bestaat er ook iets anders dan anaal uitpoepen dan? Uit je bek stinken naar poep telt niet he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
Subblackt: Pittige hotwings doen 8 uur later wanneer je ze anaal moet uitpoepen teringveel pijn ( echt te pittig voor je anus die dingen gvd!)
hmjah, t gaat tenslotte over de KFCquote:Op woensdag 24 juni 2009 06:45 schreef plank_ het volgende:
[..]
TS woont in zo'n grote caravan, op het kamp
quote:check out her "wings"
quote:[b]Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef
Subblackt: Pittige hotwings doen 8 uur later wanneer je ze anaal moet uitpoepen teringveel pijn ( echt te pittig voor je anus die dingen gvd!)
quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:08 schreef mirved het volgende:
Het klachtenregister is geopend
[ afbeelding ]
Jouw mooie callcenter stem?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
De man voor mij was klaar en ik zet mijn arm op de toonbank zodat dat oud rottend lijk niet voor zou kruipen en zeg met mijn mooie callcenter stem: Doe mij 12 hotwings voor mee te nemen alsjeblieft
Fat people zijn niet de stereotype KFC bezoekers, dat zijn namelijk:quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, t gaat tenslotte over de KFC
[ afbeelding ]
[..]
İ
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fat people zijn niet de stereotype KFC bezoekers, dat zijn namelijk:
[ afbeelding ]
Nee nee dat is niet van de H&M, daar krijg je zulks een kwaliteit niet.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fat people zijn niet de stereotype KFC bezoekers, dat zijn namelijk:
[ afbeelding ]
Hier mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen ....quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
WTF ik checkte net je FoBo... en....
Is het uit met Jennifuuuuur of wat ?
What happened.
de KFC hier heeft gewoon een drive hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 03:45 schreef F04 het volgende:
Mac is makkelijker, lekker door de drive en voila!
In dit bedrijf waar ik momenteel zit hoef ik maar 10 weken stage te lopen, en die is over 2 weekjes afgelopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef valek het volgende:
Loop jij nog steeds stage? Dat doe je volgens mij al jaren.
En niet even hoi komen zeggen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef postmortum het volgende:
ik heb maikuul gezien op pinkpop zonder jenifuur , maar wel met 2 boyguards jongens even breed als Maikuuul is
Dit wordt zo'n slepende scheiding waarbij er ineens sextapes verschijnen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen ....
Ja maar hoe kan ik nou kijken als Rutger van Geenstijl ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef LockonStratos het volgende:
Ik dacht dat je rutger van geenstijl bedoelde
Oh kut, mijn GS ratingsysteem was gebaseerd op o.a. Rutger van GS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou kijken als Rutger van Geenstijl ?
Juist ja, niet.
Ik keek mevrouw gewoon vrolijk lachend aan zoals Rutger ook doet bij dat breezersletje in de clip
De fatale kamper hossel loer look?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik keek mevrouw gewoon vrolijk lachend aan zoals Rutger ook doet bij dat breezersletje in de clip
Nee .... gewoon vrolijk lachend, zoals je kunt zien in de paintquote:
-1quote:Op woensdag 24 juni 2009 04:38 schreef Rxmundi het volgende:mensen die geenstijl +1 ups gaan uitdelen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |