Ook zeer herkenbaar trouwensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
Subblackt: Pittige hotwings doen 8 uur later wanneer je ze anaal moet uitpoepen teringveel pijn ( echt te pittig voor je anus die dingen gvd!)
Paar weekjes, maar die had ik vandaag niet aan hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef Nikmans het volgende:
Oude lijken die voorkruipen
En je dan vies aankijken als je er met een ferme beweging voor gaat staan
In het frietvet ermee
Was rond 12:30quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef Seam het volgende:
Hoe laat was je daar?
Ik was daar ook rond een uur of 5
Zei ze dit serieus zo, of is dit het dialect van TS .. want dan :quote:ik dacht toch echt tot ik aan de beurt was hoor ....
quote:terwijl haar behaarde kut tegen mijn ballen sloeg
Mij viel wel op dat er de hele middag oudjes rond de Mac en KFC zaten te hangenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Was rond 12:30uiteraard heb ik mijn eigen boterhammetjes na deze lunch nog gewoon opgegeten
Wat had jij gepakt ?En waren er bij jou ook veenlijken die wilde voorkruipen ?
**Post onder mij: dit zei ze gewoon echt zo, maar de klonk niet echt limburgs om eerlijk te zijn, als ik mijn walkman had meegenomen kon ik het opnemen op het bandje**
klacht:quote:Subblackt: Pittige hotwings doen 8 uur later wanneer je ze anaal moet uitpoepen teringveel pijn ( echt te pittig voor je anus die dingen gvd!)
En ik snap nooit zo goed waarom... Wat kunnen zou nou te doen hebben dat ze zo'n haast hebben?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef Suusje-V het volgende:
Voorkruipen schijnt een sport te zijn bij behaarde oude vrouwen.
Omdat er geen negers aanwezig zijn in de paint, terwijl normaal gesproken het stikt van de negers?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef Heathen. het volgende:
Verdachte paint. Dit ga ik melden bij het discriminatiepunt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kon mij niet inhouden, en trok haar rok omhoog, op het bureau nam ik haar terwijl mijn ballen tegen haar behaarde kut sloegen, en zo kwam ik stotend klaar midden in de KFCNee zo ging het dus niet.
Whehe ik moest lachen.quote:Ik kijk haar vrolijk lachend aan ( Gewoon Rutger style jeweets )
En ik mis een homo. Maikul is kennelijk zo'n homohater.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:53 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Omdat er geen negers aanwezig zijn in de paint, terwijl normaal gesproken het stikt van de negers?
Snel doodgaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef Cybey het volgende:
En ik snap nooit zo goed waarom... Wat kunnen zou nou te doen hebben dat ze zo'n haast hebben?
Goed topic
omdat bij de Mac en KFC een consumptie niet verplicht is op het terras.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Mij viel wel op dat er de hele middag oudjes rond de Mac en KFC zaten te hangen
Niet dat er midden in de stad een drive-in zit of zo..quote:Op woensdag 24 juni 2009 03:45 schreef F04 het volgende:
Mac is makkelijker, lekker door de drive en voila!
TS woont in zo'n grote caravan, op het kampquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Zei ze dit serieus zo, of is dit het dialect van TS .. want dan :!!!
![]()
![]()
bestaat er ook iets anders dan anaal uitpoepen dan? Uit je bek stinken naar poep telt niet he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
Subblackt: Pittige hotwings doen 8 uur later wanneer je ze anaal moet uitpoepen teringveel pijn ( echt te pittig voor je anus die dingen gvd!)
hmjah, t gaat tenslotte over de KFCquote:Op woensdag 24 juni 2009 06:45 schreef plank_ het volgende:
[..]
TS woont in zo'n grote caravan, op het kamp
quote:check out her "wings"
quote:[b]Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef
quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:08 schreef mirved het volgende:
Het klachtenregister is geopend
[ afbeelding ]
Jouw mooie callcenter stem?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
De man voor mij was klaar en ik zet mijn arm op de toonbank zodat dat oud rottend lijk niet voor zou kruipen en zeg met mijn mooie callcenter stem: Doe mij 12 hotwings voor mee te nemen alsjeblieft
Fat people zijn niet de stereotype KFC bezoekers, dat zijn namelijk:quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, t gaat tenslotte over de KFC
[ afbeelding ]
[..]
©
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fat people zijn niet de stereotype KFC bezoekers, dat zijn namelijk:
[ afbeelding ]
Nee nee dat is niet van de H&M, daar krijg je zulks een kwaliteit niet.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fat people zijn niet de stereotype KFC bezoekers, dat zijn namelijk:
[ afbeelding ]
Hier mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen ....quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
WTF ik checkte net je FoBo... en....
Is het uit met Jennifuuuuur of wat ?
What happened.
de KFC hier heeft gewoon een drive hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 03:45 schreef F04 het volgende:
Mac is makkelijker, lekker door de drive en voila!
In dit bedrijf waar ik momenteel zit hoef ik maar 10 weken stage te lopen, en die is over 2 weekjes afgelopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef valek het volgende:
Loop jij nog steeds stage? Dat doe je volgens mij al jaren.
En niet even hoi komen zeggen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef postmortum het volgende:
ik heb maikuul gezien op pinkpop zonder jenifuur , maar wel met 2 boyguards jongens even breed als Maikuuul is
Dit wordt zo'n slepende scheiding waarbij er ineens sextapes verschijnen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen ....
Ja maar hoe kan ik nou kijken als Rutger van Geenstijl ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef LockonStratos het volgende:
Ik dacht dat je rutger van geenstijl bedoelde
Oh kut, mijn GS ratingsysteem was gebaseerd op o.a. Rutger van GS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou kijken als Rutger van Geenstijl ?
Juist ja, niet.
Ik keek mevrouw gewoon vrolijk lachend aan zoals Rutger ook doet bij dat breezersletje in de clip
De fatale kamper hossel loer look?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik keek mevrouw gewoon vrolijk lachend aan zoals Rutger ook doet bij dat breezersletje in de clip
Nee .... gewoon vrolijk lachend, zoals je kunt zien in de paintquote:
-1quote:Op woensdag 24 juni 2009 04:38 schreef Rxmundi het volgende:mensen die geenstijl +1 ups gaan uitdelen...
Is toch niet meer dan normaal dat je iets zegt ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
toch goed dat je er iets van gezegd hebt, ik zie de gemiddelde FOK!ker dit niet zo snel doen.
Er is er maar 1 in maastricht volgens mij. Zoveel negers zijn er hier niet te vindenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |