij wel lichtelijk ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Matig.
Wat is dat trouwens met die studio. Las in het vorige topic ook al zoiets? Heb je het daar ooit al weleens over gehad hier?
Dan heb ik dat gemistquote:
Ziet er echt tof uit man!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:26 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste twee plaatjes komen van de zomer. De bovenste twee komen in de winter. Langzaam komt er dan een studio hier.
Als ik dan een beetje nummers kan maken gaat een vriendin voor me samples inzingen. Maargoed ik moet nog zoveel doen en hebben. Een grotere kamer heb ik al geregeld hier in huis.
Geef mij maar een paar echte flinke speakers, hooked up @ computer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef Houniet het volgende:
Vooral die Ipod dock, dat ding is zo gruwelijk.
Hier staat ook twee flinke torens, alleen geen foto's vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geef mij maar een paar echte flinke speakers, hooked up @ computer.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geef mij maar een paar echte flinke speakers, hooked up @ computer.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb dit ding echt mijn beste aankoop ooit, kost wat maar dan heb je wat.
Wat kost het dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb dit ding echt mijn beste aankoop ooit, kost wat maar dan heb je wat.
250 euroquote:
Dat zijn echt kuttijden. Heb je helemal niks meer aan je dag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:
Hmm, net gebeld door het uitzendbureau. Kan vanaf morgen 3 keer in de week aan de slag bij een magazijn.
Wel elke dag pas om 1, 3, of 4 uur beginnen en om 10 uur klaar, dus ik ga in de tussentijd wel op zoek naar iets anders.
Ik heb zo'n set van Creative gekocht. Knalt ook als een malle, set staat hier al 4 jaar ongeveer.quote:
Ja, inderdaad. Ga morgen ook gewoon aangeven dat ik in de tussentijd verder zoek. Maar momenteel heb ik zoiets van werk is werk. Kan het geld wel gebruikenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zijn echt kuttijden. Heb je helemal niks meer aan je dag.
Ik heb een 5.1 set gehad. De deur uitgedaan voor een Gigaworks 2.0 set van Creative. Zat van dat gezeik met die achterste boxjes en de bekabeling. Beter geluid dan menig 5.1 setje. Hoef er toch alleen maar muziek op te luisteren en wat te gamen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb zo'n set van Creative gekocht. Knalt ook als een malle, set staat hier al 4 jaar ongeveer.
Sonyquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:01 schreef Suijk het volgende:
Ik zit ook nog te kijken naar een goed geluidssysteem voor m'n tv en radio en dvd en al die zooi. Heb er alleen de ballen verstand van.
IKEA tv meubel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sony. Die hebben echt gigantische goede voor niet eens zo extreem veel geld.
Dit heb ik staan.
[ afbeelding ]
Nee dat weet ik. Maar bij 4e jaars studenten moeten ze gewoon langer wachten voordat ze zo'n brief sturen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:22 schreef Prosac het volgende:
Dat is dan ook nog niet ingevoerd.. je geslaagd zijn ligt waarschijnlijk nog niet eens bij de administratie.
Haha, het zou zo mijn kamer kunnen zijn, inclusief meubel en tafel van IKEAquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit heb ik staan.
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, ik ga niks betalen. Maar het systeem klopt gewoon nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:36 schreef Houniet het volgende:
Wheehe komt wel goed tomaTjUh.
Avans hequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ga niks betalen. Maar het systeem klopt gewoon niet
Toch lullig als je een rekening van ¤1700,- krijgt terwijl je niks hoeft te betalen.
Ik heb hem een jaar of 5 terug uit Engeland gehaald, was vrij prijzig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Haha, het zou zo mijn kamer kunnen zijn, inclusief meubel en tafel van IKEA
Wat kostte dat Sony-systeem?
Hehe, een leraar van mij heeft ooit m'n ouders opgebeld omdat ie vond dat ik niet de goede mentaliteit had. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een hoog gemiddelde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Avans he
Ik had mn P in een half jaar gehaald. En ik kreeg na 8 maanden een brief met bindend negatief studieadvies. Ga dat maar uitleggen thuis
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hem een jaar of 5 terug uit Engeland gehaald, was vrij prijzig.
Ik snap het niehieeet. Ik ben nl. ook op zoek naar zoiets, maar ik moet natuurlijk wel een kosteninventarisatie kunnen makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Netjes gast!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef Houniet het volgende:
Ik ben genomineerd voor een Studentenprijs. Studiebeurs individueel ¤1000 en als groep ¤1500.
September komt de uitslag.
Ik een regionale finale van Jong Ondernemen gewonnen en ¤150quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:49 schreef toma het volgende:
[..]
Netjes gast!![]()
Heb zelf een half jaar geleden met nog 3 studenten ¤500,- gewonnen.
Je hebt ze wel al goedkoper natuurlijk; en 5 jaar geleden waren alle prijzen nog wel wat hoger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niehieeet. Ik ben nl. ook op zoek naar zoiets, maar ik moet natuurlijk wel een kosteninventarisatie kunnen maken
Ik ga van mn eerste salaris echt alleen maar dat soort shit kopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt ze wel al goedkoper natuurlijk; en 5 jaar geleden waren alle prijzen nog wel wat hoger.
Volgens mij heb je al een vrij behoorlijke voor +- 300e: http://www.sony.nl/produc(...)dvd-player/dav-dz280
Oeee, Toma heeft een double date... Ga je altijd bij Drunense duinen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef toma het volgende:
whaha wat een toeval. Krijg ik een smsje van een maat of ik vanavond mee ga mountainbiken. Nog geen 5 min. later krijg ik een smsje van een andere maat (ze kennen elkaar niet) of ik met hem mee ga mountainbiken in dezelfde bossen
Nee niet altijd maar vanavond wel. Ga ook wel eens naar Dorst, Alphen of bij Gorp en Rovert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Oeee, Toma heeft een double date... Ga je altijd bij Drunense duinen?
PS3. Serieus. Zodra ik ook maar een euro over heb, PS3.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga van mn eerste salaris echt alleen maar dat soort shit kopen
Die op Dorst is ook een mooi rondje ja. De andere ken ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:12 schreef toma het volgende:
[..]
Nee niet altijd maar vanavond wel. Ga ook wel eens naar Dorst, Alphen of bij Gorp en Rovert.
Ik heb al een XBOX 360 waar ik NOOIT wat mee doequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PS3. Serieus. Zodra ik ook maar een euro over heb, PS3.
Krijg wel meer terug van de belasting dan ik had gedacht.
Nee, voor die studieprijzen enzoquote:
Hehe, wel apart. Want zo'n type gast verwachtte ik nl. wel als Hounietquote:
Ik kocht Ikea meubilair van mijn eerste salaris.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga van mn eerste salaris echt alleen maar dat soort shit kopen
Dat heb ik alquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kocht Ikea meubilair van mijn eerste salaris.
Het zit er iig niet ver naastquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, wel apart. Want zo'n type gast verwachtte ik nl. wel als Houniet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Kopbal het volgende:
Net 2 sigaretten in de zon gerookt en een uurtje buiten gezeten. Tsja, kanker komt je niet aanwaaien natuurlijk
Porno dowloaden via een inbelverbinding is ook wat traag natuurlijk, ook voor opa.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef toma het volgende:
Net kabel internet geregeld voor m'n opa van 86![]()
Moderne grootouders heb ik joh
Dat ben ik echt nog nooit geweest.quote:
Wanneer hoor je of het goed is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef Houniet het volgende:
Bidden....
Hopelijk keurt de leraar mijn shit goed.
PS3!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hebben jullie dit filmpje nou al gezien????quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)3_haagse_hannes.html
Ja, daar zit het hem dus een beetje in. Dit gaat allemaal te goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
Morgen taart meenemen Breach, omdat je zo blij bent dat je eindelijk bijna werk hebt!
Niet te vroeg juichen anders zul je straks zien dat het juist niet lukt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
Morgen taart meenemen Breach, omdat je zo blij bent dat je eindelijk bijna werk hebt!
Van dat breezer imago kom ik niet meer af zeker?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, daar zit het hem dus een beetje in. Dit gaat allemaal te goedMaar het is zo'n leuke functie en ik zie het mezelf ook helemaal doen. Dus maar goed mn best doen morgen.
Als ik dan straks eenmaal écht de zekerheid heb. Krijg jullie allemaal een virtueel rondje bier (en voor Robinhoo en Riro een Breezertje).
Kijk maar naar Sjimz, die is ooit eens klein genoemd geloof ik en sindsdien denkt iedereen dat het een dwerg van 1.53m is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Riro het volgende:
[..]
Van dat breezer imago kom ik niet meer af zeker?![]()
vaatwasser ftw!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens heb ik nu toch echt bijna kamer helemaal schoon. Alleen nog de badkamer en al mijn papierwerkzooi van de laatste weken, maar ik heb er echt geen zin meer in.
Twee weken afwas weggewerkt en overal gestofzuigd, tyfusklusjes.
Maar daar zit tenminste nog iets van een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Kijk maar naar Sjimz, die is ooit eens klein genoemd geloof ik en sindsdien denkt iedereen dat het een dwerg van 1.53m is.
Sjimz is groter dan een hoop gasten hier denk ik. En jij dronk VK's. Iets wat vergelijkbaar is metquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Maar daar zit tenminste nog iets van een kern van waarheid in.
Nee hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Maar daar zit tenminste nog iets van een kern van waarheid in.
Twee weken afwas..quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens heb ik nu toch echt bijna kamer helemaal schoon. Alleen nog de badkamer en al mijn papierwerkzooi van de laatste weken, maar ik heb er echt geen zin meer in.
Twee weken afwas weggewerkt en overal gestofzuigd, tyfusklusjes.
Hehe ik had gehoopt dat je dat vergeten was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Sjimz is groter dan een hoop gasten hier denk ik. En jij dronk VK's. Iets wat vergelijkbaar is met
Oh.quote:
Cm of 12 denk ik.quote:
Nou ja, ik spoel het wel gelijk af als ik pasta heb gegeten ofzo, zodat het niet helemaal aankoektquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Twee weken afwas..![]()
Met dit weer..![]()
Iets zegt me ook dat jij teveel bestek en borden hebt.
De meeste rose is in de aanbieding nu.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, ik spoel het wel gelijk af als ik pasta heb gegeten ofzo, zodat het niet helemaal aankoekt, maar echt afwassen afwassen komt er niet echt van. Dat ik meer dan genoeg borden en bestek en glazen heb helpt ook totaal niet nee
.
Zo'n echt pleurishekel aan afwassen en stofzuigen. Vooral dat laatste..
Oja, sjimz, zijn er nog leuke aanbiedingen bij de gall&gall? Dan neem ik zo een goede tas mee naar de AH.
Rosé, dat is nou een van de weinige dranken die ik niet weg krijg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
De meeste rose is in de aanbieding nu.
Zolang het geen zoete rose is krijg ik hem weg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Rosé, dat is nou een van de weinige dranken die ik niet weg krijg.
Rond de 1.73 inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef Riro het volgende:
[..]
[..]
Alles onder 1.70 ongeveer. Maar nu ik er over nadenk, was jij niet 1.73/1.78?
Hmmmm, het feit dat ik niet eens wist dat daar nog verschil in zat zegt wel genoeg. Maar ik heb het 3-4 keer op en nooit lekker gevonden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het geen zoete rose is krijg ik hem weg.
Alleen tijdens drankspelletjesquote:
Je proeft het verschil goed als je ze beide een keer geproefd hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmmmm, het feit dat ik niet eens wist dat daar nog verschil in zat zegt wel genoeg. Maar ik heb het 3-4 keer op en nooit lekker gevonden.
Mooi, eindelijk over op kwaliteit.quote:Ik had pas trouwens je tip opgevolgd over de Baco's zonder Bacardi maar mét Havana Club. Die persoon heeft meteen 3 flessen ingeslagen
Hmm dan schelen we toch nog 7 cm. Dacht dat je gewoon tegen de 1.80 zat.quote:
Leuk? Wijn moet godverdomme niet leuk zijn, maar lekker zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rond de 1.73 inderdaad.
BS, weet je wat ook leuke wijnen zijn: Die van Wolf Blass. Australische wijn.
Weer iemand gered voor de zaak.quote:
Wolf Blass is lekker! En blijvend in prijs verlaagdquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk? Wijn moet godverdomme niet leuk zijn, maar lekker zijn.
Ik zal zo eens kijken, ik ben alleen die rode tas kwijt waar 6 flessen in kunnen, die was superhandig voor op de fiets. La Palma wit, rood en rose zijn allemaal erg prima
.
Hangt er een beetje vanaf wat ik vanavond ga drinken; denk prob een van de witte die ik laatst heb gekocht, maar ik weet niet of mijn vriendinnetje kip of zalm wil. (Ja, ik heb weer stufi binnen, dus ik kan weer normaal eten).
En dat is dus smerig. Ongekend. Ik kreeg zoiets een keer ter promotie in mn handen geduwd. Bahquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weer iemand gered voor de zaak.
Ik zag laatst een programma over de playboy mansion (don't ask) en daar schonken ze dus Captain Morgan Rum. Gelijk maar een MoCa gemaakt.
Mijn Tiener Buurmeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut club.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Sjaaltje van Manchester City erbij. Nummer 37 al!
En Sjimz wint het onderlinge duel op punten dankzij z'n superieure taalvaardigheid.quote:
Zijn tukkers altijd klein dan ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ben jij 1.95? Dat is flink voor een Tukker
Ik ben 12 cm langer dan sjimz.
Verbaast me niksquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh, ik had ook maximale aftrekpunten voor spelling op het examen.
Hmm, maar ik met schrijven gaat het wel beter.quote:
1 cmquote:
Ik zal straks eens opnieuw gaan meten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
1 cm![]()
![]()
Ik ben gewoon het jongste en het langste
Ik ben nog niet uitgegroeid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zal straks eens opnieuw gaan meten.
Bij Lingo zijn de ballen heel belangrijk hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef Kopbal het volgende:
Die manke van Lingo heeft vandaag iets aan wat niets aan de verbeelding over laat
Kut, ik wist dat ik iets vergat. Maar voordat ik door de helft van de winkel was, had ik al vier flessen in mijn handenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wolf Blass is lekker! En blijvend in prijs verlaagd
Na die aflevering met Jensen de smaak te pakkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef Kopbal het volgende:
Die manke van Lingo heeft vandaag iets aan wat niets aan de verbeelding over laat
Link?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Na die aflevering met Jensen de smaak te pakken
quote:er was eens een piemel op youtube maar die piemel kon geen vagina's vinden dus zoekt hij naar kontjes.
stuur dit bericht door naar 10 andere video's of deze piemel zal jauw kont gebruike.
vind je het niet erg als deze piemel jauw kont gebruikt doe dan niks en trek jauw broek maar uit.
In de supermarkt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Suijk het volgende:
Loop ik net door de supermarkt, komt er zo'n mafkees op een segway voorbij.
Raar, met skates mag je de winkel niet in. Heerlijk altijd, die kutkinderen de winkel uitzettenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Suijk het volgende:
Loop ik net door de supermarkt, komt er zo'n mafkees op een segway voorbij.
Die moet ik ook echt hebben. Niet dat m'n PS2 niet meer voldoet, maar de nieuwere games kan ik er gewoon niet op spelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
épica del fracasoquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:27 schreef Suijk het volgende:
Verliest met 2-0 van USA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Planeta Rose was goed te drinken, sjimz.
Niet grappig dat sommigen het op deze manier maken en verkopen als Rose.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
Grappig is trouwens dat af en toe mensen denken dat een rose gemaakt is van rode en witte wijn.
Serieus?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
Grappig is trouwens dat af en toe mensen denken dat een rose gemaakt is van rode en witte wijn.
Je zegt het zelf al goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef Ordinair het volgende:
Kan iemand mij dat verhaaltje van Donk en de vriendin van Demy De Zeeuw uitleggen? En was daar Waterman ook bij betrokken? Hebben ze triotje gedaan ofzo?
Ik leef het overal in reacties maar nergens kan ik er verder iets over vinden.
Precies, ik zou het hele verhaal wel eens willen horen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja, wie vertelt dat verhaal nog eens mooi (+foto)
Hoeveel kost een fles van die rosé?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Planeta Rose was goed te drinken, sjimz.
Witte wijn is nog wel oké.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef Houniet het volgende:
Rosé is ook voor kasthomo's. Evenals witte wijn.
Geen idee, volgens mij een euro of 6. De duurste die ik had was 8 dacht ik.quote:
Bier bij het eten isquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
Witte wijn is nog wel oké.
Desalniettemin drink ik alleen bier.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Houniet die het over kasthomo's heeft
Alleen bij BBQ of Chinees vind ik bier ok.... verder wijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bier bij het eten is
Wijn bij het eten is
In Tsjechie drinkt iedereen bier bij het eten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bier bij het eten is
Wijn bij het eten is
Vitamine B en ijzer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef toma het volgende:
Vandaag flink gemountainbiked (24 km met 20,5 km/h gem.)
Ging lekker, behalve dat ik een dozijn vliegen heb ingeslikt.
precies daar hou ik ook niet van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
kansloos.. avondje gaan quizzen en dan toch een shocker missen op de confederations cup.
Misschien was het ook niet zo handig van de Spanjaarden om over de finale tegen Brazilie te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |